- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Katastrofická automobilka Peugeot,která od modelu 406 nevyrobila žádné kloudné auto se chystá pohřbít Opel. Tak jen do toho konečně už nebude mít VW konkurenci....
Nejzajímavější je, jak se bude Opel Astra stěhovat do Francie. V UK zbyde Wauxhall, ale jen na ty jejich auta. Bez většího vývozu. Nejlegračnější na automobilkách v UK po brexitu bude právě tohle. Navíc tzv adjustace Nissanu. Čili dělejte si angláni svoje auta. Ono je to tak, že na auta v UK se dováží 60% dílů z EU, taky z ČR. Navíc některé díly jezdí sem tam z fabriky do fabriky na dodělání, než skončí na montáži v UK. Například klikovka na mini mercedes, pardon mini Morris :-) Ta při vývozu do EU najezdí přes kanál 4 cesty. :-) Nissan vozí denně stovky kamionů přes kanál. Automobilky už vyrábějí JIT - just in time, a na to potřebují na minuty přesné dodávky dílů. Pro Japy z Nissanu už dvě minuty jsou hodně, a jak se vyjádřil technický ředitel - hodinová zdržení na hranicích nebo cla, je pro ně katastrofa pro kterou fabriku tzv. adjustují, neboli zavřou. Takže prodej od Forda není ani tak kvůli ztrátě, ale kvůli Trumpovi, který hodlá US uzavřít celně a kvůli brexitu, protože totéž hodlají udělat angláni. Tak do toho všichni exitáři :-)
Krachující PSA kupuje krachující GM. To dává smysl.
Chápu, že máte asi na starosti důležitější věci a nemůžete studovat články důkladně. Ale pokud bychom chtěli být zcela přesní - a neberte to jako důkaz nějakého hnidopošství či averze z mé strany - PSA nekupuje GM, ale jednu z jeho částí, automobilku Opel.
Logika se v tom hledá těžko... Oba ztrátové podniky, modely mířeny přímo proti sobě, zcela odlišná kultura firemního uvažování.
Koncern PSA dosiahol v roku 2016 čistý zisk 1,73 miliardy eur. To je takmer dvojnásobok oproti predchádzajúcemu roku 2015, keď vykázal zisk 899 miliónov eur.
Tak ale keď je podľa vás PSA stratový, tak by to teda mali ešte prepočítať?
Poslední evropský auta který za něco stály :(
Díky za mínus. Na firmě máme 21let starýho opla, který sice rezne, ale pořád skvěle jezdí, konkurovat mu spolehlivostí může pouze Yaris. Pět let staré astry bez vážnějších poruch, zato prémiové BMW a Audi jsou v servisu každou chvíli
Tak už jen počkáme, kdy hnůjdaj koupí VW