Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a91k51u41b 12Š69e19n56k 5840904574227

"...budou už autobusy dříve: za 4 hodiny a 15 minut"

Raději budu sedět 4 hodiny a 22 minut ve vlaku než v 4 hodiny a 15 minut v autobusu a klidně si něco připlatím za pohodlí. Vlak je vlak a autobus vždy považuju za nouzové řešení.

+22/0
doporučit
2.3.2017 16:20

M29a34r31e73k 63V26y48m81a31z93a37l 5618816272920

......Vlaky sice zůstávají rychlejší na trase z Prahy do Berlína na hlavní nádraží, avšak na berlínské stanici Südkreuz, kde je přípoj na městskou železnici a metro, budou už autobusy dříve: za 4 hodiny a 15 minut, zatímco vlak jede 4 hodiny a 22 minut..... Kvůli tomu vznikl tento článek....:-):-):-):-)....NADPIS JAKO BRNO a uvnitř se dozvíme, že to vlastně tak není.... :-):-):-)

+11/0
doporučit
2.3.2017 18:46

K55a67r95e48l 68N21a25s79t94o68u54p18i24l 3830351380261

Klasický tendenční a nesmyslný článek. Jistě je účelem, aby spoj obsluhoval co nejméně míst. Protože zatímco onen bus jede bez zastávky na Berlin Sud, tak vlak stihne obsloužit Ústí, Děčín, Bad Schandau a Drážďany, kde navíc stojí nějakých 12 minut (za což podle pana Sůry jistě může česká infrastruktura). Ale chápu, že na tradiční plivnutí to stačí...btw většina cestujících do Berlína jezdí na hlavní, ne na Sud

+15/−2
doporučit
2.3.2017 16:02

D37a76v20i95d 77K18o49s97t14e34l82n77í64k 9895596831

Co stojí v jizdním radu je jedna vec, jak se rad dodrzuje je vec jina.

Jezdim pravidelne na trase Viden-Brno. Po otevreni dalnice A5 u Vidne samozrejme zluty autobus zkratil jizdni dobu v radu, tak aby byl papirove rychlejsi nez vlak, ktery ma delsi trasu asi 30km. Ale pokazde, kdyz jsem s zlutym busem jel, mel minimalne 10 minut zpozdeni (zacpa ve Vidni, zacpa v Brne, tankovani po ceste), za kterou on samozrejme podle svych slov neodpovida. Takze jsem nekolikrat v Brne zmeskal pripoj, coz bylo pro me rozhodujici. Navic autobusove nadrazi ve Vidni je dal od centra nez vlakove (asi o 10 minut).

Takze je krasne si dat do jizdniho radu jizdni dobu, ktera se da dodrzet jen v noci nebo v nedeli rano, kdy neni provoz, a tou se ohanet jako vyhodou proti vlaku.

+6/0
doporučit
2.3.2017 18:46

Š76i62m88o88n 51D87a10l13e54c35k15ý 8190184346965

Praha - Berlín jezdím pravidelně a i když jsou nasazovány pěkné vagony, stejně preferuji autobus. V autobuse je paradoxně větší klid než ve vlaku. Jízda po dálnici je poklidná, nikdo se nebaví přes celý vagon, člověk tam nepotká rodinku s dítětem a večer jsou zhasnutá světla. Kafčo potěší a obrazovka s filmy zabaví, když už na německém území člověk nemá wifi ani mobilní internet. Jestliže člověk nemá koupenou včasnou jízdenku nejede prvním ranním EC Alois Negreli, případně koupenou v období slev na danou relaci, tak musí být opravdu vlakový nadšenec, když je relativně stejnou cestovní dobu ochoten zaplatit dvojnásobnou cenu.

Fandím vlakům, tak snad se dožiji VRT na Německo.

+7/−1
doporučit
2.3.2017 17:02

P94a65v20e34l 15K17r95a76l 4588569499632

za 4 hodiny a 15 minut, zatímco vlak jede 4 hodiny a 22 minut

V tomto případě bych se rozhodoval podle komfortu a ten je vyšší ve vlaku. Pokud to tedy nejsou ty starší skákající vlaky

+5/0
doporučit
2.3.2017 20:35

J85o41s11e40f 77T94r33ö46g31l 8469492736486

A mají žluté autobusy jídelní vůz? Hospody v podání JLV jsou v poslední době velice kvalitní a alespoň na našem území za slušné ceny.

Zácpy v Německu (ať už na dálnici nebo přímo v Berlíně) bývají častější než zpoždění na železnici, takže těch 7 minut úspory může být v řadě případů teoretických.

Je dobře, že je na výběr. Já volím vlak, je to přeci jen jiná úroveň cestování.

+6/−2
doporučit
2.3.2017 21:51

J75i16ř51í 52S13t40e89h79l37í86k 9227536655542

Pane Sůra,že je zrovna rychlejší žlutý autobus?;-D

+6/−2
doporučit
2.3.2017 15:48

M76a79r84t39i41n 11Š33t24r70o52s 4949367230838

No, a je při cestě Praha-Berlín skutečně pro cestujícího důležitých těch 7 minut? Navíc, když každý jede odjinud... nemyslím, že by tohle mělo na cestující tak zásadní dopad. A autobusů sice jede více, ale na počet cestujících vyhrávají vlaky.

+3/−1
doporučit
2.3.2017 17:01

F58r26a46n84t38i10š53e34k 55K25u59l83d58a53n 5886867224504

No na rovinu. Když na jižním kříži přestoupím na městskou dráhu, tak určitě nebudu za 7 minut na hlavním. To ani omylem. To tak možná ze západního kříže.... Výhodou výstupu na jižním kříži je, že jste dřív ve východní a jižní části města. Jinak pešek. A to se zde neuvažuje třeba o spojení na Hamburg nebo třeba Stralsund...

+2/0
doporučit
2.3.2017 16:23

A56n65t45o17n17í71n 24N61e44b98u57ž76e26l16s91k61ý 7385959176790

Je to hezký, však to trvalo. Do Prahy je to teď kousek 

+1/0
doporučit
2.3.2017 19:26

M25a76r35t60i83n 25R51u49z64i27c63k18a 1232728376307

Vsak o to jde, proste se bude jezdit auty a autobusy... vlakem se to nevyplati, az budou plne dalnice, pristavime dalsi pruhy...

Staci treba autobusem dojet do Drazdan a dal pokracovat po Nemecku vlakem... Nebo do Mnichova autobusem a pak do Parize vlakem...

Kdyz to bude navazovat...

+1/−2
doporučit
2.3.2017 18:49

J39a50n 18P73e69t75e64r54a 2761775972524

Dalsi nesmyslny clanek od experta Sury.. Nejvic se clovek pobavi v tech jeho komentarich pod svymi clanky

Jen tak dal ;-D

0/−1
doporučit
7.3.2017 10:17
Foto

J90a96n 24V91a78l42a34l79í40k 6846339900306

Stejně tak bude autobus rychlejší na trase z Prahy do Drážďan: RegioJet zkrátil dobu jízdy na 1 hodinu a 55 minut, vlak je o dvacet minut pomalejší, protože se trať z velké části vine delší cestou podél Labe.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/dostavba-d8-zkratila-dobu-jizdy-autobusu-ffa-/eko-doprava.aspx?c=A170302_132417_eko-doprava_suj

vlak čtyři zastávky 192km autobus dvě zastávky 152km a autobus je rychlejší pouze o 20min při nerovných podmínkách

nemohu srovnávat jablka a hrušky přeci...

0/−10
doporučit
2.3.2017 16:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.