Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FlixBus hlásí v Česku rekord, přidá linky z Prahy k chorvatskému moři

Autobusový dopravce FlixBus zdvojnásobil na linkách v Česku počet cestujících. Letos chystá další expanzi, spustí například přímé spojení Prahy s Chorvatskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K78a75r34e74l 78U29r49b61a35n 2274754401749

Další společnost, co parazituje na práci druhých.. nevlastní prakticky žádné autobusy, jen přeprodává Rv

0/−2
24.2.2017 14:44

P83e58t90r 61K48o11n36í48č33e16k 8624662135425

Co to kecáte? Jak parazituje? Snad zastřešuje a těm druhým práci dává, protože v tomto rozsahu by do toho nešli. Asi jako když někdo postaví obchodní centrum a udělá tam jednotky, kde pronajme i trafiku, protože sám by tu trafiku provozovat nemohl...

0/0
26.2.2017 20:31

V19e75r58o59n87i69k35a 94Š24k50v90á88r49o28v55á 5291560316696

Mě Flixbus v porovnání s jinými autobusovými dopravci přijde nejdražší.

0/−1
24.2.2017 9:21

M51i88l97a78n 90V73o75l65e76k 5549693706179

Praha - Drážďany? Před budováním VRT udělejte mezi těmi cestujícími průzkum, proč nejedou vlakem.

+2/0
24.2.2017 8:14

P75a86v40e85l 76N66o87v70á48k 2873443496690

sorry, ale jet busem??? k moři? jedine letecky a do exotiky nez do spinaveho chorvatska

0/−7
23.2.2017 17:55

J58a61n 18K92o13b58ě41r96s60k52ý 1200966671853

V Chorvatsku aspoň na jihu moře špinavé rozhodně není. A proč ne do Chorvatska? Byly doby kdy jezdil i přímý vlak do Splitu a v létě se naplnil i přes vyšší cenu. Ne každý potřebuje do Karibiku.

+6/0
23.2.2017 18:45
Foto

J22a13n 57V49a53l78a83l23í61k 6866699510896

myslím že do splitu jezdí vlak...

+1/0
23.2.2017 21:08

T43o97m12á10š 63V38y30k24o24u56k82a50l 8201391202258

Pane "jedině letecky", bus i vlak je levnější, více prostoru (alespoň ve vlaku), dá se tam spát, číst, nejsou nutné nekonečné časy před odletem a po příletu, jsou tam zásuvky ... prostě může to být stran využitého času výrazně efektivnější než vaše "letecky" ;-)

+4/0
23.2.2017 20:36

A44l30o88i19s 79S74t67a90r48ý 3899699857452

To ta slečna je tak prťavá (včetně sedadel) nebo je opravdu mezi sedadly takový prostor jako na fotce, že bych se tam možná i vešel? Pokud je slečna normálního vzrůstu, zkusil bych třeba obojí.

+1/0
23.2.2017 16:25

M10i30c33h61a68e96l 98K57a51d56e67r46a71v97e55k 8731974438484

To není slečnou ale tím že to FlixBus používá Setry,ty mají více místa na nohy než Irizar ;-)

+4/0
23.2.2017 16:43

J73a96k26u66b 79Š42a19f67a40n21d61a 7725687431771

A nenapadlo vás, že je to podle toho, jak si to přeje zákazník? Já jel třeba ve Švédsku dvoupatrovým autobusem (nevím, co to byla za značku) a tak jsem nedosáhl nohama na sedačku přede mnou.

0/0
23.2.2017 18:17

J23a35n 59M88a50n42d20í67k 2918723301717

Nikdy nepochopím proč se brutálně dotuje dálková železniční doprava, když autobusy jezdí na čistě komerční bázi, často dokonce levněji.

+1/−9
23.2.2017 16:22

L18u76k21á26š 49Š56m30a22h47e82l 2637524282594

Porovnavejte porovnatelné. Autobus staví jen start - cíl, případně pár největších měst po trase, což není srovnatelné s běžnou dálkovou železniční dopravou, nebo jen s tou nedotovanou typu Pendolino. Navíc autobus platí jen minimálně za dopravní cestu, má horší emise a hluk na jednoho cestujícího a v neposlední řadě je to nouzové low-cost kodrcání.

+6/−1
23.2.2017 16:39

J38a68r45o89s82l98a12v 92S83k29o24k18a92n 3165628397332

Mozna by neskodilo nez neco napisete o zplodinach se pozeptat na emisni tridy autobusu prednich cz.dalkovych dopravcu.Asi by Vas prekvapilo ze u autobusu s emisni tridou Euro 5 a Euro 6 jde z vyfuku jen vodni para.....nedelejte ze sebe novinare,ti ze sebe obcas udelaji takove voly...a to maji vsichni vysoke skoly....

