Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co s Opelem? Francouzská automobilka PSA řeší miliardový rébus

Francouzská automobilka PSA Peugeot Citroën koupí evropskou divizi americké General Motors za 2,2 miliardy eur. Bude tak stát před otázkou, jak uřídit tři velkoobjemové značky na velmi konkurenčním evropském trhu. Jednou z možných cest je specializace německé značky na elektromobily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e92t33r 83Z83a10c28h31r23d60l29a 2966311298338

U šicích strojů začali a také se tam po letech vrací.

0/0
19.3.2017 0:49

D60a88v65i29d 22V66o92n57d89r57á82č91e69k 6975137124

Tak PSA znovu podoji TPCA a ktomu PSA Trnava a bude na Opel.Lituju lidi v techto tovarnach.Porad budou delat na strojich ktere patri uz do muzea a este jim misto naviseni mezd daj ledatak kulovy.

0/−3
8.3.2017 0:11

A33l63e81š 90J36a75n77á32č19e87k 3103824516133

PSA může být rádo, že nějak přežívá, natož aby kupovalo jinou značku :-D

+3/−1
7.3.2017 23:09

J70a26n 65P19r78i17b25y59l 5690885177137

Nechápu, jak podniky, které jsou dlohodobě ve ztrátách po jednom dvou dobrých rocích mají peníze na skupování jiných obdobně velkých firem...

Každopádně škoda Opelu. Měl jsem od nich i povedené auto. Frantík jak víme dobré auto vyrobit neumí.

+8/−1
7.3.2017 20:27

L74a11d90i40s30l28a21v 37S64t25e39h91l56í81k 6661559405

Protoze ty obdobne velke firmy jsou dlouhodobe ve ztrate.... 2mld.eur je prakticky zadarmo...

+1/0
7.3.2017 20:34

P22e83t50r 53Č28e41r26m82á90k 9898875519620

Jednoduše - jednorázově se tam nalejou peníze, ať už jako dotace nebo přímý vstup investora. Pak i z dlouhodobě prodělávající a krachující firmy může najednou být firma v zisku (byť v podstatě pouze účetním) a nakupovat....

0/0
7.3.2017 20:36

J74i73ř86í 61L74i86b90e88r 6698870540862

Mám obavu, že názor "Frantík dobré auto vyrobit neumí" je sice velmi trefný, a dieselové motory od Peugeotu patří ke špičce i z hlediska spolehlivosti. Opel Insignia taky není k zahození, leč je to první Opel po mnoha letech. Poslední zajímavé auto (pro mne), které Opel vyrobil, je Opel Monza.

0/0
8.3.2017 0:06

J33a18n 36P21r60i83b47y84l 5470635847437

Predpokladam, ze ve vete melo byt ale, jinak nedava moc smysl. Rika se, ze z frantiku furt jenom neco tece a mohu to potvrdit. Jednoho mame doma. Tak trochu nedobrovolne.

Jinak vyborne nafty dela prave Fiat a najdete je vsude. Alfa, Opel, Saab, Fiat, Chevrolet

0/0
8.3.2017 8:01

R83a17d49e39k 40Č68e73r89v50e51n40k81a 5944741664702

Nedávno mluvil v TV nějaký dodavatel dílů se zkušeností s PSA a - " jednací jazyk zásadně francouština a platební morálka nic moc"

+5/0
7.3.2017 20:20

R33a38d63e65k 86D17o18l56e78ž38a13l 2149773360200

Juříček z Brano Group. Doslova že splatnost je 120 dní a ani to neberou moc vážně.

+2/0
7.3.2017 21:40

P12a27v90e78l 51J58a39n29e80č95e46k 2885918365400

120 dni ve stavebnictvi, o tom bychom si mohl nechat zdat;-)

0/0
27.3.2017 15:08

V45í92t22ě24z56s83l97a96v 35S75c60h69m10i36t64t 5950629409483

"Opel by se tak mohl stát značkou PSA právě pro auta na baterky." Auta na baterky jsou všechny výrobky PSA:-)

+12/−1
7.3.2017 19:50

J22a90n 26S33i18n41n13r57e66i28c97h 6243805250431

Zajimave reseni. Spojenim dvou bankrotujicich spolecnosti s treti vznikne prosperujici podnik. Tohle nedokazali planovaci chozrascotu ani zaa socializmu.

+15/−2
7.3.2017 19:00

M44i90l88a30n 52N21ě15m91e25c 1275810576126

Mínus krát mínus je plus, ne? :)

+1/0
7.3.2017 19:13

J63a83r43o15m49í79r 45V24a22n84i80š20t97a 7267788982213

máte pravdu, bolševici totiž dokázali spojením prosperujících podniků vytvořit skomírající národní podnik produkující výrobky nikoli druhořadé, ale třetiřadé kvality.

+3/0
7.3.2017 19:35

P93a45v36e65l 45L74á74n19í28k 5439305752987

Odkdy PSA bankrotuje prosim? Protoze to je totalni nesmysl. Dari se jim lepe a lepe to jen v cesku to neni videt potoze tady frci jenom Hyundai.

