Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda bude společně s Tata Motors vyvíjet auta pro Indii

Škoda Auto povede za koncern Volkswagen spolupráci s místním výrobcem Tata Motors, na jejímž konci by mělo být nové levné auto pro Indii. Projekt přinese stovky nových míst ve vývoji v Mladé Boleslavi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40i22ř69í 70N78o43v37o39t18n61ý 2878472675637

Takže Tatiaq?:-)

0/0
14.3.2017 11:06

M21a29r26e15k 63J40a98n50e30č73k98a 1357456983311

Pokud chtěli udělat levný vůz, měli sáhnout raději po automobilce, která má zkušenosti ve výrobě low-costů, jako je Dacia od Renaultu. Nižší a méně vybavené modely Škodovky sice už ten low-cost připomínají, ale nemají takovou trvanlivost, snadnost oprav a hlavně pořizovací cenu.

0/0
11.3.2017 16:08

T15o78m19á42š 88M72á27č87e54k 2804735271589

Takové auto se tu už léta vyrábí. Jmenuje se fabie a stačí zredukovat cenu asi na 1/4 té české ceny a bude vhodné i do dalších rozvojových zemí (včetně ČR).

+5/0
10.3.2017 19:19

P90e45t22r 45H31o74r81á68k 1829373779754

Takže opráší felicii LX, notně očešou výbavu a je hotovo. R^

+2/0
10.3.2017 18:34

P72e66t23r 43P34e78t21r 8311598988282

Nemyslím si že by znovuvýroba felicie vyšla levněji než současné fabie.

0/0
11.3.2017 8:41

M97a74r50t75i66n 48K52l86e14p49a62l 8383833525337

"výrobcem aut v Indii zvýšit svoji přítomnost v nejlidnatější zemi světa"

India zatim stale neni nejlidnatejsi zemi sveta. i kdyz je v clancich schanka po superlativech, tak ne vzdy se to musi prehanet.

0/−2
10.3.2017 18:25
Foto

M75i26c93h37a13l 45P75a75ř39í91z18e42k 8581233286401

Tak dle různých webů už je. Ono je fuk jestli mají 1, 338 nebo 1,336. Někde se uvádí i 1,400. Navíc na rozdíl od Číny (1,320 -1,381)tam porodnost nijak neregulují.

+1/0
10.3.2017 23:24

I92g70n70á69c 63M36r39k80v78i86č25k47a 2888232889895

ano a výsledky tohoto vývoje co nejlevnějšíh dílů se aplikují pro místní mamlasy do rapidů apod.

+1/0
10.3.2017 17:54

P57e62t27r 93P56e63t51r 8311448578662

Taková filozofie platí už nejméně 5 let ( alespoň u kocernu) stačí se zeptat kohokoliv z výroby dílů subdodavatele.

+1/0
11.3.2017 8:45

P34a88v38e68l 73H56o90u66s24k87a 3961235940468

A co s Tatrou, s tou spolupracovat nechtějí? :-P

+2/−2
10.3.2017 16:00

J21o65s56e61f 86M49i43š55k24o64v65s64k87ý 9708361231128

???

0/−1
10.3.2017 16:08

J16a89n 44P94e23k21a 5193333713

Skvělá příležitost pro expanzi. Indie roste, ano, zatím budou řešit nějaké malé pseudoauto, ale když se tam nyní takhle zaháčkují a bude spokojenost, může se brzy stát, že půjde o vývoj SUV a limuzím pro Indii.

+3/0
10.3.2017 14:36

J59a37n 31S52o71u25k87u21p 1224704546235

Spíš jde o objem aut, které se tam budou dát prodat, tamní trh je obrovský.

+5/0
10.3.2017 14:41

J76a23n 90P31e80k45a 5473903433

to taky R^

0/0
10.3.2017 15:13

J23a11k20u72b 30N63o35v42á57k 8510833910972

Škoda Citigo Junior?

+5/0
10.3.2017 14:09

T67o85m68á84š 39V18r14á95b61e38l 8460164503764

Tata je úžasná automobilka a pokud si uvědomíme, jak pod jejím vedením funguje Jaguar a Land Rover je jasné, že to myslím bez ironie.