+1/−4
23.2.2017 17:42

K92a59r70e11l 90V28a94c21h26u47t 9313392409713

Jestli jde z výfuku jen vodní pára, tak to asi musí mít na palubě nějaký úžasný agregát na přeměnu plynného CO2 na tuhé tabletky - a ty po dojetí do cíle řidič zřejmě napytluje a prodá do sběrných surovin. ;-) R^

+4/0
23.2.2017 17:47

J16a70k90u14b 51Š31a12f89a31n68d24a 7925907111401

Ony ty autobusy nejezdí na naftu ale na vodík? Fakt?

+1/0
23.2.2017 18:19
Foto

J63a24n 58V18a58l69a92l57í58k 6476499500776

ha ha ha prý z výfuku jdou jen vodní páry ;-D;-D;-D

+2/0
23.2.2017 21:11

F66i61l80i62p 52N57a17v47r11á11t20i17l 2317130383114

Na kolik by vyšel takový vlak, kdyby měl jezdit třeba 6x denně? Dosahoval by podobných hodnot, která vyznívají v jeho prospěch?

Mně přijde absurdní, když se dotují vlakové spoje v případě, kdy autobus výjde všechny strany levněji.

0/−2
23.2.2017 19:34

M85i96l37a92n 79M61a32s71l31u81k 3111236226429

Slyšel jste někdy o ekologii? A v neposlední řadě i o pohodlí cestování ?

+4/0
23.2.2017 16:46

F65i11l80i34p 32N68a87v61r49á43t93i92l 2617230483104

Máte někde spočítáno, že vyrobit autobus a ujet s ním 500 km je ekologičtější než vyrobit vlak a ujet s ním 500 km? Nebo o co opíráte svůj příspěvek? Já nevím, co je ekologičtější, ale vy se tváříte, že máte důkazy o tom, že vlak je jednoznačně a drtivě ekologičtější než bus.

0/0
23.2.2017 19:38

O37n66d64ř55e71j 49P22l56í96v14a 9380185411703

no jo, jenže zkuste vyrobit autobus a ujet s ním 5 000 000km a vlak a ujet s ním 5 000 000km a pak to možná vyjde i vám.

0/0
24.2.2017 15:00

O55n93d34ř68e44j 18P36l95í80v68a 9230345561923

no jo, ale zkuste vyrobit autobus a ujet s ním 5 000 000km a vlak a ujet s ním 5 000 000km, pak to možná vyjde i vám

0/0
24.2.2017 15:01

J98o86s10e19f 33T31r53ö44g58l 8659692266886

1. Není to nijak brutálně. Pražská MHD je dotována víc.

2. Autobusy jezdí na komerční bázi jen výdělečné trasy. Lidi se ale potřebují dostat i jinam.

3. Hlavním smyslem veřejné dopravy je vozit lidi, nikoliv vydělávat.

0/0
23.2.2017 21:58

R34u36d27o39l78f 29K78o86m10á67r91e77k 7398739402859

nevím, jezdím do mnichova a norimberka raději s DB. myslim ze to je momentalne vse na hranici nebo pod hranici rentability, cenova valka a ve sve podtate na tom je bit zakaznik, ktery musi strpet - sice za velmi nizkou cenu - orezane sluzby. napr. do mnichova jezdi DB, Flix, Euroline. Leo ... to je moc.

0/0
23.2.2017 16:12

J94a42k47u92b 28K57o20r14e29c 6844200261203

Pro DB jezdí do mnichova RJ.

0/0
23.2.2017 16:55

F44i67l98i28p 29N12a69v62r38á43t14i77l 2157970293184

Jezděte s blablacar (se mnou). Obě destinace jezdím poměrně často, Norimberk za 10 EUR nemá ani flixbus.

0/0
23.2.2017 19:31

K40a93r57e23l 58T62o33u31š33k69a 1756266230

Zavedli uz rezervaci sedadel?

0/0
23.2.2017 16:02

I20v93a19n 61P75r64o98c91h58á19z71k70a 3321654975435

Ne. Nedá se ani zaplatit kreditkou. Naopak zavedli poplatek za změnu rezervace 25 Kč.

0/0
24.2.2017 11:06

M24a22r58t90i94n 87V90o61k13a61s 9802448779943

Ani se nedivím, že je o jejich služby zájem. Jel jsem s nima do Amsterdamu (12 hodin cesty) a dalo se to. Sedadla jsou celkem pohodlná a jeli jsme na čas. Zpátky jsme dokonce přijeli o 3/4 hodiny dříve. Za mě spokojenost.

+4/0
23.2.2017 15:41

P59a35v52e48l 28M49a93t26o39u43š29e25k 5810837858514

Češi jsou autobusový národ, to je pravda. Ale jet autobusem déle než cca 2 hodiny považuji skoro za utrpení. Málo místa, monotónní zvuk, nuda, neustálé dýchání zplodin z jiných vozidel (ačkoli to asi málokdo vnímá) a k tomu i dost značné riziko nehody. Nikdo nikdy nemůže vědět, co dělal řidič chvilku před jízdou, a hlavně ho nikdo a nic nekontroluje. Ani nadřízený, natož nějaká automatická kontrola bdělosti. To na železnici ani při všem to bordelu, který na ní např. u nás je, takřka nehrozí.

