Diskuze

Peníze, nebo stávka. Odbory vyhrožují krajům a vládě kvůli mzdám řidičů

Řešení nízkých mezd řidičů autobusů je nutné mít na stole do 15. března. V opačném případě bude celostátní stávka v dopravě. Zúčastnit by se jí mohlo až jedenáct tisíc řidičů. Toto ultimátům daly krajům i vládě dopravní odbory.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O co vlastně běží? Dostali přidáno dle nařízení vlády nebo nedostali? Nic nevíme...:-P

0 0
možnosti

Peníze na zvýšení platů senátorů a poslanců se najdou vždycky.Senát je na nic,proč se ještě senát nezrušil,hned by bylo peněz!!!!

0 0
možnosti

A kdy zvýší peníze nezaměstnaným? Mám v tomto 16 letou praxi, tak by mi mohli taky pár tisícovek přihodit. Jinak bude stávka nezaměstnaných... ;-D

0 4
možnosti

Začnou demonstrativně pracovat, jo?:-)

1 0
možnosti

stávka a to rozhodně a ne jen řidiči!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!každy asi vidi že dohody nemají smysl

0 0
možnosti

To je nekonečný kolotoč...

1) Někdo si objedná dopravu na základě ceny.

2) Někdo mu to poskytne

3) Koho asi odrbou, když busy stojí cca pro všechny stejně a nafta taky:-).

0 0
možnosti

M26a97r68t41i83n 80N67o64v69ý

22. 2. 2017 15:13

Stávka je legitimní prostředek zaměstnanců k prosazení požadavků. V tomto případě rozhodně oprávněných. Dohody by se měly dodržovat. Pokud dohoda dodržena není, jakou mají zaměstnanci jinou možnost?

2 2
možnosti

J42a86n 42D74l52o70u72h86ý

22. 2. 2017 15:15

jaká dohoda? O čem to mluvíte?

4 0
možnosti

Stávka je potřeba jako sůl a nejen u řidičů.

Jinak se zřejmě k aspoň trochu normálním platům nepropracujeme.

Není normální mít náklady jako na západě, pracovat jako oni, ale brát čtvrtinu jejich minimální mzdy.

To zboží i služba zde stojí stejně, Čech se dře za almužnu aby vlastníci vydělali miliardy.

A zisky nejdou jen do ciziny, máš ministr financí, pro kterého milion nejsou peníze, taky zaměstnává ta minimálku.

1 6
možnosti

A proc nejste vlastnik, kdyz je to tak jednoduche?A pak mit zamestnance, ktere zamestnante za almuznu.

2 1
možnosti

J69a34n 67D47l90o55u19h41ý

22. 2. 2017 14:16

Sliby vlády nebyly zasazeny do reálného rámce, nebo jinak: My slíbíme, zaměstnavateli, ty si s tím poraď jak chceš. ;-D

5 3
možnosti

hlavním viníkem je majitel dopravní společnosti. On podával tak nízkou nabídku, že i dnes s ní jen tak tak vyjde. Takže majitel asi nepředpokládal žádné navyšování platů na dalších 10 let, což je uzavřená smlouva. Kraj jen vybral nejnižší nabídku. Kdyby všechny nabídky byly navýšeny o několik milionů právě kvůli platům a jejich předpokládaném navýšení, tak by kraj stejně vybíral nejnižší nabídku ze všech podaných. Majitel, který nesleduje dění a trend na zrychlený tlak na navyšování mezd a přesto podá tak nízkou nabídku je neschopným manažerem a neměl by vést firmu. Stát ví jaký je problém s odchodem sestřiček a lékařů do zahraničí a jelikož doprava je také důležitá tak když majitelé hamižně platy nenavyšují tak to stát musel nařídit aby i řidiči neodešli. Takže příčinou toho všeho je jen majitel dopravní společnosti a jeho extra nízká nabídka.

6 2
možnosti

J44a77n 43D10l13o78u79h60ý

22. 2. 2017 15:16

Problém je v tom, že stát změnil podmínky.

1 2
možnosti

D39a38v30i29d 42P39e39c63a

22. 2. 2017 14:13

Jsem rozhodně pro stávku. Bez mzdy.

3 1
možnosti