- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přeneseně vzato, tuto nafu asi později zakoupí i ostatní dopravci, kteří zbrojí u čerpaček v depech ČD, není-liž pravda?
A co na to Vinař? By plivnul na ČD jedovatou slinu
Nesedí mi ceny. Vysoutěženo je za 4,4 mld Kč a ČEPRO bylo o 466mil Kč. To jako shoz v aukci byl nastaven na 500 mil?
To je celková cena, v které má hlavni podíl cena podle vzorce. Marže Cepra mela byt cca na dvojnásobku Unipetrolu
A) lokomotiva na ilustračním obrázku je 750.346
B) lokomotiva 750.346 je již sešrotovaná - chtělo by to aktualizaci
C) moderní motoráky moc úsporné nejsou. Pesa ČD_844 bere kolem 150l/100km a má kapacitu zhruba 120 míst. Pro představu řada 754 + 4 rychlíkové vozy s klimatizací a kapacitou zhruba 250 míst si vezme kolem 200l/100km. Jen tak k té úspoře. Pokud nemá odběr topení, tak je spotřeba kolem 150l/100km se stejnou soupravou.
754 + 4 rychlíkové vozy
Má zákonitě spotřebu nižší, jelikož nezastavuje á 5 km jako osobní vlak vedený Žralokem.
Proč není ještě v Liberci elektrifikovaná trať? Spojení mezi krajskými městy (nebo aspoň s Prahou) by mělo být minimálně na úrovni dnešních koridorů (160 Kmph nebo víc).
Jak správně píšete: Elektrifikovat současnou stopu kolejí je nesmysl.
To jako vysoutěžili cenu 20,- Kč za litr? Kruci, jenom spotřební daň z litru nafty je 11,- Kč... Za kolik nakupují ten litr nafty od výrobce?
Tak cena na bezince je od cca 24 kc se vsim servisem a naklady okolo pro male odbery do vaseho osobaku.... (ceny jsou samo bez DPH)