Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda bude společně s Tata Motors vyvíjet auta pro Indii

Škoda Auto povede za koncern Volkswagen spolupráci s místním výrobcem Tata Motors, na jejímž konci by mělo být nové levné auto pro Indii. Projekt přinese stovky nových míst ve vývoji v Mladé Boleslavi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56i22ř81í 54N28o80v25o77t91n28ý 2198882775347

Takže Tatiaq?:-)

0/0
14.3.2017 11:06

M21a67r20e18k 61J68a82n59e15č41k36a 1217366763131

Pokud chtěli udělat levný vůz, měli sáhnout raději po automobilce, která má zkušenosti ve výrobě low-costů, jako je Dacia od Renaultu. Nižší a méně vybavené modely Škodovky sice už ten low-cost připomínají, ale nemají takovou trvanlivost, snadnost oprav a hlavně pořizovací cenu.

0/0
11.3.2017 16:08

T12o75m89á84š 10M59á18č34e38k 2124865361769

Takové auto se tu už léta vyrábí. Jmenuje se fabie a stačí zredukovat cenu asi na 1/4 té české ceny a bude vhodné i do dalších rozvojových zemí (včetně ČR).

+5/0
10.3.2017 19:19

P97e94t63r 23H45o72r79á57k 1969473469214

Takže opráší felicii LX, notně očešou výbavu a je hotovo. R^

+2/0
10.3.2017 18:34

P59e78t19r 78P77e38t95r 8241278838932

Nemyslím si že by znovuvýroba felicie vyšla levněji než současné fabie.

0/0
11.3.2017 8:41

M79a86r90t97i44n 69K25l54e48p33a20l 8783573435887

"výrobcem aut v Indii zvýšit svoji přítomnost v nejlidnatější zemi světa"

India zatim stale neni nejlidnatejsi zemi sveta. i kdyz je v clancich schanka po superlativech, tak ne vzdy se to musi prehanet.

0/−2
10.3.2017 18:25
Foto

M73i24c27h33a92l 95P21a55ř14í45z89e49k 8441313106441

Tak dle různých webů už je. Ono je fuk jestli mají 1, 338 nebo 1,336. Někde se uvádí i 1,400. Navíc na rozdíl od Číny (1,320 -1,381)tam porodnost nijak neregulují.

+1/0
10.3.2017 23:24

I78g63n35á47c 67M95r48k69v77i49č13k57a 2478442619845

ano a výsledky tohoto vývoje co nejlevnějšíh dílů se aplikují pro místní mamlasy do rapidů apod.

+1/0
10.3.2017 17:54

P85e80t27r 49P20e81t92r 8531448648892

Taková filozofie platí už nejméně 5 let ( alespoň u kocernu) stačí se zeptat kohokoliv z výroby dílů subdodavatele.

+1/0
11.3.2017 8:45

P62a64v15e89l 17H79o36u71s19k78a 3921845250768

A co s Tatrou, s tou spolupracovat nechtějí? :-P

+2/−2
10.3.2017 16:00

J39o37s63e34f 17M55i90š85k45o53v25s97k29ý 9578601261218

???

0/−1
10.3.2017 16:08

J97a68n 70P19e72k31a 5663783233

Skvělá příležitost pro expanzi. Indie roste, ano, zatím budou řešit nějaké malé pseudoauto, ale když se tam nyní takhle zaháčkují a bude spokojenost, může se brzy stát, že půjde o vývoj SUV a limuzím pro Indii.

+3/0
10.3.2017 14:36

J77a70n 86S21o56u57k85u96p 1534774546185

Spíš jde o objem aut, které se tam budou dát prodat, tamní trh je obrovský.

+5/0
10.3.2017 14:41

J48a16n 69P59e28k20a 5593203193

to taky R^

0/0
10.3.2017 15:13

J32a74k52u55b 25N91o92v41á67k 8500513770592

Škoda Citigo Junior?

+5/0
10.3.2017 14:09

T69o92m42á66š 98V17r59á23b86e11l 8960114483574

Tata je úžasná automobilka a pokud si uvědomíme, jak pod jejím vedením funguje Jaguar a Land Rover je jasné, že to myslím bez ironie.

+3/0
10.3.2017 13:49

R60o86m96a77n 21S63t31r84e39j28č70e14k 1793352365607

Co konkurenční boj a krádeže patentů? Nemůže se stát, že Jaguar začne pod kapotu tajně montovat motory HTP?

+4/−1
10.3.2017 14:42

J45a86k19u41b 56S56e71k27e22r57a 6716600716875

;-D

+1/0
10.3.2017 17:26

M55a76r13t38i71n 56F38r31a79n72t79i44š65e81k 7315210963275

čtyři. do každého kola jeden.

0/0
10.3.2017 21:46

D65a39v38i79d 88P89e84š98e25k 3193321438590

Spoluprace bude zajimava.

Skodovaci se budou ucit, jak udelat rozumnou cenu, aby jejich auta byla prodejna pro masy. To fabie nesplnuje, ani z daleka, je neskutecne predrazena oproti uzitne hodnote.

Indove se budou ucit jak postavit auto bez "slapadel" s pedaly a motorem.

Jsem docela zvedavy, protoze Tata dala dohromady mikro auto za 60000kč. Musíte uznat, že do mest, kde je rychlost 50 (max 70km/h) a naroky na bezpecnost jsou tim padem mensi, vypada docela zajimave, pokud se pohybujete od dveri bytu/domu ke dverim firmy, obchodu, skoly...

