Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L61u27k77á62š 57Z14á74v69o82d64s22k84ý 9951199901

já už začínám být alergický na příspěvky typu ČR je malá země, nepotřebujeme to. Vytáhněte hlavu konečně odkudsi a přemýšlejte o tom co píšete za nesmysli.

-VRT má mezinárodní dosah, tzn. ČR jako přirozený mezinárodní uzel, musí logicky stavět VRT, jestli nechce stát mimo vyspělou Evropu.

-Praha je dostatečně velké evropské město, aby sama byla cílem mnoha cestujících na VRT

-i v rámci ČR bude mít VRT využití, přinejmenším ve směru na Ostravu, či Brno, délka 200km, resp. 350km je zcela legitimní i pro vnitrostátní využití.

-mnohem menší Evropské země VRT mají, či budují. Namátkou Belgie, Nizozemsko, Švýcarsko, Portugalsko.

-je ostuda, že cestujícímu z Berlína, se nyní vyplatí jet vlakem do Vídně, aniž by jel přes ČR. - ostuda a nevýhoda naší země.

Včera bylo pozdě, začít s výstavbou.!!

+74/−4
doporučit
2.3.2017 10:44

M86a18r74t93i44n62a 92D51v94o51ř95á91k34o14v16á 3384793390784

O vysokorychlostní trati 300km/h Praha - Frankfurt se začalo přemýšlet již v roce 1990. Podívejte se, kam to pokročilo za 25 let :-) Nejsme schopni ani postavit tramvaj na Ruzyni.

+37/0
doporučit
2.3.2017 11:01

J48a43n 73L55é79b41l 4768632899

Řekl bych na to jediné: "Slibem nezarmoutíš"

+34/0
doporučit
2.3.2017 10:33

J79a95n 41V22a37š33á10t37k83o 7421647463279

Je potřeba podporovat rychlovlaky, abychom neskončili jako dopravní banánistán uprostřed Evropy. Bohužel vlnitost české krajiny + rozesetost měst a obcí + nekonečné schvalovací stavební řízení je hlavní brzdou výstavby dopravní infrastruktury. Vždyť stát není schopen ani postavit ani blbej pražskej okruh a je jisté že nebude postaven ani v roce 2025! A to chtějí mezitím postavit rychlodráhu?

+39/−1
doporučit
2.3.2017 9:48

L64u83k21á61š 61K77m76e58n60t 5169567264780

Jsme v srdci Evropy. Je tedy logické se podívat, co staví naši sousedé, na které se logicky budeme napojovat. Takže pokud Německo staví tratě pro 300km/h, je logické stavět to samé. V železniční dopravě jsme neskutečně zaostalí, ale hlavně že neustále nadáváme na zácpy a uzavírky na D1.

+28/0
doporučit
2.3.2017 10:44

M21i47c73h11a48l 63T30u26r87e14k 9701100592219

Nekdy mam pocit, jak nikomu nedochazi, k jake revoluci by doslo. Kolega mne vypravel jak plno lidi denne dojizdi za praci z Bruselu do Parize. Ja nejdriv koukal jestli si jako nedela srandu, ale ono je to naprosto realne a skutecne kazdodenni. 80 minut. A jen diky rychlovlakum. Z Usti do Berlina za hodinu, do Prahy za 25 minut, do Plzne treba 50 minut. To by byla parade...

+26/0
doporučit
2.3.2017 10:41

T76o81m37á51š 55K46r83á96l 3558898957309

Kdyz se v hornatem Japonsku, urpostred aglomeraci s miliony obyvatel muze jezdit 300Km/h, tak ta ceska placka s nejakou hordni dolni by snad nemel byt problem ???

+40/−3
doporučit
2.3.2017 10:16

J24a12n 22Z13a47h80r16a79d17n30i26k 3454670637961

No jo ,volby jsou za dveřmi 8-o Já třeba chci aby Altnerovi poslali dlužné peníze a Ratha poslat tam kam patří a to ještě letos !!

+43/−6
doporučit
2.3.2017 10:12

P62e44t66r 32Š57t89ě77c26h 3472821338283

Tady o tom debatují samí experti, kteří takovým vlakem ještě v životě ani nejeli. Pro ty co tvrdí, že po tem není v ČR poptávka, samozřejmě když je pravděpodobnější, že dříve si koupím letenku na Měsíc než na rychlodráhu Praha-Brno. Ale když to spojení již existuje, tak se zcela mění možnosti lidí. Češi jsou zvyklí uvažovat ve vzdálenostech, rychlodráha mění uvažování na časy. Já nyní řeším rozhodnutí, že je pro mne výhodnější pronajmout výrobní halu v městě 300km vzdáleném, protože tam budu každý den rychleji vlakem než na druhém konci města kde bydlím s MHD, o autě nemluvě. Poptávka po ježdění z města 100km vzdáleného do centra Prahy, bude stejná jako poptávka po ježdění v metru z pražského sídliště do centra, protože v tom nebude časový rozdíl. Nejzajímavější by bylo mapy překreslit né podle vzdáleností měst, ale podle časové dosažitelnosti, tak jak ve skutečnosti lidé uvažují.

+22/−1
doporučit
2.3.2017 11:01

R74o33m73a63n 76Š54e58n67k98e11ř85í91k 1672625784149

OK, zacnete hlavne poradnym stavebnim zakonem... Uz pred 20 lety bylo pozde. Sloucit vsechny separatni rizeni do jednoho velkeho, 1x pripominkove rizeni a hotovo. Vzdyt se zde 30 let pripravuje blby obchvat nejake vesnice, protoze sice vsichni vi, ze je to desne moc potreba, ale nikdo to za barakem nechce + ekoteroriste a podobne.

