Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R16a97d96i16m 15P44o25l28á62š64e43k 9936973939689

JJ. Když spoje budou, tak se bude řvát, že vlaky nejsou obsazené.

Když se tyto dotované spoje zruší, tak se bude řvát, že soukromí dopravci šroubují nahoru ceny a že v noci nejsou žádné spoje.

Ať si vyberou.

+32/0
doporučit
8.3.2017 5:29

J64a12n 63T73a90r87a22b15a 4276106409989

Do Košic jezdím pravidelně, vyzkoušel jsem normální expres, pendolino, Regiojet i Leo a pokorně se vrátil k Pendolinu. Jasně nejvyšší kvalita jízdy, nejkratší čas, srovnatelná cena. Jen servis JLV alias kvalita jídel je děs běs. Můžou se schovávat za známého šéfkuchaře, co nosí na talíři ale připomíná Vitanu.

+14/0
doporučit
8.3.2017 6:31

J98a25n 86J98e72m44e72l73k72a 1525340

Jančura neustále vyvíjí aktivitu na zrušení Pendolína do Tater a Košic (nejrychlejší spoj vůbec, o hodinu až 2 rychlejší) a zrušení nočních lůžkových vlaků a autovlaků.

Jistě to bude pro cestující přínos.

Že soukromí jezdí nevím "4 krát denně". "Že dotace nejsou potřeba." Jenže oni jezdí pro Čecha v často nepoužitelných časech. Na sedačce přes noc opravdu nepojedu.(možná Ukrajinci)

A zrušené auto vlaků v době, kdy EU má plná ústa snižování CO atd.

Zrušení lůžkového vlaku, kdy Jančura sice asi v balíku nakoupil pár lehátek, ale nabízí s tím zcela neporovnatelné low cost služby.

Je to zhoršení.

+21/−4
doporučit
8.3.2017 7:03

J26a56n 40K69o97b37ě33r29s44k17ý 1560616551793

SC 241 má aspoň silnou vnitrostátní frekvenci. Nevím kolik lidí jezdí přes hranice, ale jezdím tím teď každé úterý a čtvrtek a na českém území si na nevytíženost rozhodně stěžovat nemůže a to ani v 1. třídě. Co se týká dopravy přes hranice tak tam bude hrát roli drahé mezinárodní jízdné.

+7/0
doporučit
8.3.2017 11:50

M14i18c57h11a80l 95P74i15n45d98j41a63k 5903974307347

Krasna fotka Pendolina s novym interierem ;-D

+7/0
doporučit
8.3.2017 7:56

P31a25v39e85l 17M42a30t88o84u80š96e64k 5330517478694

Fakt by mne zajímalo politikaření a okolnosti, za kterých ČD postupně uvolňují své tradiční, zaběhlé relace ve prospěch konkurence, čehož jsou právě vlaky Praha - Košice, zejména noční, příkladem. Není to tak dávno, co poslední den grafikonu v této trase skončil pro údajnou nerentabilitu jeden noční spoj ČD a první den grafikonu následujícího v téže trase vyjel spoj Jančury. Přitom právě relace Praha - Poprad-Tatry - Košice patřila vždy k nejvytíženějším v rámci celého bývalého Československa. V této relaci cestovali obvykle vlaky i lidé, kteří jinak železnici příliš nepreferovali. Je vidět, že stačí pár let a vše se změní. Přitom vůbec není problém v tom, že by o uvedenou trasu nebyl ze strany cestující veřejnosti zájem, přepravní proudy mezi ČR a SR jsou stále značné. Jen si to někdo "umí" ošetřit.

+6/0
doporučit
8.3.2017 8:33

F16r94a63n85t71i91s75e76k 28M80r56z98e16n16a 3385125948239

Tak jestli zrusi pendolino, tak to bude na prd. Kdykoliv chci jet dennim spojem smer kosice a nemam rezervaci 14 dni predem, tak neni moznost koupit vice jak 1 jizdenku pohromade do businessu. Vsechno rozebrane a vono je sem tam nekde. Navic Pendolinem v pohode stiham v kosicich pripoje a zpatky jede taky rozumne, aniz bych musel vstavat ve 4 rano.

+6/0
doporučit
8.3.2017 7:56

J90a27r74o47s47l83a28v 72M29o82u40č51k63a 3967397348689

To snad není tak složitý problém. Přesunout spoje do jiných časů a nebo nežádaný spoj zrušit. To je čistý marketing. Tak snad mají u slovenských drah produkt manažery, kteří umí udělat něco víc než jen průpisky s vygravírovaným logem společnosti a ti by měli tedy udělat průzkum (marketéři rádi užívají anglická slovíčka, takže research), zjistí, ve kterých časech by mohla být větší poptávka po spoji a do tohoto času spoj přemístit (chápu, že to vyžaduje vyjednávání s tvůrci harmonogramu přepravy, ale to je jen součást řešení problému). Když ani to nezabere, tak spoj zrušit a basta. Těch 90 cestujících se samo přemístí do jiného času.

+6/0
doporučit
8.3.2017 1:10

J22a58k41u55b 47J20a15n60á42s 7237829563779

Mohlo by létat nějaký lowcost Praha-Košice nebo z Bratislavy když je v Košicích hlavní báze Ryanair

Kdo by se chtěl vláčet tak dlouho vlakem kde navíc se vyskytují pochybné existence..A ten Leo Express by měl změnit čas příjezdu na Zakarpatskou Rus jako ve 4-5 ráno vás málokterý hotel ubytuje

+9/−4
doporučit
8.3.2017 6:24

J11a51n 41J34e71m31e68l20k45a 1225510

Nutno říct, že když chcete na Slovensko, na více místech nejsou dálnice. Na české i slovenské straně. Takže nebezpečné silnice.

