Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A75n86n23a 33B91e16z91o72u56c25k93á 9863381660366

Mě by zajímalo, zda v Německu jede v tamějších mediích podobný odboj proti Siemensu... !!![>-]V

+9/0
doporučit
24.2.2017 17:44

P25e94t85r 29M42a54r93š54á37l22e71k 9665242184319

No je hloupé rozhodnutí. Každý výrobce má možnost si dopředu své vozy schválit.

+13/−5
doporučit
24.2.2017 15:19

O65t51t73o 19P19o62s60p29í34š54i51l 4544505207238

Vůbec nezpochybňuji krátkou dodací lhůtu, kterou požadovaly ČD, ale zamyslel se někdo nad tím, zda existuje právně závazná legislativa, která tyto lhůty stanovuje?

Tak holt Zadavatel něco chtěl, mělo to důvod a bylo to zamítnuto ouřadem, kde nesedí pravděpodobně ani jeden odborník na železniční dopravu (a dle mých zkušeností na tom není nijak dobře ani z hlediska odbornosti ve vztahu k Zákonu o zadávání veřejných zakázek)...

Stačilo jen, aby se ozval jeden z dodavatelů, protože se cítil ublíženě.

Zakázky nejsou v našem státě transparentní. Je to jen jeden velkej lobbismus a kolbiště pro politický boj.Rv

Stavu věci rozhodně neprosívá ani fakt, že se dlouhá léta blábolí o interoperabilitě na železnici a přitom v každém státě jsou jiné parametry z hlediska zabezpečovacího zařízení a pro každý státeček se vlaky schvalují zvlášť. A zde je brzdou další ouřad...EU

+4/0
doporučit
24.2.2017 16:44

J98i25r78k97a 33P29a44k96o37s31t91a 9682945796435

Zase si pan Sura kopnul do ceske firmy. Je to jasny, protoze byl zrusen i tendr na dieselove jednotky. Proc nepise o tom? Co se tyka dodacich lhut, tak ve svete nejsou vyjimkou lhuty 12 mesicu. Priklad Polska nebo Madarska. Tak co je tak divnyho na 15 mesicich? Proc nenapisete, ze tendr na dieselove jednotky byl taky zrusen? Tam nefiguruje ceska firma? Nechapu, proc bychom meli podporovat zahranicni firmy - to nedava smysl.

+7/−5
doporučit
24.2.2017 17:33

J35i57ř47í 92S38c44h63m56i27d84t 5630743614745

Ono to není zas tak jednoduché a nemůže se brát jen holá cena jednotky, ČD má nějakou síť opraven a zaškolené lidi, zásobu náhradních dílů atd. a tak je pro dráhy výhodné neměnit dodavatele, bohužel je svazováno debilními předpisy s důrazem na nejnižší cenu a pak to vypadá "musíme ušetřit korunu i kdyby to stálo milion";-).

+4/−1
doporučit
24.2.2017 17:28

V90l98a53d43i24m23í55r 86F26i84b11i30g53e45r 5864261931644

Co výrobci brání nechat si schválit své vlaky pro ČR. Chápu že to není levná záležitost, je to zdlouhavé, ale pokud chci dodávat, tak je asi normální, že ten co kupuje nebude chtít čekat až mu ty vlaky schválí pro provoz v zemi kde mají jezdit.

+5/−3
doporučit
24.2.2017 19:25

P48a90v29e92l 16H56o81d78r 8449679617

To by mě zajímalo jak by to bylo obráceně kdyby soutěžili ve Španělsku, nebo v Německu. Nějako mám pocit, že jsou to spíše politické kšefty, než reálný obchod.

+3/0
doporučit
24.2.2017 16:38

P23e68t53r 82Š32e46d31i48v34ý 8806662866471

Nemám nic proti podpoře národního výrobce železničních vozidel, ale v tuto chvílí, kdy z bran Škody (a jejích dceřinných závodů) vyjíždějí velice poruchové zmetky, ať už je to řada 380 nebo slavný Panter, dávám přednost kvalitně zpracované konkurenci ze zahraničí ;-)

+4/−2
doporučit
25.2.2017 12:24

J41i62ř90í 17S89c27h68m10i90d98t 5360693554965

Jen nechápu, proč by měly dráhy vycházet vstříc zahraničním dodavatelům8-o, to nedělá žádný národní dopravce a zrovna Němci velmi slušně dokážou bránit své proti konkurenci, takže ten slavný úřad dává akorát vlastní góly a víme dobře jak to ve sportu v takových případech chodí. Myslím, že tady bude něco podobného a nejspíš půjde o pár krabic vína;-).

+3/−2
doporučit
24.2.2017 18:44

J92i95r61k44a 77P87a35k12o25s57t47a 9312985656765

Pane Sůro vaše tvrzení, že dieselových jednotek bylo méně je důkazem toho, jak účelově a jednostraně píšete váš článek. Dieselových jednotek je, pokud se nemýlím, 30! A těch elektrických bylo dvacet. Kopete proti českému průmyslu a je to úplně očividné!

+3/−2
doporučit
24.2.2017 18:23
Foto

M68i83l81o13š 80H61o53v64o74r87k27a 2980603316697

A je to tu zase. Ocenuji novinare, ze nespi na vavrinech a pusobi jako jakysi kontrolori, nicmene v tomhle pripade si nemuzu pomoci, na Skodovce se proste hleda senzace kde se da. Dodani je priblizne tak o 3 mesice jinde, nez je standard. Pardon, to je senzacechtive stourani. Ale je mi jasne, ze vyhrany soud nad CD bude mit Skodovka jeste dlouho na taliri, prestoze by zaslouzily grilovat spis CD. Rv

+3/−2
doporučit
24.2.2017 17:50

S27t22a76n48i38s52l72a45v 87H98e22r38m46a43n 9687689283133

Netvrdil někdo že se maji kupovat ČESKE vyrobky?

+3/−2
doporučit
24.2.2017 17:21

J33o32s25e53f 66H73o45n48e40š 7861562600873

Já bych Škodu transp. neobchodoval-smrdí to arbitráží.Spíš bych hledal serioznějšího dodavatele

+2/−1
doporučit
25.2.2017 7:11

M73i80r55o39s34l53a59v 37Z33i94k47m93u13n68d 6338162317158

A tuzemský výrobce snad nemusí vozidla nechávat schvalovat ?

+1/0
doporučit
24.2.2017 18:07

P28e98t94r 37V98i54n73a55ř 6123133883227

Tragikomický podnik, dokud bude přisátý na státní finance a dotace, nic se nezmění, včetně těch zaostalých služeb a přístupu jeho zaměstnanců..

+3/−11
doporučit
24.2.2017 15:06

P85e88t36r 20N47o57v89o14t44n24y 1671750981

Takže to UOHS u soudu projede a bude klid. Proč by si zákazník nemohl stanovit lhuty, které potřebuje? Ostatní výrobci si muzou vozidla nechat včas schválit.

+1/−1
doporučit
24.2.2017 17:36

R36o76b59i62n 15P22e42t19r80á37k 6614921460801

Vážený pane redaktore, zajímalo by mě zda víte, jaké byly dodací lhůty pro lokomotivy Siemens pro ČD Cargo?

0/−1
doporučit
24.2.2017 18:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.