Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a84n 71D52l91o34u27h15ý 7894149660429

Mel jsem tu cest spolupracovat s francouzskou firmou delajic do automotive: neplati vcas, vse je "problem", porad chteji na kazdou blbost slevu, jsou schopni kvuli jedne cloveko-hodine usporadat 2 hodinovej meeting. V podstate po roce jsme zjistili, ze kazda faktura je vykoupena tretinovym casem dohadovani, kdy bude zaplacena a zda vse sedi a ze kdyz zaplatite hned, musime dat slevu... po roce jsme je poslali k sipkuR^

+88/0
doporučit
8.3.2017 5:53

V10á73c52l28a82v 77K24o52p96t34a 4954523302

tohle je přesně ten důvod proč EU nikdy nebude federální stát a proč euro v dlouhodobé perspektivě chcípne. Evropa není a nikdy nebude jeden národ. Jednotlivé národy si chrání svoje zájmy na úkor jiných národů a prosazují si vyjímky, které jiní mít nemohou. Tlačí svoje firmy aby upřednostňovali jenom jejich národní zboží atd. A Francouzi jsou v tomhle přeborníky. Navenek kážou o sjednocené evropě ale sami si pouze oprašují ten svůj byznys. Proto je nejlepší evropa pouze se společným trhem, čím těsnější integrace tím větší imploze nás jednou čeká. Problém je že některé země nestačí na svoje vlastní ambice a těsnější integraci chápou jako nástroj který podporuje jejich vlastní výjmečnost a jejich národní ambice. Kážou vodu a pijí víno...

+45/0
doporučit
8.3.2017 9:19

P15e24t68r 49M66a62r97e64č52e58k 1873491639188

Francouzi upřednostňují francouzské dodavatele? Takže "France first"?!! To je divné, nedávno za to samé kritizovali amíky. :-)

+45/0
doporučit
8.3.2017 7:13

M61a12r27e85k 14P41o66s41p31í57š72i27l 2765275211

Se spoluprací s Francouzi mám zkušeností víc než 10 let. Jsou milý ale odtažití k národům směrem východ EU. Pracovně nic moc. Chyby v dokumentaci neustále. Když už jednu chybu opraví,nasekají další. Tu samou chybu z logiky věci jinde neopraví. A opět telko a vysvětlování,že to je to samé. Jak se na ně zatlačí s termínem,tak jim chybí lidi tzv."KAPA". Pokud od nás Čechů přijde nějaký nápad, tak vždy zamítnou. Potom po 1 roce s tím vyrukují jako s úžasnou změnou a vylepšením. Neustále si chtějí povídat o ničem i na Telku. Nefunguje jim týmová spolupráce. Sedí vedle sebe v kanceláři a nedokáží se domluvit a nebo si předat info. Prostudovat nějaké podklady z východu je pod jejich úroveň. Když jsem s manželkou(2 roky zpět) byl v autosalonu okouknout nové Peugeoty, tak jsem zíral. P3008 tuším.Na to nekvalitní zprac. Dveře jiné mezery mezi karoserií,plasty seděli na levé a pravé straně jinak v interiéru. PZ světlo lícovalo s karoserií a levé bylo cca 3 mm vystouplé z karoserie. Uvnitř divnej zápach,jako když se jde do Vietnamský tržnice na oblečení.

Opel bohužel do 5let bude jen takový přívažek a bude v útlumu. Myslím,že to ale je strategický záměr GM. Teď sem bude chtít vyvážet auta z USA pod značkou Chevrolet,která se s pompou vrátí.

+45/0
doporučit
8.3.2017 7:07

J85a44k60u74b 98J70a29n13á45s 7497479133449

Jsme moc závislý na automobilovém průmyslu

+68/−3
doporučit
8.3.2017 6:13

T44o31m92á39š 43M24u16c89h93a 4166207483884

Pane autore, máte tam nedostatky, nejsou to firmy Helia a Bráno, ale Hella a Brano. ;-)

+25/0
doporučit
8.3.2017 6:37

L47e81o47š 91S92ý45k30o47r40a 3721532873870

Bráno Group a Helia... tak jo no

+25/0
doporučit
8.3.2017 6:00

M18i90c81h24a50l 63Z93e63l96e85n36ý 6794863425136

To, ze Francouzi preferuji francouzske dodavatele, vede k tomu, ze vyrabi takova auta, jaka vyrabi.

+27/−1
doporučit
8.3.2017 8:01

R15o95m49a53n 64S60t81r81a30j96t 8576548675234

Francouze nebrat, to je samý probléme, ale oběd klidně dvě hodiny.

