Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co s Opelem? Francouzská automobilka PSA řeší miliardový rébus

Francouzská automobilka PSA Peugeot Citroën koupí evropskou divizi americké General Motors za 2,2 miliardy eur. Bude tak stát před otázkou, jak uřídit tři velkoobjemové značky na velmi konkurenčním evropském trhu. Jednou z možných cest je specializace německé značky na elektromobily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19e38t52r 24Z40a89c70h50r12d26l79a 2646341888288

U šicích strojů začali a také se tam po letech vrací.

0/0
19.3.2017 0:49

D21a39v19i17d 36V43o55n45d58r21á44č56e22k 6865297864

Tak PSA znovu podoji TPCA a ktomu PSA Trnava a bude na Opel.Lituju lidi v techto tovarnach.Porad budou delat na strojich ktere patri uz do muzea a este jim misto naviseni mezd daj ledatak kulovy.

0/−3
8.3.2017 0:11

A76l26e51š 12J61a23n90á33č83e97k 3603644216143

PSA může být rádo, že nějak přežívá, natož aby kupovalo jinou značku :-D

+3/−1
7.3.2017 23:09

J66a60n 18P53r36i26b50y18l 5370385637927

Nechápu, jak podniky, které jsou dlohodobě ve ztrátách po jednom dvou dobrých rocích mají peníze na skupování jiných obdobně velkých firem...

Každopádně škoda Opelu. Měl jsem od nich i povedené auto. Frantík jak víme dobré auto vyrobit neumí.

+8/−1
7.3.2017 20:27

L92a13d95i43s58l63a81v 38S13t48e82h86l66í96k 6471859335

Protoze ty obdobne velke firmy jsou dlouhodobe ve ztrate.... 2mld.eur je prakticky zadarmo...

+1/0
7.3.2017 20:34

P38e81t90r 34Č53e54r82m47á68k 9598135469680

Jednoduše - jednorázově se tam nalejou peníze, ať už jako dotace nebo přímý vstup investora. Pak i z dlouhodobě prodělávající a krachující firmy může najednou být firma v zisku (byť v podstatě pouze účetním) a nakupovat....

0/0
7.3.2017 20:36

J87i22ř48í 67L29i87b36e50r 6498960810812

Mám obavu, že názor "Frantík dobré auto vyrobit neumí" je sice velmi trefný, a dieselové motory od Peugeotu patří ke špičce i z hlediska spolehlivosti. Opel Insignia taky není k zahození, leč je to první Opel po mnoha letech. Poslední zajímavé auto (pro mne), které Opel vyrobil, je Opel Monza.

0/0
8.3.2017 0:06

J11a28n 77P31r86i39b77y63l 5840975557727

Predpokladam, ze ve vete melo byt ale, jinak nedava moc smysl. Rika se, ze z frantiku furt jenom neco tece a mohu to potvrdit. Jednoho mame doma. Tak trochu nedobrovolne.

Jinak vyborne nafty dela prave Fiat a najdete je vsude. Alfa, Opel, Saab, Fiat, Chevrolet

0/0
8.3.2017 8:01

R68a49d58e23k 94Č88e13r77v90e43n59k69a 5484971764592

Nedávno mluvil v TV nějaký dodavatel dílů se zkušeností s PSA a - " jednací jazyk zásadně francouština a platební morálka nic moc"

+5/0
7.3.2017 20:20

R58a81d88e84k 18D51o51l35e15ž26a81l 2309353820820

Juříček z Brano Group. Doslova že splatnost je 120 dní a ani to neberou moc vážně.

+2/0
7.3.2017 21:40

P88a65v75e98l 79J38a23n54e59č93e13k 2905668685170

120 dni ve stavebnictvi, o tom bychom si mohl nechat zdat;-)

0/0
27.3.2017 15:08

V82í87t61ě27z15s12l19a70v 63S26c97h32m18i77t17t 5820529189603

"Opel by se tak mohl stát značkou PSA právě pro auta na baterky." Auta na baterky jsou všechny výrobky PSA:-)

+12/−1
7.3.2017 19:50

J69a14n 71S98i96n30n45r37e38i89c14h 6603835660961

Zajimave reseni. Spojenim dvou bankrotujicich spolecnosti s treti vznikne prosperujici podnik. Tohle nedokazali planovaci chozrascotu ani zaa socializmu.

+15/−2
7.3.2017 19:00

M43i92l67a18n 76N79ě79m93e21c 1815810166156

Mínus krát mínus je plus, ne? :)

+1/0
7.3.2017 19:13

J75a51r20o60m82í16r 97V12a20n87i64š95t69a 7747808802593

máte pravdu, bolševici totiž dokázali spojením prosperujících podniků vytvořit skomírající národní podnik produkující výrobky nikoli druhořadé, ale třetiřadé kvality.

+3/0
7.3.2017 19:35

P65a23v64e20l 44L23á24n44í40k 5799895202607

Odkdy PSA bankrotuje prosim? Protoze to je totalni nesmysl. Dari se jim lepe a lepe to jen v cesku to neni videt potoze tady frci jenom Hyundai.

