Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a48n 35Ř94e83z59n61í23č34e13k 3441451113490

Zajímavé je, že od 70. let, kdy tyto vozy jezdí, se spoléhalo jaksi na zdravý rozum a fungovalo to. Dnes nahradíme zdravý rozum čidly. Co dál? Čidla do oken, jestli někdo nevystrkuje hlavu za jízdy?

+13/−4
doporučit
1.3.2017 10:51

M46i26r37o85s22l23a85v 64Z36i21k68m47u98n20d 6898282507278

Zbytečně vyhozené peníze ... v balkánských zemích (členové EU), počínaje Maďarskem si s podobnými hloupostmi nikdo starosti nedělá ... tam jezdí vlaky s otevřenými dveřmi běžně ...

Konec konců podle ideologie ODS se má každý starat o sebe sám, stát není nějaká opatrovna, tím spíše dopravce ...

+2/−1
doporučit
1.3.2017 16:38
Foto

J26i68ř28í 17R42o57h79a93n 5154778977195

A nebylo by lepší dát tam místo čidla pořádné dveře? Dnes jsem jel do práce vagónem, kde jedny dveře nešly otevřít, a ty druhé zase zavřít.

+1/0
doporučit
1.3.2017 14:00

F28r78a37n36t33i70š35e42k 59M69a90t62ě21j23č36e45k 7593512333161

ČD tím přiznaly závadu a mělo by být zastaveno trestní stíhání průvodčí!

+1/−1
doporučit
1.3.2017 17:09

M61a26r28t41i31n 38D83o79h16n28a18l 5187653268928

Nejstarší vozy s otočnými sklopnými dveřmi by v roce 2017 měl být leda tak v muzeu a ne na tratích.

0/−2
doporučit
2.3.2017 9:15
Foto

P88e20t72r 85M28o91o18s 6672565777

Nebude lepší tyto staré vozy rovnou vyřadit z provozu? Nějak neslyším v obdobných případech frekventované zaklínadlo "i kdyby by to mělo zachránit jediný lidský život".:-/Rv[>-]

0/−10
doporučit
1.3.2017 11:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.