+9/−7
23.2.2017 15:28

O35n96d35ř86e18j 56N27o35v27á31k 9137564579249

Co nehrozí? Je snad málo těch nehod?

0/−3
23.2.2017 15:31

K83a63r24e63l 59T45o27u83š47k57a 1496976820

Skoro denne nejaky vlak nekoho sejme, ale nebojte, pokud sedite ve vlaku, krome zpozdeni se vam nic nestane.

0/−2
23.2.2017 16:06

P25a70v79e16l 16M75a60l35i83n19a 9899853129179

1000 – Zhruba tolik lidí zemře ročně během nehod vlaků.

0/−2
23.2.2017 16:27

L27u30k95á46š 46Š67m24a58h64e10l 2287334492334

V ČR? Naposledy ve Studénce. Předtím dlouho nic. Na silnicích je ročně 600 mrtvých.

+3/0
23.2.2017 16:42

J51a58k76u47b 20Š72a12f64a47n24d95a 7805957881981

To asi myslíte celosvětově a 9/10 z toho dělá Indie, ne?

0/0
23.2.2017 18:21

R54o33m76a57n 38P10o62l50á21č13e39k 5686659155

V Evropě? Když odečtu sebevrahy, přejezdy atd. tak to budou ročně do stovky...

0/0
23.2.2017 18:38

M78a87r81e36k 37M82a34l42ý 1522758381150

A proto radši řídím sám :-)

0/0
23.2.2017 18:13

M62i82c80h49a65l 70D34a58d20e75k 8503752218

Já s nimi je do Německa a řidiči byli odněkud z Turecka, v buse vyhrávala jejich dechovka..No nadšený jsem z cesty tedy nebyl.

+1/0
23.2.2017 15:10

J33i87r18i 64K44u80c14e45r58a 5677360236532

Jel jsem s nimi celkem nedávno, z Prahy přes Vídeň do Terstu. Za mne naprostá pohoda, nemám co jim vytknout. Do Terstu jsme přijeli cca o 15-20 minut dříve.

+4/0
23.2.2017 15:03

O68n15d73ř22e80j 11N28o32v46á79k 9687704469679

Několikrát dostali šanci ... a už jen v nouzi nejvyšší ...

Přijet někam na čas - to je výjimka a nikolv pravidlo ..

posádka protivná a navíc většinou neumí česky - což je dost průšvih u vnitrostánít dopravy, že ....

+4/−2
23.2.2017 14:41

P43e16t94r 13R46i15h25a13k 7931268768176

Zatím jsem s nimi jel jen jednou. Z Rege do Prahy. No je fakt, ze presnost není jejich silna stranka, mel jsem na prestup hodinu a pak sem dobihal vlak 5 minut před odjezdem. ale nevim nakolik to mohli ovlivit pac vim, ze zrovna ten den bylo snad něco na dalnici a byl omezen provoz. Pohodlnost cestovani se dalo a co me prekvapilo byla myslim i prijemna cena.

+1/0
23.2.2017 14:45

M94a34r68e13k 25M54a36l22ý 1112298841960

Německem jezdím pravidelně a už se mi párkrát stalo, že jsem uvízl na dálnici v zácpě kvůli nehodě, pracem na silnici, atd. Prostě nenaděláte nic, cesta busem (autem) se nedá plánovat na přesnost.

+2/−1
23.2.2017 15:24

Z94d49e57n87ě85k 18F48i92l96i22p 7694391631644

Letenka ostrava-milano 1100kc

+9/0
23.2.2017 14:16

M88a17r37t65i20n 57K44o72l15l92e63r 7431633245444

Ale to asi jen tehdy, pokud je vám jedno, kdy poletíte.

+1/0
23.2.2017 16:36

J34o66s24e31f 96H17o95r57e37š26o84v77s82k20ý 5824642390492

a hlavně kdy se ještě vrátíte :-)

0/0
23.2.2017 17:35

M60a64r28e83k 45M18a36l62ý 1312438641340

Náhodou... teď jsem zkusil najít letenku na prodloužený víkend Čt-Ne a cena 2300 KČ, což mi přijde super. Odlet z Prahy Čt brzo ráno a z Milána pak až v Ne večer, na výlet ideální.

Není to teda těch 1100, ale i 2300 je OK. A věřím, že by se dala najít i levnější varianta.

0/0
23.2.2017 18:19

M52i54c34h58a71l 54G54r17e66g56o92r 8596984480342

Nedávno dokonce 230 Kč.

0/0
23.2.2017 22:14

J78a60r62o32s37l33a92v 13M58a26r50e31k 3160932432858

Největší shit, co jezdí z ČR do Německa;-€;-ORv

+6/−2
23.2.2017 14:13

M61a92r13t73i40n 52D34u47f37e20k 3312817148714

Co to je?

0/0
23.2.2017 16:32

T67i83b95o82r 56Z11í67d21e36k 2108585501741

MluvčíGöbbelsová ;-)

+11/0
23.2.2017 14:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.