Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Televizní rivalové se spojili. Bojí se i zákazu reklamy v dětských pořadech

České komerční televize se chtějí bránit proti trendům, které na jedné straně vytyčují zákonodárci a na druhé straně inzerenti, kteří stále větší balík peněz posílají na webovou on-line inzerci místo na obrazovky. Výsledkem je, že se dvě největší české skupiny Nova a Prima spojily do nové Asociace komerčních televizí (AKTV).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Komerční stanice poslední dobou zapomínají, že aby lidi k těm bednám přitáhli, tak tam taky něco zajímavého musí občas pustit. Patnáctá repríza US seriálu to opravdu nevytrhne, i když tento měl kdysi své kvality a velkou sledovanost. Ale stokrát nic už umořilo osla.

4 0
možnosti
PV

Jo, můj poslední pokus kouknout na film v TV skončil tak, že jsem to po deseti minutách filmu a patnácti minutách reklamy vypnul, sedl k PC, stáhnul jsem si ho z netu a dokoukal z flashky. A skončil jsem i s prostojem při stahování o deset minut dřív než ta přerušovaná verze co šla v TV.

8 0
možnosti
MB

To je logické - dáme více reklamy do dětských pořadů, abychom je mohli nakupovat ze zahraničí a děti se nemusely koukat na co, co samy chtějí.

1 0
možnosti
LM

U ČT nemá na Déčku reklama co dělat a taky tam není, tady je to OK.

Komerční stanice si na sebe musí vydělat, což bez reklamy nejde, nikdo není nucen se na to dívat, takže zákaz nemá důvod.

Pokud něco potřebuje regulaci, je to obsah reklamy, aby vyloženě nelhal, ale to není problém TV, ale internetu. Tady na Idnesu často skáče reklama na strašné podvody.

TV by jen měli omezit vysílání reklam na vagíny a topoření během pořadů na které mohou koukat děti.

4 0
možnosti
MC

M37i15l34a56n 89C16a12i59s

3. 3. 2017 12:17

já tedy nevim, ale já už novu a primu sleduju minimálně a ten hlavní důvod je reklama každých 10 minut a ta trvá taky 10 minut, takže koukat na 1h pořad 1h na reklamičky a upotávky stále dokola fakt nehodlám, at si na to koukají majitélé a telata

1 0
možnosti
FB

TV NOVA a Prima rajtují na chcíplé kobyle. Podle dětí z vlastní rodiny a okolí vím, že nemají proti netu šanci. Tohle už není klasická TV generace. Děti televizní přístroj používají pouze jako monitor, do kterého vrazí maximálně flashku se staženým filmem z ulož.to

Jen pro příklad - ženě se podařilo přelít kytku tak dokonale, že voda natekla i do set-top boxu. Ze strany dětí žádná reakce, že čtrnáct dní neběží TV kanály, ale stačí aby na hodinu vypadlo internetové připojení a hned je veselo.

6 0
možnosti
OU
PS

Zalezi za jaky účelem. Pokud proto aby tam deti a lide nebyli hlady...zvlášť v afrických státech..tak to ne..kdyz neumi byt soběstačni a jen natahuji ruce dejte...tak ti ať si tam klidne umrou hlady. Umi se jen množit a nic jiného. Pokud by penize šly ns zdecimivanou zem válkou a na její obnovu...pak ano.

2 0
možnosti
PV

"Děti by se potom přesunuly k internetovým videím, kde reklama není regulovaná nijak, takže by ve výsledku dopadly ještě hůř" - to jako fakt? On někdo používá internetový prohlížeč bez blokování reklamy? Co jsem koukal naposled, tak v TV to nejde (teda kromě timeshiftu, ale to je nepohodlný), ale na netu se dá s reklamou vydrbat velice rychle a jednoduše.

1 0
možnosti
PV

Tragedií reklam je nevhodnost těchto reklam pro děti - naprostým vrcholem je „nerozumím vlastní vagíně“

http://ekonomika.idnes.cz/reklama-nerozumim-vlastni-vagine-dld-/ekonomika.aspx?c=A160922_105901_ekonomika_fih

2 0
možnosti
Foto

No, ty reklamy jsou kolikrát lepší, než ty kreslené uřvané příšernosti, co tam dětem pouští. :-)

4 2
možnosti
LM

L56á17ď39a 28M45a86l52ý

3. 3. 2017 11:55

Vždyť je to prašť jako uhoď, reklama na plastové uřvané příšernosti mezi "pohádkami" uřvaných příšerností.

2 0
možnosti
OU
VR

Hlavně ten zelený skřet, i když se už trochu zklidnil.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie

25. dubna 2024  16:19

Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...

Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit

25. dubna 2024  14:19

Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...

Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza

25. dubna 2024  11:38

Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!