Diskuze

Další krok k rychlovlakům do Drážďan: studii zpracují projektanti TGV

Velká francouzská společnost Egis Rail, která se podílela například na projektování tras pro rychlovlaky TGV, se začne podílet i na přípravě českých vysokorychlostních tratí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už se těším na slavnostní otevření. Když radí Francouzi, přijede se podívat francouzský prezident? A přiveze si vlastní ochranku, nebo alespoň "ostřelovače"? ;-)

0 0
možnosti

Jedná se o hloupých 130 km tratě. Budem se s tím mořit 10 let.

Ve Francii jen behěm letoška otevřou 600 km nových tratí.

Co myslíte, přijede?

0 0
možnosti

J89a79n 20J42e85m68e34l83k33a

28. 2. 2017 21:44

Otázka, zda nebudou preferovat francouzské dodavatele.

0 5
možnosti

Otázka je, jestli chceme preferovat dodavatele co umí stavět VRT nebo ty "české" - ovšem třeba se sídlem v daňovém ráji. Pokud budem chtít preferovat ty co mají v ČR aspoň pobočku (platba daní), není problém to do VŘ dát jako podmínku.

0 0
možnosti

Studii na VRT do každé rodiny.

0 1
možnosti

P27e29t30r 78S64p35o14r81e56r

28. 2. 2017 20:40

Ale ne! Kam se poděla naše národní hrdost? To si sem pozveme nějaké cizáky? Copak nemáme vlastní firmy, které vyprojektují rychlodráhu, postaví ji a vyrobí i vlaky?Kde jsou zlaté české ručičky? 8-o

1 9
možnosti

To víte, že tu máme české firmy. Ale ony by nejradši tu trať naprojektovaly schválně pomalou, aby si byly jisté, že budou pro ni schopny dodat technologii a vozidla ( http://ekonomika.idnes.cz/stat-opet-brzdi-s-pripravou-vysokorychlostnich-vlaku-p16-/eko-doprava.aspx?c=A150828_175726_eko-doprava_suj ).

A to se nevyplatí. V jiných oborech vám také vadí, že většina výrobku je zahraniční (mobily, počítače?). Raději byste něco českého, ale horšího?

11 0
možnosti

J51a52n 42Č19e83k81a74l

28. 2. 2017 18:04

Tak to je snad první krok, který má smysl.

Udav se, SUDOPe, se svými cinklými "studiemi"!!!

11 1
možnosti
Foto

J57a78n 24V34a68l72a21l27í28k

28. 2. 2017 17:44

Bohužel se toho nedožiji :-((

0 0
možnosti

Absence rychlých dopravních spojení je velkým zklamáním. Technologie existuje desítky let, spojitost rychlá doprava - ekonomický rozvoj, také známá věc. Jak vůbec může kdokoliv z politiků, úředníků a pseudo odborníků kázat o zbytečnosti rychlovlaků? Logiku mi dává vyčistit zemi od stovek kilometrů zbytečných tratí, které využívají často doslova jednotlivci. Přestat utrácet neskutečné peníze za mega modernizace s cílem zkrátit dojezd o 5 min. Místo utrácení peněz za stovky zbytečných projektů upřednostnit rychlovlaky. To je pokrok, ekologie, ulehčení silnicím a ekonomický rozvoj.

11 2
možnosti

J22a33n 76J89e43m89e11l73k18a

28. 2. 2017 21:57

Španělsko, VRT a ekonomický rozvoj?

0 0
možnosti

V roce 2017 se bude dělat studie k rychlovlakům. Opravdu dechberoucí nasazení při přípravě infrastruktury :-/.

0 0
možnosti

Není možné, ledy se hnuly. Nemusíme to vynalézat celé sami odznova, ten velocipéd. Můžeme si od frantíků vzít návod, jak vyrobit pneumatiku (patent bratří Mišelínů).

7 0
možnosti

Konečně. Trať pro VRT by měl dělat někdo, kdo s tím má zkušenosti a stavba tratí pro TGV je nejlepší zkušenost. Teď už stačí jen překonat všechny možné posudky, protesty, námitky, stížnosti, obstrukce atd. a může se jezdit.

14 0
možnosti