- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O co vlastně běží? Dostali přidáno dle nařízení vlády nebo nedostali? Nic nevíme...
Peníze na zvýšení platů senátorů a poslanců se najdou vždycky.Senát je na nic,proč se ještě senát nezrušil,hned by bylo peněz!!!!
A kdy zvýší peníze nezaměstnaným? Mám v tomto 16 letou praxi, tak by mi mohli taky pár tisícovek přihodit. Jinak bude stávka nezaměstnaných...
Začnou demonstrativně pracovat, jo?
stávka a to rozhodně a ne jen řidiči!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!každy asi vidi že dohody nemají smysl
To je nekonečný kolotoč...
1) Někdo si objedná dopravu na základě ceny.
2) Někdo mu to poskytne
3) Koho asi odrbou, když busy stojí cca pro všechny stejně a nafta taky.
Stávka je legitimní prostředek zaměstnanců k prosazení požadavků. V tomto případě rozhodně oprávněných. Dohody by se měly dodržovat. Pokud dohoda dodržena není, jakou mají zaměstnanci jinou možnost?
Stávka je potřeba jako sůl a nejen u řidičů.
Jinak se zřejmě k aspoň trochu normálním platům nepropracujeme.
Není normální mít náklady jako na západě, pracovat jako oni, ale brát čtvrtinu jejich minimální mzdy.
To zboží i služba zde stojí stejně, Čech se dře za almužnu aby vlastníci vydělali miliardy.
A zisky nejdou jen do ciziny, máš ministr financí, pro kterého milion nejsou peníze, taky zaměstnává ta minimálku.
A proc nejste vlastnik, kdyz je to tak jednoduche?A pak mit zamestnance, ktere zamestnante za almuznu.
Sliby vlády nebyly zasazeny do reálného rámce, nebo jinak: My slíbíme, zaměstnavateli, ty si s tím poraď jak chceš.
hlavním viníkem je majitel dopravní společnosti. On podával tak nízkou nabídku, že i dnes s ní jen tak tak vyjde. Takže majitel asi nepředpokládal žádné navyšování platů na dalších 10 let, což je uzavřená smlouva. Kraj jen vybral nejnižší nabídku. Kdyby všechny nabídky byly navýšeny o několik milionů právě kvůli platům a jejich předpokládaném navýšení, tak by kraj stejně vybíral nejnižší nabídku ze všech podaných. Majitel, který nesleduje dění a trend na zrychlený tlak na navyšování mezd a přesto podá tak nízkou nabídku je neschopným manažerem a neměl by vést firmu. Stát ví jaký je problém s odchodem sestřiček a lékařů do zahraničí a jelikož doprava je také důležitá tak když majitelé hamižně platy nenavyšují tak to stát musel nařídit aby i řidiči neodešli. Takže příčinou toho všeho je jen majitel dopravní společnosti a jeho extra nízká nabídka.
Problém je v tom, že stát změnil podmínky.