+1/−1
7.3.2017 20:08

P51e60t38r 49Č72e32r22m57á44k 9458115309590

Ale kdeže, v zisku jsou teprve druhým rokem, a to ještě především díky masivním dotacím státu a investicím z číny. Nebýt toho tak cca 3-4 roky zpět krachli.

+4/0
7.3.2017 20:33
Foto

T19o78m32á36š 42D15v80o31ř80á54k 7915666887191

Ne, ne. Nemusí...

"Opel by se tak mohl stát značkou PSA právě pro auta na baterky."

0/0
7.3.2017 18:40

M34a86r15t58i69n 25N69o33v52o70t35n93ý 8650511757573

"...kterou bude provozovat PSA společně s bankou BNB Paribas"

Máme tu snad novou banku, která nabízí Bed'n'Breakfast? Překlep ale pobavil! :-)

+2/−1
7.3.2017 18:34
Foto

J44i15ř15í 35D94v52o82ř85á37k 5495539270958

Konec značky Opel nebude její prodej PSA, ale snaha o výrobu historických věcí, s minimálním zlepšením. První elektromobil 1835.

+3/0
7.3.2017 18:33

J68a70n 59B63l97a35n51a 3846755844

Opel by se tak mohl stát značkou PSA právě pro auta na baterky............ to bude ta realita, auto na baterky

+8/0
7.3.2017 18:20

A60n35t65o18n95í42n 75S63v14o72b46o49d85a 3404923669512

GM již pohřbil Saab, uvidíme jak dopadne tato automobilka. Renault koupil podíl v Nissanu a mají celosvětový trh, PSA si s Oplem trh nezvětšili, byli to evropští konkurenti, takže koupě z nouze , PSA mělo asi hrůzu, že to koupí někdo jiný a dravý

+7/0
7.3.2017 17:52
Foto

B10o76h19u25m96i73l 64P80r20o70c94h40á98z90k80a 2583541783681

Ještě, že pan Ghosn nastoupil k nám, a ne jinam :)

0/0
7.3.2017 18:55

F86r55a50n19t73i44š80e80k 56V81r40á66n96a 5569342733741

Ten model může fungovat podobně jako u VW - sdílení platforem ušetří dost peněz, zároveň se zachová variabilita, a ti kteří chtějí německé (Opel) nebo anglické (Vauxhall) auto, a francouzské by nikdy nekoupili, můžou po nich sáhnout.

Myslím, že i Opel se docela snaží inovovat (např. ten systém OnStar) a bylo by docela škoda, kdyby úplně krachnul.

0/0
7.3.2017 17:33

M60i87r85e70k 84G97a34j46e45r 5641236909860

System OnStar ma GM uz hodne dlouho, takze je logicke, ze ho prosadili i pro Opel.

0/0
7.3.2017 17:52
Foto

J93i16ř70í 15D20v10o90ř13á74k 5435269260828

Pamatuji si, jak před lety, jistý podnikatel nechtěl francouzké auto. Bylo to těsně před nástupem Oplu Movano na trh. Stavil se k dealeru Opla, a objedna si Movano. V té době ještě nebyl oficiálně zahájen prodej, tak "kreativní " dealer Oplu navětívil jistého známého prodejce Renaultu v Brně, a koupil Renault Master, objednal znaky na kapotu, poklice s nápisem Opel,přístrojovou desku s nápisem Opel..... . Bohužel tento kousek vystavil s nápisem " Nový Opel ". Od zastoupení firmy Opel dostal hodně " po ....... " , ale majitel auta byl spokojený, měl pravou německou kvalitu. Sice v techničáku byl typ : Renault Master, ale na autě byly nápisy, znaky Oplu.

+2/−1
7.3.2017 18:29

I50g53n73á48c 15M34r25k30v70i67č18k83a 2888302149735

jako pohádka pro děti dobrý, ale na tohle by neskočil ani blb

+3/0
7.3.2017 18:39

A19n31t88o92n61í74n 68S60v85o55b43o70d10a 3264703699862

tak si kupte Mercedes Citan :-), přeznačený Renault

+3/0
7.3.2017 18:46

A44n53t60o96n40í39n 96S70v25o36b97o86d26a 3894953279932

stejně je Movano dvojče Master :-)

+2/0
7.3.2017 18:51
Foto

J53i54ř32í 63D17v80o91ř87á92k 5715639250138

Kupodivu je to realita..

0/0
7.3.2017 20:16
Foto

B10o96h30u49m44i69l 16P42r78o33c27h76á35z76k81a 2433951583261

legrace je v tom, že Master je kvalitou výše než Movano.

0/0
7.3.2017 18:57

P75e55t71r 47Č15e79r62m61á71k 9138685759810

To se moc nedá předpokládat, úspěch sdílení techniky VW spočívá v tom že to portfolio značek jasně rozdělil a definoval, a až na výjimky má každý model odlišnou cílovou klientelu.

PSA tohle nebylo schopno dodnes udělat mezi Citroenem a Peugeotem, a jelikož Opel cílí opět na stejnou skupinu zákazníků, bude to sakra těžké.

+6/0
7.3.2017 19:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.