Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L60u78k38á53š 47Z73á87v22o28d74s63k28ý 9451819871

já už začínám být alergický na příspěvky typu ČR je malá země, nepotřebujeme to. Vytáhněte hlavu konečně odkudsi a přemýšlejte o tom co píšete za nesmysli.

-VRT má mezinárodní dosah, tzn. ČR jako přirozený mezinárodní uzel, musí logicky stavět VRT, jestli nechce stát mimo vyspělou Evropu.

-Praha je dostatečně velké evropské město, aby sama byla cílem mnoha cestujících na VRT

-i v rámci ČR bude mít VRT využití, přinejmenším ve směru na Ostravu, či Brno, délka 200km, resp. 350km je zcela legitimní i pro vnitrostátní využití.

-mnohem menší Evropské země VRT mají, či budují. Namátkou Belgie, Nizozemsko, Švýcarsko, Portugalsko.

-je ostuda, že cestujícímu z Berlína, se nyní vyplatí jet vlakem do Vídně, aniž by jel přes ČR. - ostuda a nevýhoda naší země.

Včera bylo pozdě, začít s výstavbou.!!

+74/−4
doporučit
2.3.2017 10:44

M20a86r42t15i14n33a 20D33v57o24ř12á42k39o15v46á 3284813830294

O vysokorychlostní trati 300km/h Praha - Frankfurt se začalo přemýšlet již v roce 1990. Podívejte se, kam to pokročilo za 25 let :-) Nejsme schopni ani postavit tramvaj na Ruzyni.

+37/0
doporučit
2.3.2017 11:01

J91a46n 78L83é41b20l 4258102719

Řekl bych na to jediné: "Slibem nezarmoutíš"

+34/0
doporučit
2.3.2017 10:33

J38a57n 97V74a59š17á74t22k47o 7171227873739

Je potřeba podporovat rychlovlaky, abychom neskončili jako dopravní banánistán uprostřed Evropy. Bohužel vlnitost české krajiny + rozesetost měst a obcí + nekonečné schvalovací stavební řízení je hlavní brzdou výstavby dopravní infrastruktury. Vždyť stát není schopen ani postavit ani blbej pražskej okruh a je jisté že nebude postaven ani v roce 2025! A to chtějí mezitím postavit rychlodráhu?

+39/−1
doporučit
2.3.2017 9:48

L46u33k48á23š 62K63m64e13n72t 5319887394450

Jsme v srdci Evropy. Je tedy logické se podívat, co staví naši sousedé, na které se logicky budeme napojovat. Takže pokud Německo staví tratě pro 300km/h, je logické stavět to samé. V železniční dopravě jsme neskutečně zaostalí, ale hlavně že neustále nadáváme na zácpy a uzavírky na D1.

+28/0
doporučit
2.3.2017 10:44

M69i38c12h22a22l 66T54u35r91e47k 9981110702109

Nekdy mam pocit, jak nikomu nedochazi, k jake revoluci by doslo. Kolega mne vypravel jak plno lidi denne dojizdi za praci z Bruselu do Parize. Ja nejdriv koukal jestli si jako nedela srandu, ale ono je to naprosto realne a skutecne kazdodenni. 80 minut. A jen diky rychlovlakum. Z Usti do Berlina za hodinu, do Prahy za 25 minut, do Plzne treba 50 minut. To by byla parade...

+26/0
doporučit
2.3.2017 10:41

T57o48m52á31š 75K53r79á98l 3708718537459

Kdyz se v hornatem Japonsku, urpostred aglomeraci s miliony obyvatel muze jezdit 300Km/h, tak ta ceska placka s nejakou hordni dolni by snad nemel byt problem ???

+40/−3
doporučit
2.3.2017 10:16

J78a75n 32Z24a93h43r20a56d44n53i33k 3184710517591

No jo ,volby jsou za dveřmi 8-o Já třeba chci aby Altnerovi poslali dlužné peníze a Ratha poslat tam kam patří a to ještě letos !!

+43/−6
doporučit
2.3.2017 10:12

P71e33t20r 81Š68t37ě71c27h 3142711598873

Tady o tom debatují samí experti, kteří takovým vlakem ještě v životě ani nejeli. Pro ty co tvrdí, že po tem není v ČR poptávka, samozřejmě když je pravděpodobnější, že dříve si koupím letenku na Měsíc než na rychlodráhu Praha-Brno. Ale když to spojení již existuje, tak se zcela mění možnosti lidí. Češi jsou zvyklí uvažovat ve vzdálenostech, rychlodráha mění uvažování na časy. Já nyní řeším rozhodnutí, že je pro mne výhodnější pronajmout výrobní halu v městě 300km vzdáleném, protože tam budu každý den rychleji vlakem než na druhém konci města kde bydlím s MHD, o autě nemluvě. Poptávka po ježdění z města 100km vzdáleného do centra Prahy, bude stejná jako poptávka po ježdění v metru z pražského sídliště do centra, protože v tom nebude časový rozdíl. Nejzajímavější by bylo mapy překreslit né podle vzdáleností měst, ale podle časové dosažitelnosti, tak jak ve skutečnosti lidé uvažují.

+22/−1
doporučit
2.3.2017 11:01

R80o95m27a16n 35Š67e42n67k82e62ř48í11k 1292345474859

OK, zacnete hlavne poradnym stavebnim zakonem... Uz pred 20 lety bylo pozde. Sloucit vsechny separatni rizeni do jednoho velkeho, 1x pripominkove rizeni a hotovo. Vzdyt se zde 30 let pripravuje blby obchvat nejake vesnice, protoze sice vsichni vi, ze je to desne moc potreba, ale nikdo to za barakem nechce + ekoteroriste a podobne.

