Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další krok k rychlovlakům do Drážďan: studii zpracují projektanti TGV

Velká francouzská společnost Egis Rail, která se podílela například na projektování tras pro rychlovlaky TGV, se začne podílet i na přípravě českých vysokorychlostních tratí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64i86ř94í 17V54o47s37t80ř62á49k 2131528829541

Absence rychlých dopravních spojení je velkým zklamáním. Technologie existuje desítky let, spojitost rychlá doprava - ekonomický rozvoj, také známá věc. Jak vůbec může kdokoliv z politiků, úředníků a pseudo odborníků kázat o zbytečnosti rychlovlaků? Logiku mi dává vyčistit zemi od stovek kilometrů zbytečných tratí, které využívají často doslova jednotlivci. Přestat utrácet neskutečné peníze za mega modernizace s cílem zkrátit dojezd o 5 min. Místo utrácení peněz za stovky zbytečných projektů upřednostnit rychlovlaky. To je pokrok, ekologie, ulehčení silnicím a ekonomický rozvoj.

+11/−2
28.2.2017 17:06

J94a97n 90J22e66m50e18l83k19a 1165420

Španělsko, VRT a ekonomický rozvoj?

0/0
28.2.2017 21:57

J54a24n 52J71e93m52e34l28k17a 1165420

Já u nás moc tratí na zrušení nevidím.. Na příměstských tratích se převáží víc lidí, než na VRT. Jsou ekonomicky vyrovnanější. Švýcarsko nemá VRT a má nejúspěšnější veřejnou dopravu. Rozhodně neruší všechny tratě kromě "VRT"

+2/−1
28.2.2017 22:05

P44e74t53r 66Š22l50e98g71r 5684862288327

Švýcarsko má dvě tratě s rychlostí odpovídající VRT a jednu páteřní trať momentálně provozovanou rychlostí 200 km/h, trasovanou na rychlost kategorie VRT.

Švýcarsko má jinou výchozí pozici (stav železniční sítě).

Řešením pro ČR je postavit páteřní VRT, které budou začleněny do železniční sítě tak jako VRT/páteřní trať ve Švýcarsku, A spolu s dalšími opatřeními typu "jedna jízdenka na vše" pak máme šanci Švýcary dohánět...

+5/0
1.3.2017 0:39

J69a73n 90J30e85m17e39l96k74a 1535180

200 a trasovanou na rychlost VRT.. Ideální si myslím pro současnost. Ale srovnejme si rychlostní průměry na hlavních tratích.

0/−2
1.3.2017 8:28

J81i77r49k61a 40D79v39o60ř62á67k 4865670933478

A jaké průměry na hlavních tratích myslíte? Těch 110 km/h co vlastně víceméně jede i kontejnerák?

+1/0
1.3.2017 11:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.