+5/0
10.3.2017 12:32

K92a22r81e89l 49R33e16j55h91o93n 8633659977445

Hele, vybírám auto v té třídě. Vyšla mi Fabia, ale klidně si dám poradit.... CO by mělo být lepší? Ze všech velkých značek do 300tis nic lepšího na českém trhu neseženu.... Klidně poraďte.... Nebrat jako výtku !!!

+10/0
10.3.2017 12:50

I39v90o 42U87r41b68á81n75e71k 2716467547

KIA Rio, např.

+1/−2
10.3.2017 14:38

J68a77k78u43b 55S41e40k48e72r87a 6726860676545

Do 300? Clio, Meriva, Corsa, Fiaty, Rio, Venga, IX20, I20.

Zalezi co povazuje za "nic lepsiho". :-)

+3/−1
10.3.2017 17:30

I98g81n36á48c 95M90r56k30v13i33č52k46a 2858882899245

i20 i ix20, corsa, clio jsou všecky o třídu menší auta jak fábie

+2/0
10.3.2017 17:57

J43a48k43u18b 92S66e81k13e30r75a 6976520456565

Odvazne tvrzeni...

+2/−1
10.3.2017 20:38

D64a92v91i50d 22P60e71š47e29k 3983681798860

- ja 8 let jezdil ve fabii sedanu

- ted mam 3 roky i20 a nemuzu si stezovat - je mensi (pro 4 lidi a temer bez kufru), ale uspornejsi a levnejsi na porizeni

- kolega z prace jde do KIA Rio (pribuzny model), jak zminuje p. Urbanek, taky je to dobra alternativa, jde jen o jineho vyrobce oproti i20

- kdybych se mel dnes rozhodnout mezi fabii a i20, vzal bych si i20, protoze je pro me uzivatelsky pohodlnejsi - mensi naklon v zatackach, lepe drzi stopu, silnejsi posilovac a vyssi sedacka-jsem maly;-D a chci videt kam jedu)

Fabia ma lepsi plasty a silnejsi motor o par kw, lepe zrychluje (ale ja nejsem zavodnik, tak je mi to k nicemu)

+1/0
10.3.2017 17:54

J63a98k17u96b 32S55e15k16e69r66a 6906560556465

Ma zkusenost je, ze I20 ma vetsi kabinu nez fabie. Nema turbomotor, coz je ovsem vyhoda. A cena u I20 byla urcena strizlive. Fabii nacenoval nekdo pod drogama

+1/0
10.3.2017 20:42

D78a83v12i98d 15P18e51š60e15k 3273851298200

souhlasim, na vysku je vyssi - proto jsem rad, ze muzu vyjet sedackou az pod strop i kdyz jsem maly a krasne vidim. Na sirku je to vzadu trochu stisnene. Tri se tam vejdou, ale kdyz by tam byla sedacka pro dite, tak uz tezko.

Za ty penize je to neskutecne auto. Se spotrebou 5,2 na okreskach se fabie nemuze moc merit, tam se pod 6 tezko dostanete.

+1/0
10.3.2017 22:52

J36o78s49e36f 20V70o21s75i96c60k19y 4163957886193

Vzdyt ta fima TATA jiz vlastni Land Rover Jaguar ! Tak by spise mohli oni radit Skode!

+1/−1
10.3.2017 12:31

J84i19ř88í 50S16c52h30w86a24c81h 8828604768366

Jaguar by jako mohl "radit" s výrobou levného auta?

+1/0
10.3.2017 13:11

P29e67t70r 21P83o93s39p71í16š81i49l 4598574696986

Škodovka zrovna expert na levná auta taky není.

+1/0
10.3.2017 17:43
Foto

L92u19k63á11š 98Z40á27v13o14d46s59k59ý 9521299681

oni chtějí vyrábět velký vůz, že potřebují radu Jaguaru?

0/0
10.3.2017 16:05

J48o58s36e81f 66M87i13š34k56o39v61s25k20ý 9958411511508

Když se dohodli na spolupráci, tak asi i TATA s tím souhlasí. ??

0/0
10.3.2017 16:11

J31a55k95u77b 77S23e27k76e76r47a 6126720356665

Co chtějí u Rikši zdokonalovat nebo dokonce vyvíjet?

0/0
10.3.2017 12:12

T57o15m27á78š 24V13r28á18b82e81l 8220324593574

Když to přeměnu, tak právě jak vyrobit tu rikšu, Škoda je v Indii v dost blbém segmentu ve stejném jako byla v Evropě Lancia či v USA Mercury, je to dražší auto, které si nekupuje střední třída, ale zároveň to není ani prémiový vůz.

+1/0
10.3.2017 13:54

T19o71m17á35š 67V45r42á75b51e30l 8460854113254

*přeženu

0/0
10.3.2017 14:10

J19a82n 84S55o41u36k42u17p 1364234286295

Co je to v Indii ́střední třída ́?

0/0
10.3.2017 14:43

J90a72k46u34b 70S51e54k80e43r11a 6946810356485

Rikša ;-D

+1/0
10.3.2017 17:32

J64i41ř94í 44S92m68e70t91a74n75a 7555989132408

Vždyť už vyvinuli fabii, do Indie, jako dělaná.R^

+1/0
10.3.2017 11:31

J66a45n 34S82o64u25k89u61p 1414504356635

Určitě, ty typicky odcházející přední nápravy na Fabiích jsou na indické cesty jako dělané.

+4/0
10.3.2017 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.