Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a97n 92D32l50o83u75h93ý 7214299460509

Mel jsem tu cest spolupracovat s francouzskou firmou delajic do automotive: neplati vcas, vse je "problem", porad chteji na kazdou blbost slevu, jsou schopni kvuli jedne cloveko-hodine usporadat 2 hodinovej meeting. V podstate po roce jsme zjistili, ze kazda faktura je vykoupena tretinovym casem dohadovani, kdy bude zaplacena a zda vse sedi a ze kdyz zaplatite hned, musime dat slevu... po roce jsme je poslali k sipkuR^

+88/0
doporučit
8.3.2017 5:53

V85á86c77l50a42v 48K92o23p10t13a 4174903972

tohle je přesně ten důvod proč EU nikdy nebude federální stát a proč euro v dlouhodobé perspektivě chcípne. Evropa není a nikdy nebude jeden národ. Jednotlivé národy si chrání svoje zájmy na úkor jiných národů a prosazují si vyjímky, které jiní mít nemohou. Tlačí svoje firmy aby upřednostňovali jenom jejich národní zboží atd. A Francouzi jsou v tomhle přeborníky. Navenek kážou o sjednocené evropě ale sami si pouze oprašují ten svůj byznys. Proto je nejlepší evropa pouze se společným trhem, čím těsnější integrace tím větší imploze nás jednou čeká. Problém je že některé země nestačí na svoje vlastní ambice a těsnější integraci chápou jako nástroj který podporuje jejich vlastní výjmečnost a jejich národní ambice. Kážou vodu a pijí víno...

+45/0
doporučit
8.3.2017 9:19

P65e62t72r 63M61a53r72e54č14e13k 1603251449328

Francouzi upřednostňují francouzské dodavatele? Takže "France first"?!! To je divné, nedávno za to samé kritizovali amíky. :-)

+45/0
doporučit
8.3.2017 7:13

M85a19r97e61k 11P50o68s35p26í45š43i11l 2355685821

Se spoluprací s Francouzi mám zkušeností víc než 10 let. Jsou milý ale odtažití k národům směrem východ EU. Pracovně nic moc. Chyby v dokumentaci neustále. Když už jednu chybu opraví,nasekají další. Tu samou chybu z logiky věci jinde neopraví. A opět telko a vysvětlování,že to je to samé. Jak se na ně zatlačí s termínem,tak jim chybí lidi tzv."KAPA". Pokud od nás Čechů přijde nějaký nápad, tak vždy zamítnou. Potom po 1 roce s tím vyrukují jako s úžasnou změnou a vylepšením. Neustále si chtějí povídat o ničem i na Telku. Nefunguje jim týmová spolupráce. Sedí vedle sebe v kanceláři a nedokáží se domluvit a nebo si předat info. Prostudovat nějaké podklady z východu je pod jejich úroveň. Když jsem s manželkou(2 roky zpět) byl v autosalonu okouknout nové Peugeoty, tak jsem zíral. P3008 tuším.Na to nekvalitní zprac. Dveře jiné mezery mezi karoserií,plasty seděli na levé a pravé straně jinak v interiéru. PZ světlo lícovalo s karoserií a levé bylo cca 3 mm vystouplé z karoserie. Uvnitř divnej zápach,jako když se jde do Vietnamský tržnice na oblečení.

Opel bohužel do 5let bude jen takový přívažek a bude v útlumu. Myslím,že to ale je strategický záměr GM. Teď sem bude chtít vyvážet auta z USA pod značkou Chevrolet,která se s pompou vrátí.

+45/0
doporučit
8.3.2017 7:07

J43a65k90u12b 33J84a31n12á40s 7597749733949

Jsme moc závislý na automobilovém průmyslu

+68/−3
doporučit
8.3.2017 6:13

T80o82m26á34š 96M25u17c14h11a 4516167493394

Pane autore, máte tam nedostatky, nejsou to firmy Helia a Bráno, ale Hella a Brano. ;-)

+25/0
doporučit
8.3.2017 6:37

L47e22o40š 74S41ý20k40o59r80a 3711882353970

Bráno Group a Helia... tak jo no

+25/0
doporučit
8.3.2017 6:00

M90i37c32h40a21l 45Z98e46l49e47n60ý 6394163815376

To, ze Francouzi preferuji francouzske dodavatele, vede k tomu, ze vyrabi takova auta, jaka vyrabi.

+27/−1
doporučit
8.3.2017 8:01

R68o72m95a23n 96S72t81r89a19j46t 8116318565974

Francouze nebrat, to je samý probléme, ale oběd klidně dvě hodiny.

