Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P81e37t22r 34M67a46l36ý 7472897588677

Přeneseně vzato, tuto nafu asi později zakoupí i ostatní dopravci, kteří zbrojí u čerpaček v depech ČD, není-liž pravda?

+2/0
doporučit
7.3.2017 18:20

Z43d70e98n65ě74k 90K34o69r28f 8296188437363

A co na to Vinař? By plivnul na ČD jedovatou slinu

+2/0
doporučit
7.3.2017 16:19

V59o34j96t64ě41c55h 40H62a51n58á59k 8105491651874

A) lokomotiva na ilustračním obrázku je 750.346

B) lokomotiva 750.346 je již sešrotovaná - chtělo by to aktualizaci

C) moderní motoráky moc úsporné nejsou. Pesa ČD_844 bere kolem 150l/100km a má kapacitu zhruba 120 míst. Pro představu řada 754 + 4 rychlíkové vozy s klimatizací a kapacitou zhruba 250 míst si vezme kolem 200l/100km. Jen tak k té úspoře. Pokud nemá odběr topení, tak je spotřeba kolem 150l/100km se stejnou soupravou.

+1/0
doporučit
7.3.2017 15:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.