Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R66a33d26i67m 39P52o12l72á79š31e74k 9826923829439

JJ. Když spoje budou, tak se bude řvát, že vlaky nejsou obsazené.

Když se tyto dotované spoje zruší, tak se bude řvát, že soukromí dopravci šroubují nahoru ceny a že v noci nejsou žádné spoje.

Ať si vyberou.

+32/0
doporučit
8.3.2017 5:29

J84a46n 30T48a90r22a13b39a 4126276809899

Do Košic jezdím pravidelně, vyzkoušel jsem normální expres, pendolino, Regiojet i Leo a pokorně se vrátil k Pendolinu. Jasně nejvyšší kvalita jízdy, nejkratší čas, srovnatelná cena. Jen servis JLV alias kvalita jídel je děs běs. Můžou se schovávat za známého šéfkuchaře, co nosí na talíři ale připomíná Vitanu.

+14/0
doporučit
8.3.2017 6:31

J44a81n 59J81e51m33e48l83k93a 1835370

Jančura neustále vyvíjí aktivitu na zrušení Pendolína do Tater a Košic (nejrychlejší spoj vůbec, o hodinu až 2 rychlejší) a zrušení nočních lůžkových vlaků a autovlaků.

Jistě to bude pro cestující přínos.

Že soukromí jezdí nevím "4 krát denně". "Že dotace nejsou potřeba." Jenže oni jezdí pro Čecha v často nepoužitelných časech. Na sedačce přes noc opravdu nepojedu.(možná Ukrajinci)

A zrušené auto vlaků v době, kdy EU má plná ústa snižování CO atd.

Zrušení lůžkového vlaku, kdy Jančura sice asi v balíku nakoupil pár lehátek, ale nabízí s tím zcela neporovnatelné low cost služby.

Je to zhoršení.

+21/−4
doporučit
8.3.2017 7:03

J57a78n 27K49o38b61ě97r66s11k10ý 1680836451613

SC 241 má aspoň silnou vnitrostátní frekvenci. Nevím kolik lidí jezdí přes hranice, ale jezdím tím teď každé úterý a čtvrtek a na českém území si na nevytíženost rozhodně stěžovat nemůže a to ani v 1. třídě. Co se týká dopravy přes hranice tak tam bude hrát roli drahé mezinárodní jízdné.

+7/0
doporučit
8.3.2017 11:50

M77i54c39h62a92l 23P49i57n61d67j90a29k 5493324597537

Krasna fotka Pendolina s novym interierem ;-D

+7/0
doporučit
8.3.2017 7:56

P97a48v11e18l 72M68a73t72o74u77š14e60k 5780897748964

Fakt by mne zajímalo politikaření a okolnosti, za kterých ČD postupně uvolňují své tradiční, zaběhlé relace ve prospěch konkurence, čehož jsou právě vlaky Praha - Košice, zejména noční, příkladem. Není to tak dávno, co poslední den grafikonu v této trase skončil pro údajnou nerentabilitu jeden noční spoj ČD a první den grafikonu následujícího v téže trase vyjel spoj Jančury. Přitom právě relace Praha - Poprad-Tatry - Košice patřila vždy k nejvytíženějším v rámci celého bývalého Československa. V této relaci cestovali obvykle vlaky i lidé, kteří jinak železnici příliš nepreferovali. Je vidět, že stačí pár let a vše se změní. Přitom vůbec není problém v tom, že by o uvedenou trasu nebyl ze strany cestující veřejnosti zájem, přepravní proudy mezi ČR a SR jsou stále značné. Jen si to někdo "umí" ošetřit.

+6/0
doporučit
8.3.2017 8:33

F24r30a73n77t19i31s11e70k 87M98r26z58e57n18a 3225755178579

Tak jestli zrusi pendolino, tak to bude na prd. Kdykoliv chci jet dennim spojem smer kosice a nemam rezervaci 14 dni predem, tak neni moznost koupit vice jak 1 jizdenku pohromade do businessu. Vsechno rozebrane a vono je sem tam nekde. Navic Pendolinem v pohode stiham v kosicich pripoje a zpatky jede taky rozumne, aniz bych musel vstavat ve 4 rano.

+6/0
doporučit
8.3.2017 7:56

J11a29r82o36s88l18a80v 65M87o25u19č87k78a 3717917938159

To snad není tak složitý problém. Přesunout spoje do jiných časů a nebo nežádaný spoj zrušit. To je čistý marketing. Tak snad mají u slovenských drah produkt manažery, kteří umí udělat něco víc než jen průpisky s vygravírovaným logem společnosti a ti by měli tedy udělat průzkum (marketéři rádi užívají anglická slovíčka, takže research), zjistí, ve kterých časech by mohla být větší poptávka po spoji a do tohoto času spoj přemístit (chápu, že to vyžaduje vyjednávání s tvůrci harmonogramu přepravy, ale to je jen součást řešení problému). Když ani to nezabere, tak spoj zrušit a basta. Těch 90 cestujících se samo přemístí do jiného času.

+6/0
doporučit
8.3.2017 1:10

J29a58k80u44b 76J47a39n29á72s 7517249253659

Mohlo by létat nějaký lowcost Praha-Košice nebo z Bratislavy když je v Košicích hlavní báze Ryanair

Kdo by se chtěl vláčet tak dlouho vlakem kde navíc se vyskytují pochybné existence..A ten Leo Express by měl změnit čas příjezdu na Zakarpatskou Rus jako ve 4-5 ráno vás málokterý hotel ubytuje

+9/−4
doporučit
8.3.2017 6:24

J65a37n 53J31e87m55e23l86k40a 1645960

Nutno říct, že když chcete na Slovensko, na více místech nejsou dálnice. Na české i slovenské straně. Takže nebezpečné silnice.