+18/0
doporučit
2.3.2017 11:31

J96a74n 16B34e19n78e29š 5109925558385

S ohledem na rychlost výstavby infrastruktury u nás bych řekl, že dřív než se v ČR stihnou dostavět všechny dálnice a vysokorychlostí tratě, bude už vynalazenej teleport. Takže bych se tímhle už vůbec nezabýval, ušetří se za blbosti ;-D

+32/−4
doporučit
2.3.2017 10:11

R97o66m21a43n 85Š98e96n81k60e41ř96í51k 1812895194489

Vsichni co tady argumentuji malymi vzdalenostmi - jeli jste nekdy treba takovym TGV ve Francii - ja pomerne casto CDG - Lille pres Amiens (v akci pres net koupite listky v predstihu za babku). Zastavky co 30-100 km a neni to problem. Prvni si neco zjistete - zahrnte osobni zkusenosti a pak kritizujte! https://en.voyages-sncf.com/sites/default/files/images/carte_grande.jpg

+17/0
doporučit
2.3.2017 11:38

F93e45r64d46i64n31a25n47d 42D85u58j22k49a 24, 94I43n75g60. 5126393117449

A kdo "zaúkoluje" ekoteroristy, aby neprotestovali? Na ty zase zapomínají, že je to skrytá hrozba. Kolik se zase vyrojí vzácných živočichů v koridorech tratí. To není do r. 2025, ale nejméně o 10-15 let víc.

+19/−1
doporučit
2.3.2017 10:02

J73a58r81d62a 80H32o45f42m19a82n37n 4870205604

tak to je přímá konkurence kanálu - Labe -Dunaj ;-(

+22/−2
doporučit
2.3.2017 11:10

J97a20n 72S60u11c88h27ý 4474660217337

Nacpalo se spoustu peněz do modernizace železničních koridorů a vlaky téměř nezrychlily. Skoro 20 let nejsme schopni pohnout s dálnicemi, připravit se neumí ani potřebné obchvaty měst a obcí..... a teď se vymyslí toto. Asi nejde o ty vlaky, ale nový penězovod do politiky, když už se všechny ty Ráthoviny a ROPky vytěžily.

+33/−10
doporučit
2.3.2017 9:51

B48o91h82u55m47i24l 57S45t64e43j30s72k16a49l 5623654201503

Hmmm, to je revoluce asi jako když Česká pošta začala loni akceptovat všechny platební karty (a to si nejsem jistý jestli na všech pobočkách).

+11/−1
doporučit
2.3.2017 11:25

J26a13n 65Š85e16d33ý 5258611918650

;-D;-D;-D to jsou komici..

+8/0
doporučit
2.3.2017 9:59

J50a43n 83Č40e43k94a69l 7979965494364

To je stejně legrační, jak se tu pořád opakují dokola nesmysly typu "jsme malá země" (jako bychom byli ostrov), nebo "to má cenu jen pro Pražáky" (jako by na VRT nejezdily i "osobáky" s rychlostí 200 a zastavující cca každých

30km, umožňující dojíždění do práce do města a zároveň bydlení v doposud opomíjených a vylidňujících se regionech)...

+9/−1
doporučit
2.3.2017 12:19

J36i89ř73í 61Ž24u43r75e51k 6865936492648

Když se kouknu do našich stavebních předpisů, tak si říkám, že je to naprosto mylná a nereálná představa.

Za 8 let by se po těch tratích už mělo jezdit?! To mohl vypustit z úst jen chorý mozek.

Než proběhne na stavbu takových rozměrů jen územní řízení, stavební řízení, EIA, vyjádří se všechny dotčené orgány, pochybné občanské iniciativy.... Jen tohle je na desetiletí a to by se ještě pořád nekoplo do země.

+9/−1
doporučit
2.3.2017 12:00

F81r56a70n17t44i35š95e49k 23K97o95c53o97u92r86e87k 6750153667959

Stejná blbost, jako kdyby my jsme chtěli poslance, co budou plnit své předvolební sliby a nebudou jen hrabat pro sebe.

+10/−2
doporučit
2.3.2017 10:14

M21i53c75h76a39l 95T42u70r10e28k 9251230622489

Fakt bych vsem pral zazit ten pocit a pak si uvedomite ty moznosti. At uz ty pracovni, nebo jen cestovatelske. Mam zkusenost z Bruselu a diky TGV, Thalys a Eurostar je vse tak blizko. Najednou clovek vnima mapu a vzdalenosti uplne jinak.

+7/0
doporučit
2.3.2017 13:08

M43a74g61d48a98l90e61n24a 39H86r75o74n65o70v45s81k64á 3980282444969

Ale dnes je 2. března, ne 1. dubna8-o

+11/−3
doporučit
2.3.2017 10:15

J84a44n 27H40r67z95a98n 9174518970763

Rychlovak Praha - Drazdany ? ! Super, to uz vubec nebudu muset nakupovat to predrazene a nekvalitni zbozi a potraviny co nam tady obchodnici nabizi. Zajedu na nakup do Drazdan treba kazdy tyden !R^R^

+8/−1
doporučit
2.3.2017 11:56

M37i83l40a47n 54K10o52h28o95u29t 4919602467513

Dvacet let se kecá o modernizaci tratě Praha - Kladno s odbočkou na letiště. VRT?

Je před volbami a pak to vše na mnoho, mnoho let utichne;-D

+9/−2
doporučit
2.3.2017 12:54

M30a66r15t38i82n 43M58o63t30y97č76k75a 6131817607924

další nereálný sliby... nebudou náhodou volby? Protože jinak to nedává smysl...

+8/−2
doporučit
2.3.2017 10:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.