Diskuze

Ve vlaku jen 86 lidí. Slováci řeší, co s poloprázdnými českými pendoliny

Společným nočním vlakům českého a slovenského železničního dopravce na Slovensku a také dennímu spoji Pendolino Košičan hrozí, že už nebudou dotované. Navrhuje to materiál slovenského ministerstva dopravy. Spoje totiž nejezdí dostatečně vytížené. Na konec dotací tlačí i soukromí dopravci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K83a47r44e33l 79F97i28l33i97p

15. 3. 2017 19:20

Tak nevím kde to vzali, ale Night Zug i bez auta jsem objednával měsíc dopředu a cestu zpět také. Noční vlak byl plný tak z 90%. Košičan byl v některých úsecích narvaný i na stojáka. Trasa Poprad-Tatry - Praha v Neděli. Noční vlak z Čtvrtka na Pátek.

0 0
možnosti
Foto

Noční vlak s autem možná, ale denní předražený Pendolíno? Proč, když konkurence jezdí levněji.

0 0
možnosti

Když čtu přispěvky Dvořačka tak by mne zajimalo ktery doktor mu umožnil udělat AUTOŠKOLU.

0 0
možnosti

Mně to připadá , jako další pokus vyšachovat českého dopravce ze slovenských kolejí....Pendolíno na této trase jezdí zaplněné, ale jestli si někdo chce najít hůl na bití psa....je to úplně jednoduché. Podle statistiky si najdu nejslabší dny, kdy je Pendolíno málo obsazené a po té je zveřejním jako reálný fakt....Rv

1 0
možnosti

Příliš mnoho kohoutů a všichni brečí

0 0
možnosti

mizerna reklama, výpalne za přejeti statni hranice, poplatek za rezervaci místa a hlavně mnohdy mizerne přípoje na uzemi Slovenska to jsou hlavní duvody neuspěchu

2 2
možnosti

Dneska je nejčasteji e-shopem nabízená "Včasná jízdenka Evropa". U té žádné výpalné za přejetí hranice není.

2 0
možnosti

SC 241 má aspoň silnou vnitrostátní frekvenci. Nevím kolik lidí jezdí přes hranice, ale jezdím tím teď každé úterý a čtvrtek a na českém území si na nevytíženost rozhodně stěžovat nemůže a to ani v 1. třídě. Co se týká dopravy přes hranice tak tam bude hrát roli drahé mezinárodní jízdné.

7 0
možnosti

Hlavní důvod je "proč jezdit do Košic?" Kdo tam někdy byl, jistě mě dá za pravdu

3 2
možnosti

Košice samotné jako destinace nic moc. Ale je to brána (přípoje) na východní Slovensko a linka Praha-Košice slouží i jako obsluha Tater, Slovenského ráje a dalších slovenských turistických oblastí.

No a pak je stále dost lidí, co jezdí z východního Slovenska do ČR pracovat, i když je jich méně, než dřév.

5 0
možnosti

Proč jezdit vlakem? Cesta do chaty a zpět: 200,- kachlí. Doba jedné cesty: 55 minut. Cesta vlakem ve dvou: 290,- kachlí, čas jedné cesty: 3 hodiny. Počet použitelných odpoledních spojů: maximálně 3. Co dodat?

1 7
možnosti

Na prvním místě jsou uvedeny podmínky pro cestu autem.

0 0
možnosti

a proč asi to upada? z prahy do košic 8:30h ve vlaku za 670kč, když pojedu s rodinou musím koupit 4x lístek tzn 2680,-kč , vylet mě vyjde levněji jet aurtem a nejsem vazany na vlaky

1 0
možnosti

a ta cena plati pouze za předpokladu že mě tuto jízdenku prodaji, jinak mě alternativní mezinarodni jizdenka do košic příjde na 1200,-kč/osoba

1 0
možnosti

Nutno říct, že když chcete na Slovensko, na více místech nejsou dálnice. Na české i slovenské straně. Takže nebezpečné silnice.

B) tam kde jsou dálnice potřebujete slovenskou dálniční známku.

Takže dobře, že Pendolíno a lůžkové a autovlaky jsou.

4 0
možnosti

J35a53n 85Š66i27ř81i14n95a

8. 3. 2017 10:13

V podstatě jediné problémové úseky jsou na Slovensku a tam ty dálnice do 2-3 let budou dodělány, pak bude auto nejen levnější, ale i časově rychlejší. Nyní to vychází např. z Ostravy do Tater časově +- stejně.

0 0
možnosti