+18/0
doporučit
2.3.2017 11:31

J63a15n 42B74e41n10e55š 5899985308925

S ohledem na rychlost výstavby infrastruktury u nás bych řekl, že dřív než se v ČR stihnou dostavět všechny dálnice a vysokorychlostí tratě, bude už vynalazenej teleport. Takže bych se tímhle už vůbec nezabýval, ušetří se za blbosti ;-D

+32/−4
doporučit
2.3.2017 10:11

R73o54m65a49n 55Š65e71n91k51e72ř92í45k 1362755334529

Vsichni co tady argumentuji malymi vzdalenostmi - jeli jste nekdy treba takovym TGV ve Francii - ja pomerne casto CDG - Lille pres Amiens (v akci pres net koupite listky v predstihu za babku). Zastavky co 30-100 km a neni to problem. Prvni si neco zjistete - zahrnte osobni zkusenosti a pak kritizujte! https://en.voyages-sncf.com/sites/default/files/images/carte_grande.jpg

+17/0
doporučit
2.3.2017 11:38

F46e64r76d24i85n73a33n26d 83D46u22j12k27a 90, 84I40n92g67. 5866763837429

A kdo "zaúkoluje" ekoteroristy, aby neprotestovali? Na ty zase zapomínají, že je to skrytá hrozba. Kolik se zase vyrojí vzácných živočichů v koridorech tratí. To není do r. 2025, ale nejméně o 10-15 let víc.

+19/−1
doporučit
2.3.2017 10:02

J54a37r74d68a 97H40o96f43m49a33n68n 4160205634

tak to je přímá konkurence kanálu - Labe -Dunaj ;-(

+22/−2
doporučit
2.3.2017 11:10

J33a95n 50S37u89c87h34ý 4684910487757

Nacpalo se spoustu peněz do modernizace železničních koridorů a vlaky téměř nezrychlily. Skoro 20 let nejsme schopni pohnout s dálnicemi, připravit se neumí ani potřebné obchvaty měst a obcí..... a teď se vymyslí toto. Asi nejde o ty vlaky, ale nový penězovod do politiky, když už se všechny ty Ráthoviny a ROPky vytěžily.

+33/−10
doporučit
2.3.2017 9:51

B66o35h80u42m18i83l 48S21t52e95j89s47k11a41l 5773874191763

Hmmm, to je revoluce asi jako když Česká pošta začala loni akceptovat všechny platební karty (a to si nejsem jistý jestli na všech pobočkách).

+11/−1
doporučit
2.3.2017 11:25

J24a71n 30Š57e44d17ý 5348601758230

;-D;-D;-D to jsou komici..

+8/0
doporučit
2.3.2017 9:59

J60a45n 14Č10e83k79a72l 7709155934734

To je stejně legrační, jak se tu pořád opakují dokola nesmysly typu "jsme malá země" (jako bychom byli ostrov), nebo "to má cenu jen pro Pražáky" (jako by na VRT nejezdily i "osobáky" s rychlostí 200 a zastavující cca každých

30km, umožňující dojíždění do práce do města a zároveň bydlení v doposud opomíjených a vylidňujících se regionech)...

+9/−1
doporučit
2.3.2017 12:19

J65i42ř35í 76Ž54u48r57e38k 6835926972868

Když se kouknu do našich stavebních předpisů, tak si říkám, že je to naprosto mylná a nereálná představa.

Za 8 let by se po těch tratích už mělo jezdit?! To mohl vypustit z úst jen chorý mozek.

Než proběhne na stavbu takových rozměrů jen územní řízení, stavební řízení, EIA, vyjádří se všechny dotčené orgány, pochybné občanské iniciativy.... Jen tohle je na desetiletí a to by se ještě pořád nekoplo do země.

+9/−1
doporučit
2.3.2017 12:00

F67r59a69n86t57i58š66e70k 87K36o13c13o27u45r23e34k 6500943737879

Stejná blbost, jako kdyby my jsme chtěli poslance, co budou plnit své předvolební sliby a nebudou jen hrabat pro sebe.

+10/−2
doporučit
2.3.2017 10:14

M34i95c50h10a25l 62T70u51r90e35k 9971670212879

Fakt bych vsem pral zazit ten pocit a pak si uvedomite ty moznosti. At uz ty pracovni, nebo jen cestovatelske. Mam zkusenost z Bruselu a diky TGV, Thalys a Eurostar je vse tak blizko. Najednou clovek vnima mapu a vzdalenosti uplne jinak.

+7/0
doporučit
2.3.2017 13:08

M74a25g90d81a84l12e54n34a 85H17r83o68n16o66v22s54k35á 3650572834629

Ale dnes je 2. března, ne 1. dubna8-o

+11/−3
doporučit
2.3.2017 10:15

J27a64n 94H97r32z61a25n 9694728720413

Rychlovak Praha - Drazdany ? ! Super, to uz vubec nebudu muset nakupovat to predrazene a nekvalitni zbozi a potraviny co nam tady obchodnici nabizi. Zajedu na nakup do Drazdan treba kazdy tyden !R^R^

+8/−1
doporučit
2.3.2017 11:56

M61i36l19a25n 65K38o17h98o72u43t 4249642967693

Dvacet let se kecá o modernizaci tratě Praha - Kladno s odbočkou na letiště. VRT?

Je před volbami a pak to vše na mnoho, mnoho let utichne;-D

+9/−2
doporučit
2.3.2017 12:54

M37a84r43t17i65n 91M11o98t43y49č58k43a 6971327847894

další nereálný sliby... nebudou náhodou volby? Protože jinak to nedává smysl...

+8/−2
doporučit
2.3.2017 10:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.