+18/0
doporučit
8.3.2017 10:44

J96a89r30o85s54l35a96v 97K22a91d69l84e93c 5821849602651

Globalizace;-D;-D;-D... nadnárodní zájem jiného národa...;-D;-D;-DRv

+18/0
doporučit
8.3.2017 8:22

J23a57n 87M43a34l76ý 1135449324578

Mohl by Jan Sůra vysvětlit, proč se pokaždé, když dojde řeč na ojetiny, obrací na ta prolhaná áčka?

+17/0
doporučit
8.3.2017 9:14

J19a98n 92D52o15b49r95o82v88o45l59n11ý 1870763182966

Opelu je mi líto, modely z posledních let se mi líbí, myslel jsem, že to bude druhý VW.

+23/−2
doporučit
8.3.2017 7:20

R37i60c94h74a86r98d 44T46o91m41e19č35e62k 7646525816201

Běda rozvojovému státu který stojí a padá s montovnami.

+16/0
doporučit
8.3.2017 9:28

J13a48n 88B22u98b26i78k 9542861122707

Takže OPEL RIP

Škoda, modelově jim to začalo docela jít

+14/0
doporučit
8.3.2017 9:25

S29l62a56v98o65m26í79r 75Š82t36ě81p31á10n 1588154232184

Nejen pro český autoprumysl ale i pro Opel Protože ve francouzských rukou klesne na kvalitu francouzských aut a to je dost výrazný pokles

+35/−8
doporučit
8.3.2017 6:22
Foto

D85a57v36i79d 16K28o77p73a69l 5183252614779

Automobilový průmysl je dle mne přeceňované odvětví založené na zajetých pořádcích konzumu, skrytého pod rouškou ekologie a lobingu ropných mocností.

+39/−10
doporučit
8.3.2017 5:09

D95a42v21i42d 74H72o77l61u35b 6958481726

"Nehorázným způsobem prosazovali své dodavatele" ? Co je nehorázného na tom když jako česká firma rozhodnu upřednostnit českého dodavatele před zahraničním ? Zaměstnanci německých firem jezdí výhradně v německých autech. To jen v bezpáteřním Česku se o korejských šitech může tvrdit "nejlepší český kombík a hatchback" a nikomu to nevadí....Rv

+36/−10
doporučit
8.3.2017 6:45

J16i36n75d65ř67i21c50h 20Š65k45o11p53e44k 4485561380315

No něco plkali, že by chtěli, aby Opel zůstal "německý" z hlediska kvality a značky.

No jestli vymění dodavatele, tak jim to asi nevyjde. Ale dobrá zpráva pro ostatní automobilky, zejména koncern VW, bude menší konkurence

+11/0
doporučit
8.3.2017 9:14

P90e56t71r 60N31i58v85n87i88c25k40ý 3502404335317

Když jsou francouzská auta tak špatná, jak se jeví v diskuzi, proč je někdo kupuje? 8-o

+11/0
doporučit
8.3.2017 8:07

K39a41r43e22l 51M97a13l50í14k 1213660405958

Bráno jo? To jsou mi novinky,vzdy jsem myslel ze jde o Brano

+11/0
doporučit
8.3.2017 6:47

J20o87s39e33f 30V33a14l15a 9910113553153

"Francouzi dodržují smlouvy, jen pokud jsou pro ně výhodné, jinak je okamžitě ruší," Byt obchodnik, udelam to taky. Co je na tom divneho. To jenom v CR se plati podle nevyhodych smluv. ......ale on to asi pan redaktor myslel jinak, jenom se spatne vyjadril :-)

+9/0
doporučit
8.3.2017 7:06

K26a79r78e31l 34N79o25v15á76č32e15k 5161225269796

Tak ať si výrobci dílů společně založí novou "českou" automobilku, kde ze svých dílů budou stavět auta.

Francouzi se s upřednosťnováním chovají naprosto logicky.

Je špatné, že v ČR nedokážeme mnohem větší měrou produkovat finální výrobky, ale jen "hloupé" součástky nebo jsme jen montovna. Proto sedí, že jsme jen rozvojová země.

+15/−5
doporučit
8.3.2017 8:40

V91á52c30l56a20v 90P55c91h78á36l11e26k 8196102261332

Francouzům se nedá věřit už od Mnichova...Rv

+7/0
doporučit
8.3.2017 12:06

A49l41e66š 45J81a33n70á81č85e86k 3243904436653

V devadesátých letech dělaly automobilky ještě obstojná auta a hlavně se dali od sebe rozeznat. Když vidím dnes co dělá PSA, Opel, Renault nevidím mezi těmi auty rozdíl jsou tak nějak stejně ošklivá a kvalita mizerná.

+7/0
doporučit
8.3.2017 9:31

J33a27n 17T17i34c22h48a79v98s93k35ý 1334856529970

Ta firma se nejmenuje Helia, ale HELLA!!

+7/−1
doporučit
8.3.2017 7:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.