- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vaše zaujetí pro soutěžení je přímo fascinující. Ale na důsledky, které to třeba v linkové autobusové dopravě nějak pomíjíte. Může vysvětlit, proč o platech řidičů soukromých dopravců, kteří vysoutěžili nejnižší nabídnutou cenou nyní rozhoduje vláda a s kraji se dohaduje, kdo to zaplatí. Není to v kompetenci těch dopravců ?? Není to neoprávněný zásah do soutěží. Kam se na tohle hrabe odpuštění pokuty. Ale o tom raději mlčíte. Chcete totéž i na železnici??
Nemám nic proti podpoře národního výrobce železničních vozidel, ale v tuto chvílí, kdy z bran Škody (a jejích dceřinných závodů) vyjíždějí velice poruchové zmetky, ať už je to řada 380 nebo slavný Panter, dávám přednost kvalitně zpracované konkurenci ze zahraničí
kvalitně zpracované konkurencí, třeba Siemens a jeho slavné vagony pro metro ?
Díky, nechci, nejsme tak bohatí
Já bych Škodu transp. neobchodoval-smrdí to arbitráží.Spíš bych hledal serioznějšího dodavatele
Co výrobci brání nechat si schválit své vlaky pro ČR. Chápu že to není levná záležitost, je to zdlouhavé, ale pokud chci dodávat, tak je asi normální, že ten co kupuje nebude chtít čekat až mu ty vlaky schválí pro provoz v zemi kde mají jezdit.
Nebrání mu nic. Jen speciálně v českém prostředí jde o značně riskantní investici.
Vážený pane redaktore, zajímalo by mě zda víte, jaké byly dodací lhůty pro lokomotivy Siemens pro ČD Cargo?
Ano. Ale 1. šlo o pronájem 2. ČD Cargo už není sektorový zadavatel a nepodléhá ZVZ. Na rozdíl od ČD. Navíc, v podstatě jsou na trhu dvě lokomotivy na to, co chtěli.
Jen nechápu, proč by měly dráhy vycházet vstříc zahraničním dodavatelům, to nedělá žádný národní dopravce a zrovna Němci velmi slušně dokážou bránit své proti konkurenci, takže ten slavný úřad dává akorát vlastní góly a víme dobře jak to ve sportu v takových případech chodí. Myslím, že tady bude něco podobného a nejspíš půjde o pár krabic vína.
pokuta čd za nákup railjetů,bezproblémové potvrzení soutěže na RegioPantery s absurdní šířkou dveří. Zakážete českým firmám ú)čast v soutěžích v zahraničí?
Pane Sůro vaše tvrzení, že dieselových jednotek bylo méně je důkazem toho, jak účelově a jednostraně píšete váš článek. Dieselových jednotek je, pokud se nemýlím, 30! A těch elektrických bylo dvacet. Kopete proti českému průmyslu a je to úplně očividné!
Srovnejte si hodnotu zakázky a počet míst. To je jako porovnávat 20 EMU a 50 autobusů. Kopu proti neprůhledným soutěžím.
A tuzemský výrobce snad nemusí vozidla nechávat schvalovat ?
Musí. A když je nedodá včas, tak mu ani ČD nenaúčtují penále za zpoždění.
A je to tu zase. Ocenuji novinare, ze nespi na vavrinech a pusobi jako jakysi kontrolori, nicmene v tomhle pripade si nemuzu pomoci, na Skodovce se proste hleda senzace kde se da. Dodani je priblizne tak o 3 mesice jinde, nez je standard. Pardon, to je senzacechtive stourani. Ale je mi jasne, ze vyhrany soud nad CD bude mit Skodovka jeste dlouho na taliri, prestoze by zaslouzily grilovat spis CD.
Kdo určuje standard? DB 24 měsíců, například. To není hledání senzace, ale popis situace.
Mě by zajímalo, zda v Německu jede v tamějších mediích podobný odboj proti Siemensu...
Třeba zrovna DB Regio nakupovalo u Škodovky, Bombardieru, Alstomu. A nebylo to zrovna 7 kusů ověřovací série.