B) tam kde jsou dálnice potřebujete slovenskou dálniční známku.

Takže dobře, že Pendolíno a lůžkové a autovlaky jsou.

+4/0
doporučit
8.3.2017 9:42

P52e42t84r 61M98a29r54š66á62l13e91k 9275352224349

Jel jsem nedávno Pendolinem do Tater a je to velmi příjemné. Vlak poloprázdný, ale to mě vyhovuje. Točená Plzeň v jídelním voze a pohoda.R^

+4/0
doporučit
8.3.2017 8:32
Foto

D80a52n 17Š25í66d66a 8505319582807

Byla by to škoda. Sám jsem loni v létě Košičanem jel do Popradu a zpět a Pendolino bylo obsazené dost.

+4/0
doporučit
8.3.2017 6:56

K44a56r83e46l 79J27u87r92d83a 2906438629771

No dívejte, pokud chcete dotace zrušit, tak všude. A to i v zemědělství. Tam se sypou neskutečné prachy.

+3/0
doporučit
8.3.2017 9:40

B30ě52l96a 56H61o62r72á20k28o18v63á 1738702799250

Trasa Luník Praha asi nebude to pravé pro Pendolíno...:-/

+3/0
doporučit
8.3.2017 8:54

E97r40i12k 21S35a79n63e72t69r30i81k 4848140330504

Nedela 15:03 Košice-Žilina úplne plný, cena 11€ aj keby bola o 2€ drahšia tak by som šiel. Ja by som povynechával možno menej frekventované dni.

+3/0
doporučit
8.3.2017 8:22

R31a89d28e74k 86J71a68n19a87t67a 9855696264472

Článek je nejasný v tom, zda udávaná čísla jsou cestující v relaci Praha-Košice či včetně úsekových cestujících, co nejedou celou trasu.

+3/0
doporučit
8.3.2017 8:11

J30a71r19o47s72l94a52v 87S32t36u97c65h79l36í36k 7796778672856

Hlavní důvod je "proč jezdit do Košic?" Kdo tam někdy byl, jistě mě dá za pravdu

+3/−2
doporučit
8.3.2017 11:07

J76a86n 72Z55a94h92r52a38d31n24i52k 3494190477341

Já ještě pendolinem nejel a ani to neplánuji ,protože mám lístky na vlak nakoupeny u Regiojetu do konce dubna a již jenom čekám kdy začnou prodávat i lístky na květen .Potřebuji si na svátky zarezervovat předem ty nejlepší místa 8-o Tož se snažte úředníci mě přetáhnout k vám do tohoto pendolina ,ale už dopředu vím ,že to budete mít se mnou těžké ,nemohu vám odpustit ty sumy co jste chtěli za lístek před nástupem konkurence 8-o

+6/−9
doporučit
8.3.2017 8:52

L49u58k71á47š 41H38l97o42u67c91a76l 6312910411814

linka do Košice je jedna z mála, která by měla mít potenciál aby si na sebe vydělala, ale zdá se, že to ekonomicky nefunguje úplně dobře.

jak by pak měla na sebe vydělat rychlodráha, samozřejmě rychlejší ale také s výrazně vyšší cenou lístků? a to pořád nepočítám obří investici do infrastruktury...

+2/−1
doporučit
8.3.2017 1:33

M18i89l27a83n 49V60o56l25e23k 5549293656319

Zase rána pro fanatiky VRT. S Pendolinem jste v Košicích nejrychleji (nepočítáme-li letadlo), Slovensko je dotuje a stejně je o to slabý zájem...

+3/−4
doporučit
8.3.2017 7:05

M73i78l86o87š 27K54o86l77m17a40n 6366573787532

Dotace na dopravu jsou pro vybraný okruh lidí a to nemluvím o vytíženosti dopravních prostředků. Asi mám tu smůlu, ale když zastavím u spuštěných závor, tak vidím ve vlaku jen tu a tam nějakého cestujícího. Ani autobusy na venkově na tom nejsou lépe, dost často vidím autobus ve kterém jede na pravidelné lince jen řidič. Přesto takové spoje jezdí dál, asi proto, "co kdyby náhodou někdo chtěl jet". Veřejnou dopravu by měli zajišťovat soukromí dopravci a hlavně bez dotací.

+3/−5
doporučit
8.3.2017 8:11

R15o63m28a71n 60S95t48o16n62e31k 1359973739921

mizerna reklama, výpalne za přejeti statni hranice, poplatek za rezervaci místa a hlavně mnohdy mizerne přípoje na uzemi Slovenska to jsou hlavní duvody neuspěchu

+2/−2
doporučit
8.3.2017 16:51

T42o58m91a21s 72A75u68g87u15s87t13y46n 6547146101580

Vlaky ČD, objednané státem, vykonávají veřejnou službu. Tzn. jezdí i v méně atraktivní časy pro menší počet cestujících. Jančurovi s Leošem se asi na Slovensku daří dobře lobovat, aby se z trati stala tržní trať. Proč nelobují za nějaké lokálky?

+2/−2
doporučit
8.3.2017 6:59
Foto

D90u36d70á17k 50V61l93a81d68i68m82í67r 4255643612293

Výsledek dotací ať už to je na cokoli.

+2/−2
doporučit
8.3.2017 6:47

M80a93r44e58k 47V24y83m12a84z26a57l 5398676232510

Mně to připadá , jako další pokus vyšachovat českého dopravce ze slovenských kolejí....Pendolíno na této trase jezdí zaplněné, ale jestli si někdo chce najít hůl na bití psa....je to úplně jednoduché. Podle statistiky si najdu nejslabší dny, kdy je Pendolíno málo obsazené a po té je zveřejním jako reálný fakt....Rv

+1/0
doporučit
8.3.2017 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.