Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J94a79k97u35b 51Š28e82n22k 5630254624187

"...budou už autobusy dříve: za 4 hodiny a 15 minut"

Raději budu sedět 4 hodiny a 22 minut ve vlaku než v 4 hodiny a 15 minut v autobusu a klidně si něco připlatím za pohodlí. Vlak je vlak a autobus vždy považuju za nouzové řešení.

+22/0
doporučit
2.3.2017 16:20

M61a50r88e72k 26V33y63m80a43z96a70l 5538316192760

......Vlaky sice zůstávají rychlejší na trase z Prahy do Berlína na hlavní nádraží, avšak na berlínské stanici Südkreuz, kde je přípoj na městskou železnici a metro, budou už autobusy dříve: za 4 hodiny a 15 minut, zatímco vlak jede 4 hodiny a 22 minut..... Kvůli tomu vznikl tento článek....:-):-):-):-)....NADPIS JAKO BRNO a uvnitř se dozvíme, že to vlastně tak není.... :-):-):-)

+11/0
doporučit
2.3.2017 18:46

K89a23r36e58l 70N63a13s68t80o44u76p56i98l 3640921970721

Klasický tendenční a nesmyslný článek. Jistě je účelem, aby spoj obsluhoval co nejméně míst. Protože zatímco onen bus jede bez zastávky na Berlin Sud, tak vlak stihne obsloužit Ústí, Děčín, Bad Schandau a Drážďany, kde navíc stojí nějakých 12 minut (za což podle pana Sůry jistě může česká infrastruktura). Ale chápu, že na tradiční plivnutí to stačí...btw většina cestujících do Berlína jezdí na hlavní, ne na Sud

+15/−2
doporučit
2.3.2017 16:02

D37a49v81i63d 44K52o18s86t14e52l34n97í18k 9535136411

Co stojí v jizdním radu je jedna vec, jak se rad dodrzuje je vec jina.

Jezdim pravidelne na trase Viden-Brno. Po otevreni dalnice A5 u Vidne samozrejme zluty autobus zkratil jizdni dobu v radu, tak aby byl papirove rychlejsi nez vlak, ktery ma delsi trasu asi 30km. Ale pokazde, kdyz jsem s zlutym busem jel, mel minimalne 10 minut zpozdeni (zacpa ve Vidni, zacpa v Brne, tankovani po ceste), za kterou on samozrejme podle svych slov neodpovida. Takze jsem nekolikrat v Brne zmeskal pripoj, coz bylo pro me rozhodujici. Navic autobusove nadrazi ve Vidni je dal od centra nez vlakove (asi o 10 minut).

Takze je krasne si dat do jizdniho radu jizdni dobu, ktera se da dodrzet jen v noci nebo v nedeli rano, kdy neni provoz, a tou se ohanet jako vyhodou proti vlaku.

+6/0
doporučit
2.3.2017 18:46

Š50i91m97o36n 65D91a53l57e81c17k38ý 8490764636255

Praha - Berlín jezdím pravidelně a i když jsou nasazovány pěkné vagony, stejně preferuji autobus. V autobuse je paradoxně větší klid než ve vlaku. Jízda po dálnici je poklidná, nikdo se nebaví přes celý vagon, člověk tam nepotká rodinku s dítětem a večer jsou zhasnutá světla. Kafčo potěší a obrazovka s filmy zabaví, když už na německém území člověk nemá wifi ani mobilní internet. Jestliže člověk nemá koupenou včasnou jízdenku nejede prvním ranním EC Alois Negreli, případně koupenou v období slev na danou relaci, tak musí být opravdu vlakový nadšenec, když je relativně stejnou cestovní dobu ochoten zaplatit dvojnásobnou cenu.

Fandím vlakům, tak snad se dožiji VRT na Německo.

+7/−1
doporučit
2.3.2017 17:02

J50o97s97e26f 80T37r23ö55g69l 8279702666216

A mají žluté autobusy jídelní vůz? Hospody v podání JLV jsou v poslední době velice kvalitní a alespoň na našem území za slušné ceny.

Zácpy v Německu (ať už na dálnici nebo přímo v Berlíně) bývají častější než zpoždění na železnici, takže těch 7 minut úspory může být v řadě případů teoretických.

Je dobře, že je na výběr. Já volím vlak, je to přeci jen jiná úroveň cestování.

+6/−2
doporučit
2.3.2017 21:51

J72i25ř57í 71S93t70e16h44l95í33k 9817366245672

Pane Sůra,že je zrovna rychlejší žlutý autobus?;-D

+6/−2
doporučit
2.3.2017 15:48

P20a49v36e83l 98K20r36a32l 4148379469382

za 4 hodiny a 15 minut, zatímco vlak jede 4 hodiny a 22 minut

V tomto případě bych se rozhodoval podle komfortu a ten je vyšší ve vlaku. Pokud to tedy nejsou ty starší skákající vlaky

+4/0
doporučit
2.3.2017 20:35

M58a59r26t83i94n 69Š60t63r49o21s 4299347650618

No, a je při cestě Praha-Berlín skutečně pro cestujícího důležitých těch 7 minut? Navíc, když každý jede odjinud... nemyslím, že by tohle mělo na cestující tak zásadní dopad. A autobusů sice jede více, ale na počet cestujících vyhrávají vlaky.

+3/−1
doporučit
2.3.2017 17:01

F21r18a62n53t69i89š75e90k 59K43u82l37d71a29n 5536467984954

No na rovinu. Když na jižním kříži přestoupím na městskou dráhu, tak určitě nebudu za 7 minut na hlavním. To ani omylem. To tak možná ze západního kříže.... Výhodou výstupu na jižním kříži je, že jste dřív ve východní a jižní části města. Jinak pešek. A to se zde neuvažuje třeba o spojení na Hamburg nebo třeba Stralsund...

+2/0
doporučit
2.3.2017 16:23

A27n82t59o44n18í58n 83N51e84b83u36ž49e85l28s89k74ý 7785739316590

Je to hezký, však to trvalo. Do Prahy je to teď kousek 

+1/0
doporučit
2.3.2017 19:26

M70a38r79t67i10n 82R10u66z97i40c20k12a 1212338176827

Vsak o to jde, proste se bude jezdit auty a autobusy... vlakem se to nevyplati, az budou plne dalnice, pristavime dalsi pruhy...

Staci treba autobusem dojet do Drazdan a dal pokracovat po Nemecku vlakem... Nebo do Mnichova autobusem a pak do Parize vlakem...

Kdyz to bude navazovat...

+1/−2
doporučit
2.3.2017 18:49

J12a76n 98P14e69t28e15r90a 2631195562634

Dalsi nesmyslny clanek od experta Sury.. Nejvic se clovek pobavi v tech jeho komentarich pod svymi clanky

Jen tak dal ;-D

0/−1
doporučit
7.3.2017 10:17

J46a95n 50V79a25l49a35l88í12k 6906439350576

Stejně tak bude autobus rychlejší na trase z Prahy do Drážďan: RegioJet zkrátil dobu jízdy na 1 hodinu a 55 minut, vlak je o dvacet minut pomalejší, protože se trať z velké části vine delší cestou podél Labe.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/dostavba-d8-zkratila-dobu-jizdy-autobusu-ffa-/eko-doprava.aspx?c=A170302_132417_eko-doprava_suj

vlak čtyři zastávky 192km autobus dvě zastávky 152km a autobus je rychlejší pouze o 20min při nerovných podmínkách

nemohu srovnávat jablka a hrušky přeci...

0/−10
doporučit
2.3.2017 16:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.