Diskuze
Francie posiluje rychlovlaky. Otevřela dalších 300 kilometrů tratí LGV
Děkujeme za pochopení.
K90a24r86e62l 93N38o52v23o98t98n74y
VRT ano. Ať vychází dnes ekonomika jak chce / levná ropa/ jak to bude za 20 či 50 let? A kolik pak budou ty tratě stát? I ti Číňané to takto vidí!
M30a66r25t97i34n 51R69u55z13i23c30k40a
Ono je to o cele infrastrukture, VRT by mela byt paterni siti, spojovat mesta v CR nad 100tis. obyvatel, ev. regiony kde bude snadne dojet na zastavku VRT, a ta navazujici zel. infrastruktura take chybi, snad krome Prahy, Brna a Ostravy, kde budou prestupni uzly,...
Ale treba v regionu Vysocina je planovana zastavka mezi Humpolcem a Pelhrimovem, ale tam musi navazovat regionalni doprava z techto mest a H.Brodu,... to plati vsude,...
R44a92d27e73k 44J90a10n46a14t51a
Ta návazná doprava mohou být i autobusy, to lze zavést během pár týdnů.
J70a36k59u25b 84B26e22z45n28o12s49k19a
Všude v Evropě to jde.. jen u nás je cestování vlakem spíše za trest..O výstavbě a modernizaci tratí ani nemluvím...
J30i53ř46í 92J58i94n34d64r82a
Ti co zde srovnávají s levnými letenkami, že na větší vzdálenost je letadlo lepší. POZOR - je třeba si uvědomit čas jízdy na letiště a z letiště + čas odbavení na letišti, ev. počasí. Vlak jede z centra města zase do centra a nastoupit můžete krátce před odjezdem. Tam je další časový zisk.
R30a29d20e55k 63J24a19n39a27t96a
Navíc letadlo spojuje pouze dvě města. Vlak, a to i vysokorychlostní, má zastávky, často ve městech, kde letiště ani není, nebo je to letiště s malým počtem linek.
Konkrétně - pokud chcete z Prahy do Paříže, tak letadlo je volba. Ale co pokud chcete z Plzně do Štrasburku? Vlak vám tam cestou zastaví ale pokud tuto trasu chcete letět, musíte se "vrátit" z Plzně do Prahy a pak se "vracet" z Paříže do Štrasburku.
Ř68e49z82n23í31č35e30k 87P79a45v81e29l
Ty než nás doženou, tak budeme mít možná rychlodráhu na letiště....
P90a75v29e25l 12M33o88r36a84v84e18c
Myslíte v územním plánu, nebo už i postavenou? :)
V24á77c33l70a80v 80V66o45s85t63r42a54d47o88v76s65k14ý
Stuttgart - Paříž. Spojení TGV nebo ICE skoro každé dvě hodiny, doba jízdy 3:11 hodiny a cena, pokud zakoupeno ne na poslední chvíli, okolo 40 €.
To se musí každá nízkonákladová letecká společnost opravdu schovat.
P31ř92e30m43y63s38l 87L67u42k71á79š
V Belgii jsou dokonce zastavky po cca 50-60km, Holandsko to same, to jen tak na okraj pro ty, co tvrdi, ze jsme mala zeme pro VRT. Nemluve o tom, ze hlavni prinos je mezinarodni spojeni. Ta deviza, ze za par hodin budeme z Prahy v Rime, ci Parizi, je neskutecna...
M23i48c41h17a89l 41T75u89r91e53k
Opravdu byste chtěl jet vlakem z Prahy do Říma, nebo do Paříže? V tomhle já ten přínos nevidím. Protože letenka bude za podobnou cenu jako jízdenka, takže bude rozhodovat čas, který na takové vzdálenosti bude ve prospěch letecké dopravy. Já vidím obrovskou výhodu ve vzdálenostech tak do 500 km. Jakmile je to víc, už se vyplatí letecká doprava.
V14l91a64d73i60m48í45r 12F48i19b86i32g46e31r
Protože není dostatečná politická vůle a navíc to brzdí byrokracie. Ale povídá se o tom hezky, tak se konají konference o budoucnosti VRT v ČR a jinak se nic neděje.
V34á63c15l23a85v 72P60u36l86e73c
Kdyby tak raději posilovala vlastní hranice a bezpečnost.. v tom jak ted bezpečnostní situace vypadá žádné rychlovlaky nepomohou !
T47o53m83á39š 47K60r45á54l
Tohle se vyresi samo a kdyz to preroste pres nejakou mez, tak VUML. Nebo si vazne myslite, ze vlady po Erope pripusti nejake problemy ve vetsim meritku? A i kdyby doslo na tu vasi treti svetovou a vsichni migranti byli skutecne bojovnici za nejaky nesmyslny islamsky stat, tak stejne nemaji nejmensi sanci na uspech .....
Pokud to skutecne berete jako stret civilizacinase, tak ta nase "zapadni kultura" uz davno vyhrala, protoze "money rules the wolrd" a ne vira. Uz jen to, ze migranti jsou ochotni odejit ze sve zeme naznacuje, ze mnohem vic jsou pro ne dulezitejsi materialni jistoty, nez vira. Na druhou stranu z vas ani ze me se muslim dobrovolne nestane, totez lze s velkou pravdepodobnosti rict o vetsine obyvatel Evropy a tak je vysledek predem jasny Jen se zbytecne trapite necim co uz vas davno trapit nemusi, protoze jste se narodil v te lepsi casti planety
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Kapesní reaktory ty velké nenahradí. Spíše uhelné elektrárny a teplárny
Premium První malý jaderný reaktor v Česku by měl vyrůst v Temelíně. ČEZ chce do konce roku vybrat...
OBRAZEM: Proč na českých bankovkách chyběly ženy a co skrývá pětitisícovka
Nad podobou českých bankovek se pozastaví málokdo, skrývají ale pozoruhodné příběhy i detaily....
Kanadě dochází javorový sirup, zásob má nejméně za šestnáct let
Kanadské rezervy javorového sirupu se loni zmenšily na 3,1 milionu kilogramů, celkově jsou přitom...
Stávka zažehnána. Aerolinky Lufthansa se dohodly s odbory na mzdách
Německé aerolinky Lufthansa a odbory Verdi se dohodly na nových mzdových a pracovních podmínkách...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!