B) tam kde jsou dálnice potřebujete slovenskou dálniční známku.

Takže dobře, že Pendolíno a lůžkové a autovlaky jsou.

+4/0
doporučit
8.3.2017 9:42

P18e44t35r 64M82a26r73š47á78l26e53k 9635662524169

Jel jsem nedávno Pendolinem do Tater a je to velmi příjemné. Vlak poloprázdný, ale to mě vyhovuje. Točená Plzeň v jídelním voze a pohoda.R^

+4/0
doporučit
8.3.2017 8:32
Foto

D69a86n 14Š69í45d26a 8515819882197

Byla by to škoda. Sám jsem loni v létě Košičanem jel do Popradu a zpět a Pendolino bylo obsazené dost.

+4/0
doporučit
8.3.2017 6:56

K38a35r17e65l 57J90u98r17d32a 2206228549311

No dívejte, pokud chcete dotace zrušit, tak všude. A to i v zemědělství. Tam se sypou neskutečné prachy.

+3/0
doporučit
8.3.2017 9:40

B43ě68l75a 13H40o34r47á83k87o28v11á 1448642499980

Trasa Luník Praha asi nebude to pravé pro Pendolíno...:-/

+3/0
doporučit
8.3.2017 8:54

E95r98i36k 55S26a36n57e18t17r88i87k 4268450400554

Nedela 15:03 Košice-Žilina úplne plný, cena 11€ aj keby bola o 2€ drahšia tak by som šiel. Ja by som povynechával možno menej frekventované dni.

+3/0
doporučit
8.3.2017 8:22

R40a60d48e52k 44J93a42n85a26t43a 9145306204332

Článek je nejasný v tom, zda udávaná čísla jsou cestující v relaci Praha-Košice či včetně úsekových cestujících, co nejedou celou trasu.

+3/0
doporučit
8.3.2017 8:11

J72a11r18o90s12l17a94v 64S95t28u73c35h60l85í25k 7236878172376

Hlavní důvod je "proč jezdit do Košic?" Kdo tam někdy byl, jistě mě dá za pravdu

+3/−2
doporučit
8.3.2017 11:07

J57a66n 62Z91a29h54r66a20d82n92i50k 3944260347451

Já ještě pendolinem nejel a ani to neplánuji ,protože mám lístky na vlak nakoupeny u Regiojetu do konce dubna a již jenom čekám kdy začnou prodávat i lístky na květen .Potřebuji si na svátky zarezervovat předem ty nejlepší místa 8-o Tož se snažte úředníci mě přetáhnout k vám do tohoto pendolina ,ale už dopředu vím ,že to budete mít se mnou těžké ,nemohu vám odpustit ty sumy co jste chtěli za lístek před nástupem konkurence 8-o

+6/−9
doporučit
8.3.2017 8:52

M16i80l95a24n 37V44o90l44e42k 5749263836189

Zase rána pro fanatiky VRT. S Pendolinem jste v Košicích nejrychleji (nepočítáme-li letadlo), Slovensko je dotuje a stejně je o to slabý zájem...

+3/−3
doporučit
8.3.2017 7:05

L26u72k37á35š 75H72l52o69u79c81a62l 6332910341124

linka do Košice je jedna z mála, která by měla mít potenciál aby si na sebe vydělala, ale zdá se, že to ekonomicky nefunguje úplně dobře.

jak by pak měla na sebe vydělat rychlodráha, samozřejmě rychlejší ale také s výrazně vyšší cenou lístků? a to pořád nepočítám obří investici do infrastruktury...

+2/−1
doporučit
8.3.2017 1:33

M23i10l12o48š 88K54o14l28m98a60n 6716463227342

Dotace na dopravu jsou pro vybraný okruh lidí a to nemluvím o vytíženosti dopravních prostředků. Asi mám tu smůlu, ale když zastavím u spuštěných závor, tak vidím ve vlaku jen tu a tam nějakého cestujícího. Ani autobusy na venkově na tom nejsou lépe, dost často vidím autobus ve kterém jede na pravidelné lince jen řidič. Přesto takové spoje jezdí dál, asi proto, "co kdyby náhodou někdo chtěl jet". Veřejnou dopravu by měli zajišťovat soukromí dopravci a hlavně bez dotací.

+3/−4
doporučit
8.3.2017 8:11

R87o74m44a46n 50S47t54o66n74e32k 1739633649341

mizerna reklama, výpalne za přejeti statni hranice, poplatek za rezervaci místa a hlavně mnohdy mizerne přípoje na uzemi Slovenska to jsou hlavní duvody neuspěchu

+2/−2
doporučit
8.3.2017 16:51

T28o71m31a12s 42A76u44g39u35s37t39y13n 6967736761620

Vlaky ČD, objednané státem, vykonávají veřejnou službu. Tzn. jezdí i v méně atraktivní časy pro menší počet cestujících. Jančurovi s Leošem se asi na Slovensku daří dobře lobovat, aby se z trati stala tržní trať. Proč nelobují za nějaké lokálky?

+2/−2
doporučit
8.3.2017 6:59
Foto

D38u59d27á81k 15V46l26a82d54i79m44í48r 4765373842343

Výsledek dotací ať už to je na cokoli.

+2/−2
doporučit
8.3.2017 6:47

M30a85r56e76k 57V39y69m77a93z62a47l 5158426522730

Mně to připadá , jako další pokus vyšachovat českého dopravce ze slovenských kolejí....Pendolíno na této trase jezdí zaplněné, ale jestli si někdo chce najít hůl na bití psa....je to úplně jednoduché. Podle statistiky si najdu nejslabší dny, kdy je Pendolíno málo obsazené a po té je zveřejním jako reálný fakt....Rv

+1/0
doporučit
8.3.2017 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.