+1/−1
7.3.2017 20:08

P27e25t24r 40Č60e86r79m53á76k 9778675939330

Ale kdeže, v zisku jsou teprve druhým rokem, a to ještě především díky masivním dotacím státu a investicím z číny. Nebýt toho tak cca 3-4 roky zpět krachli.

+4/0
7.3.2017 20:33
Foto

T15o13m21á17š 15D98v23o61ř25á67k 7505936417371

Ne, ne. Nemusí...

"Opel by se tak mohl stát značkou PSA právě pro auta na baterky."

0/0
7.3.2017 18:40

M94a25r51t35i18n 91N58o70v48o80t39n24ý 8930101157873

"...kterou bude provozovat PSA společně s bankou BNB Paribas"

Máme tu snad novou banku, která nabízí Bed'n'Breakfast? Překlep ale pobavil! :-)

+2/−1
7.3.2017 18:34
Foto

J45i96ř25í 21D18v21o33ř33á74k 5895959980118

Konec značky Opel nebude její prodej PSA, ale snaha o výrobu historických věcí, s minimálním zlepšením. První elektromobil 1835.

+3/0
7.3.2017 18:33

J56a73n 45B29l58a83n37a 3356515594

Opel by se tak mohl stát značkou PSA právě pro auta na baterky............ to bude ta realita, auto na baterky

+8/0
7.3.2017 18:20

A11n73t43o63n39í77n 90S15v22o55b36o32d53a 3774303299832

GM již pohřbil Saab, uvidíme jak dopadne tato automobilka. Renault koupil podíl v Nissanu a mají celosvětový trh, PSA si s Oplem trh nezvětšili, byli to evropští konkurenti, takže koupě z nouze , PSA mělo asi hrůzu, že to koupí někdo jiný a dravý

+7/0
7.3.2017 17:52
Foto

B91o27h60u27m95i59l 69P90r17o92c94h44á26z77k62a 9932479234460

Ještě, že pan Ghosn nastoupil k nám, a ne jinam :)

0/0
7.3.2017 18:55

F74r56a92n55t83i84š83e52k 73V34r30á66n97a 5399982443181

Ten model může fungovat podobně jako u VW - sdílení platforem ušetří dost peněz, zároveň se zachová variabilita, a ti kteří chtějí německé (Opel) nebo anglické (Vauxhall) auto, a francouzské by nikdy nekoupili, můžou po nich sáhnout.

Myslím, že i Opel se docela snaží inovovat (např. ten systém OnStar) a bylo by docela škoda, kdyby úplně krachnul.

0/0
7.3.2017 17:33

M89i41r15e24k 73G72a32j83e95r 5691946779730

System OnStar ma GM uz hodne dlouho, takze je logicke, ze ho prosadili i pro Opel.

0/0
7.3.2017 17:52
Foto

J37i16ř63í 82D53v37o98ř71á76k 5425229160948

Pamatuji si, jak před lety, jistý podnikatel nechtěl francouzké auto. Bylo to těsně před nástupem Oplu Movano na trh. Stavil se k dealeru Opla, a objedna si Movano. V té době ještě nebyl oficiálně zahájen prodej, tak "kreativní " dealer Oplu navětívil jistého známého prodejce Renaultu v Brně, a koupil Renault Master, objednal znaky na kapotu, poklice s nápisem Opel,přístrojovou desku s nápisem Opel..... . Bohužel tento kousek vystavil s nápisem " Nový Opel ". Od zastoupení firmy Opel dostal hodně " po ....... " , ale majitel auta byl spokojený, měl pravou německou kvalitu. Sice v techničáku byl typ : Renault Master, ale na autě byly nápisy, znaky Oplu.

+2/−1
7.3.2017 18:29

I66g86n35á95c 15M27r42k53v14i15č18k32a 2108832699705

jako pohádka pro děti dobrý, ale na tohle by neskočil ani blb

+3/0
7.3.2017 18:39

A86n25t87o74n10í95n 24S12v25o84b71o45d45a 3224983929182

tak si kupte Mercedes Citan :-), přeznačený Renault

+3/0
7.3.2017 18:46

A78n16t45o57n98í63n 77S44v29o33b10o55d60a 3534523389102

stejně je Movano dvojče Master :-)

+2/0
7.3.2017 18:51
Foto

J88i26ř34í 40D93v69o72ř33á80k 5305549950188

Kupodivu je to realita..

0/0
7.3.2017 20:16
Foto

B90o16h25u24m31i77l 34P23r87o61c19h39á79z72k23a 9562639404280

legrace je v tom, že Master je kvalitou výše než Movano.

0/0
7.3.2017 18:57

P17e45t33r 81Č68e76r83m45á72k 9348285429320

To se moc nedá předpokládat, úspěch sdílení techniky VW spočívá v tom že to portfolio značek jasně rozdělil a definoval, a až na výjimky má každý model odlišnou cílovou klientelu.

PSA tohle nebylo schopno dodnes udělat mezi Citroenem a Peugeotem, a jelikož Opel cílí opět na stejnou skupinu zákazníků, bude to sakra těžké.

+6/0
7.3.2017 19:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.