Diskuze

Televizní rivalové se spojili. Bojí se i zákazu reklamy v dětských pořadech

České komerční televize se chtějí bránit proti trendům, které na jedné straně vytyčují zákonodárci a na druhé straně inzerenti, kteří stále větší balík peněz posílají na webovou on-line inzerci místo na obrazovky. Výsledkem je, že se dvě největší české skupiny Nova a Prima spojily do nové Asociace komerčních televizí (AKTV).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Komerční stanice poslední dobou zapomínají, že aby lidi k těm bednám přitáhli, tak tam taky něco zajímavého musí občas pustit. Patnáctá repríza US seriálu to opravdu nevytrhne, i když tento měl kdysi své kvality a velkou sledovanost. Ale stokrát nic už umořilo osla.

4 0
možnosti
PV

Jo, můj poslední pokus kouknout na film v TV skončil tak, že jsem to po deseti minutách filmu a patnácti minutách reklamy vypnul, sedl k PC, stáhnul jsem si ho z netu a dokoukal z flashky. A skončil jsem i s prostojem při stahování o deset minut dřív než ta přerušovaná verze co šla v TV.

8 0
možnosti
MB

To je logické - dáme více reklamy do dětských pořadů, abychom je mohli nakupovat ze zahraničí a děti se nemusely koukat na co, co samy chtějí.

1 0
možnosti
LM

U ČT nemá na Déčku reklama co dělat a taky tam není, tady je to OK.

Komerční stanice si na sebe musí vydělat, což bez reklamy nejde, nikdo není nucen se na to dívat, takže zákaz nemá důvod.

Pokud něco potřebuje regulaci, je to obsah reklamy, aby vyloženě nelhal, ale to není problém TV, ale internetu. Tady na Idnesu často skáče reklama na strašné podvody.

TV by jen měli omezit vysílání reklam na vagíny a topoření během pořadů na které mohou koukat děti.

4 0
možnosti
MC

M33i84l69a71n 37C54a16i79s

3. 3. 2017 12:17

já tedy nevim, ale já už novu a primu sleduju minimálně a ten hlavní důvod je reklama každých 10 minut a ta trvá taky 10 minut, takže koukat na 1h pořad 1h na reklamičky a upotávky stále dokola fakt nehodlám, at si na to koukají majitélé a telata

1 0
možnosti
FB

TV NOVA a Prima rajtují na chcíplé kobyle. Podle dětí z vlastní rodiny a okolí vím, že nemají proti netu šanci. Tohle už není klasická TV generace. Děti televizní přístroj používají pouze jako monitor, do kterého vrazí maximálně flashku se staženým filmem z ulož.to

Jen pro příklad - ženě se podařilo přelít kytku tak dokonale, že voda natekla i do set-top boxu. Ze strany dětí žádná reakce, že čtrnáct dní neběží TV kanály, ale stačí aby na hodinu vypadlo internetové připojení a hned je veselo.

6 0
možnosti
OU
PS

Zalezi za jaky účelem. Pokud proto aby tam deti a lide nebyli hlady...zvlášť v afrických státech..tak to ne..kdyz neumi byt soběstačni a jen natahuji ruce dejte...tak ti ať si tam klidne umrou hlady. Umi se jen množit a nic jiného. Pokud by penize šly ns zdecimivanou zem válkou a na její obnovu...pak ano.

2 0
možnosti
PV

"Děti by se potom přesunuly k internetovým videím, kde reklama není regulovaná nijak, takže by ve výsledku dopadly ještě hůř" - to jako fakt? On někdo používá internetový prohlížeč bez blokování reklamy? Co jsem koukal naposled, tak v TV to nejde (teda kromě timeshiftu, ale to je nepohodlný), ale na netu se dá s reklamou vydrbat velice rychle a jednoduše.

1 0
možnosti
PV

Tragedií reklam je nevhodnost těchto reklam pro děti - naprostým vrcholem je „nerozumím vlastní vagíně“

http://ekonomika.idnes.cz/reklama-nerozumim-vlastni-vagine-dld-/ekonomika.aspx?c=A160922_105901_ekonomika_fih

2 0
možnosti
Foto

No, ty reklamy jsou kolikrát lepší, než ty kreslené uřvané příšernosti, co tam dětem pouští. :-)

4 2
možnosti
LM

L92á41ď34a 37M38a25l35ý

3. 3. 2017 11:55

Vždyť je to prašť jako uhoď, reklama na plastové uřvané příšernosti mezi "pohádkami" uřvaných příšerností.

2 0
možnosti
OU
VR

Hlavně ten zelený skřet, i když se už trochu zklidnil.

4 0
možnosti