- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejstarší vozy s otočnými sklopnými dveřmi by v roce 2017 měl být leda tak v muzeu a ne na tratích.
Nevím, jestli by nebylo lepší vagony vybavit rovnou automatickýma dveřma. Například na příměstské 323 by to i urychlilo provoz. Na druhou stranu tady v tomto bordelu nikdo neví, co bude po 2019, zda ty vagony někdo ještě bude chtít.
Přitom jsou podle mě hodně pohodlné, prostorné a flexibilní - při změně počtu pasažéru lze přidat/ubrat.
ČD tím přiznaly závadu a mělo by být zastaveno trestní stíhání průvodčí!
Jakou závadu? Na těch dveřích není nic rozbitého. Jen nemají centrální blokování.
Zbytečně vyhozené peníze ... v balkánských zemích (členové EU), počínaje Maďarskem si s podobnými hloupostmi nikdo starosti nedělá ... tam jezdí vlaky s otevřenými dveřmi běžně ...
Konec konců podle ideologie ODS se má každý starat o sebe sám, stát není nějaká opatrovna, tím spíše dopravce ...
Bohuzel ta cidla nezabrani strojvudci, aby se rozjel. Stejne tak jako mu v tom nezabranily viditelne otevrene dvere.
Ne, ale je větší pravděpodobnost, že mu nedá nikdo souhlas k odjezdu.
A nebylo by lepší dát tam místo čidla pořádné dveře? Dnes jsem jel do práce vagónem, kde jedny dveře nešly otevřít, a ty druhé zase zavřít.
Ono vyměnit dveře je náročnější a taky dražší, než jen doplnit čidla. Navíc otázkou je, jak dlouho ty vagony ještě budou sloužit a jestli by dražší investice do celých nových dveří nebyla mrháním penězi..
Ano, malé dítě bude sledovat nějaké kontrolky, o nichž nebude stejně vědět k čemu jsou. Tragédie byla zaviněna rodiči, kteří se nestarají o své děti.
"Tímto světelným signálem budou varováni i naši zákazníci uvnitř vozu,“
Konkrétně v tomto případě by rozvícenou signalizaci viděla průvodčí/vlakvedoucí v Olomouci poté, co cestující za sebou špatně zavřel dveře.
V dlouhodobé praxi žádné jištění nefunguje na 100%, to byste tomu museli dělat servis jako letadlům.
ani to ne... nedávno jsem četl článek jak nějaké letadlo se muselo vrátit neb mělo otevřené dveře...
Mně spíš nejde do hlavy, proč u vozů(ten vůz, ze kterého vypadlo dítě byl), které jsou vybavené centrálním ovládáním dveří, se toto nepoužívá přednostně. Cestující a průvodčí mlátí dveřma ručně a pak se stane takový průšvih.
Hernajs, to mi asi něco ušlo, že se tyhle lámací dveře uzavírají i automaticky nebo dálkově. Dosud jsem to neviděl a měl jsem za to, že to je prakticky nemožné kvůli tomu, že by to mohlo někoho důkladně skřípnout...
Nebude lepší tyto staré vozy rovnou vyřadit z provozu? Nějak neslyším v obdobných případech frekventované zaklínadlo "i kdyby by to mělo zachránit jediný lidský život".
Je jich moc, najednou to nikdo nezaplatí.