- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U šicích strojů začali a také se tam po letech vrací.
Tak PSA znovu podoji TPCA a ktomu PSA Trnava a bude na Opel.Lituju lidi v techto tovarnach.Porad budou delat na strojich ktere patri uz do muzea a este jim misto naviseni mezd daj ledatak kulovy.
PSA může být rádo, že nějak přežívá, natož aby kupovalo jinou značku :-D
Nechápu, jak podniky, které jsou dlohodobě ve ztrátách po jednom dvou dobrých rocích mají peníze na skupování jiných obdobně velkých firem...
Každopádně škoda Opelu. Měl jsem od nich i povedené auto. Frantík jak víme dobré auto vyrobit neumí.
Protoze ty obdobne velke firmy jsou dlouhodobe ve ztrate.... 2mld.eur je prakticky zadarmo...
Nedávno mluvil v TV nějaký dodavatel dílů se zkušeností s PSA a - " jednací jazyk zásadně francouština a platební morálka nic moc"
Juříček z Brano Group. Doslova že splatnost je 120 dní a ani to neberou moc vážně.
"Opel by se tak mohl stát značkou PSA právě pro auta na baterky." Auta na baterky jsou všechny výrobky PSA
Zajimave reseni. Spojenim dvou bankrotujicich spolecnosti s treti vznikne prosperujici podnik. Tohle nedokazali planovaci chozrascotu ani zaa socializmu.
Ne, ne. Nemusí...
"Opel by se tak mohl stát značkou PSA právě pro auta na baterky."
"...kterou bude provozovat PSA společně s bankou BNB Paribas"
Máme tu snad novou banku, která nabízí Bed'n'Breakfast? Překlep ale pobavil! :-)
Konec značky Opel nebude její prodej PSA, ale snaha o výrobu historických věcí, s minimálním zlepšením. První elektromobil 1835.