+18/0
doporučit
8.3.2017 10:44

J87a12r64o30s46l20a39v 38K37a68d89l73e48c 5901949392361

Globalizace;-D;-D;-D... nadnárodní zájem jiného národa...;-D;-D;-DRv

+18/0
doporučit
8.3.2017 8:22

J80a61n 15M63a21l40ý 1105339914878

Mohl by Jan Sůra vysvětlit, proč se pokaždé, když dojde řeč na ojetiny, obrací na ta prolhaná áčka?

+17/0
doporučit
8.3.2017 9:14

J65a42n 10D91o13b87r70o75v89o94l47n94ý 1170303402446

Opelu je mi líto, modely z posledních let se mi líbí, myslel jsem, že to bude druhý VW.

+23/−2
doporučit
8.3.2017 7:20

R36i32c33h34a89r94d 78T19o30m69e50č43e75k 7716645966531

Běda rozvojovému státu který stojí a padá s montovnami.

+16/0
doporučit
8.3.2017 9:28

J32a73n 94B36u76b86i85k 9762241142437

Takže OPEL RIP

Škoda, modelově jim to začalo docela jít

+14/0
doporučit
8.3.2017 9:25

S88l84a53v83o33m75í13r 76Š98t67ě96p69á63n 1898714422464

Nejen pro český autoprumysl ale i pro Opel Protože ve francouzských rukou klesne na kvalitu francouzských aut a to je dost výrazný pokles

+35/−8
doporučit
8.3.2017 6:22
Foto

D36a10v28i40d 49K50o84p56a45l 5173592454479

Automobilový průmysl je dle mne přeceňované odvětví založené na zajetých pořádcích konzumu, skrytého pod rouškou ekologie a lobingu ropných mocností.

+39/−10
doporučit
8.3.2017 5:09

D56a74v89i45d 30H45o26l65u20b 6988681876

"Nehorázným způsobem prosazovali své dodavatele" ? Co je nehorázného na tom když jako česká firma rozhodnu upřednostnit českého dodavatele před zahraničním ? Zaměstnanci německých firem jezdí výhradně v německých autech. To jen v bezpáteřním Česku se o korejských šitech může tvrdit "nejlepší český kombík a hatchback" a nikomu to nevadí....Rv

+36/−10
doporučit
8.3.2017 6:45

J97i85n34d13ř41i46c14h 53Š48k50o24p85e13k 4485431670375

No něco plkali, že by chtěli, aby Opel zůstal "německý" z hlediska kvality a značky.

No jestli vymění dodavatele, tak jim to asi nevyjde. Ale dobrá zpráva pro ostatní automobilky, zejména koncern VW, bude menší konkurence

+11/0
doporučit
8.3.2017 9:14

P87e67t52r 40N61i20v32n78i28c68k35ý 3262794265107

Když jsou francouzská auta tak špatná, jak se jeví v diskuzi, proč je někdo kupuje? 8-o

+11/0
doporučit
8.3.2017 8:07

K59a51r51e64l 60M53a13l70í54k 1903970165598

Bráno jo? To jsou mi novinky,vzdy jsem myslel ze jde o Brano

+11/0
doporučit
8.3.2017 6:47

J14o41s80e11f 57V38a31l40a 9250573463753

"Francouzi dodržují smlouvy, jen pokud jsou pro ně výhodné, jinak je okamžitě ruší," Byt obchodnik, udelam to taky. Co je na tom divneho. To jenom v CR se plati podle nevyhodych smluv. ......ale on to asi pan redaktor myslel jinak, jenom se spatne vyjadril :-)

+9/0
doporučit
8.3.2017 7:06

K11a33r23e76l 78N37o68v33á24č36e61k 5961775179836

Tak ať si výrobci dílů společně založí novou "českou" automobilku, kde ze svých dílů budou stavět auta.

Francouzi se s upřednosťnováním chovají naprosto logicky.

Je špatné, že v ČR nedokážeme mnohem větší měrou produkovat finální výrobky, ale jen "hloupé" součástky nebo jsme jen montovna. Proto sedí, že jsme jen rozvojová země.

+15/−5
doporučit
8.3.2017 8:40

V83á96c96l48a62v 13P71c74h85á87l33e67k 8506932681432

Francouzům se nedá věřit už od Mnichova...Rv

+7/0
doporučit
8.3.2017 12:06

A93l15e88š 58J29a89n93á75č63e39k 3823454776793

V devadesátých letech dělaly automobilky ještě obstojná auta a hlavně se dali od sebe rozeznat. Když vidím dnes co dělá PSA, Opel, Renault nevidím mezi těmi auty rozdíl jsou tak nějak stejně ošklivá a kvalita mizerná.

+7/0
doporučit
8.3.2017 9:31

J83a33n 50T54i47c43h27a18v82s71k39ý 1584366889540

Ta firma se nejmenuje Helia, ale HELLA!!

+7/−1
doporučit
8.3.2017 7:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.