+3/0
10.3.2017 13:49

R24o87m46a88n 78S87t37r78e60j96č38e92k 1923762805177

Co konkurenční boj a krádeže patentů? Nemůže se stát, že Jaguar začne pod kapotu tajně montovat motory HTP?

+4/−1
10.3.2017 14:42

J96a92k28u89b 53S16e91k71e41r50a 6386150766935

;-D

+1/0
10.3.2017 17:26

M69a95r15t74i88n 53F77r62a55n23t47i70š56e75k 7905610363955

čtyři. do každého kola jeden.

0/0
10.3.2017 21:46

D98a67v19i55d 61P43e83š51e55k 3943591738210

Spoluprace bude zajimava.

Skodovaci se budou ucit, jak udelat rozumnou cenu, aby jejich auta byla prodejna pro masy. To fabie nesplnuje, ani z daleka, je neskutecne predrazena oproti uzitne hodnote.

Indove se budou ucit jak postavit auto bez "slapadel" s pedaly a motorem.

Jsem docela zvedavy, protoze Tata dala dohromady mikro auto za 60000kč. Musíte uznat, že do mest, kde je rychlost 50 (max 70km/h) a naroky na bezpecnost jsou tim padem mensi, vypada docela zajimave, pokud se pohybujete od dveri bytu/domu ke dverim firmy, obchodu, skoly...

+5/0
10.3.2017 12:32

K43a19r63e91l 62R14e49j98h27o61n 8823559577425

Hele, vybírám auto v té třídě. Vyšla mi Fabia, ale klidně si dám poradit.... CO by mělo být lepší? Ze všech velkých značek do 300tis nic lepšího na českém trhu neseženu.... Klidně poraďte.... Nebrat jako výtku !!!

+10/0
10.3.2017 12:50

I77v24o 40U44r45b51á70n94e30k 2416357217

KIA Rio, např.

+1/−2
10.3.2017 14:38

J62a29k93u92b 13S51e21k14e82r77a 6936710516625

Do 300? Clio, Meriva, Corsa, Fiaty, Rio, Venga, IX20, I20.

Zalezi co povazuje za "nic lepsiho". :-)

+3/−1
10.3.2017 17:30

I19g44n25á21c 61M22r83k28v53i17č20k53a 2888782899115

i20 i ix20, corsa, clio jsou všecky o třídu menší auta jak fábie

+2/0
10.3.2017 17:57

J82a52k38u43b 19S55e94k74e49r78a 6726780486165

Odvazne tvrzeni...

+2/−1
10.3.2017 20:38

D72a77v35i10d 35P58e43š18e57k 3163671558180

- ja 8 let jezdil ve fabii sedanu

- ted mam 3 roky i20 a nemuzu si stezovat - je mensi (pro 4 lidi a temer bez kufru), ale uspornejsi a levnejsi na porizeni

- kolega z prace jde do KIA Rio (pribuzny model), jak zminuje p. Urbanek, taky je to dobra alternativa, jde jen o jineho vyrobce oproti i20

- kdybych se mel dnes rozhodnout mezi fabii a i20, vzal bych si i20, protoze je pro me uzivatelsky pohodlnejsi - mensi naklon v zatackach, lepe drzi stopu, silnejsi posilovac a vyssi sedacka-jsem maly;-D a chci videt kam jedu)

Fabia ma lepsi plasty a silnejsi motor o par kw, lepe zrychluje (ale ja nejsem zavodnik, tak je mi to k nicemu)

+1/0
10.3.2017 17:54

J50a14k34u61b 20S30e40k49e59r61a 6956660436945

Ma zkusenost je, ze I20 ma vetsi kabinu nez fabie. Nema turbomotor, coz je ovsem vyhoda. A cena u I20 byla urcena strizlive. Fabii nacenoval nekdo pod drogama

+1/0
10.3.2017 20:42

D46a48v81i73d 77P55e75š80e19k 3273391458810

souhlasim, na vysku je vyssi - proto jsem rad, ze muzu vyjet sedackou az pod strop i kdyz jsem maly a krasne vidim. Na sirku je to vzadu trochu stisnene. Tri se tam vejdou, ale kdyz by tam byla sedacka pro dite, tak uz tezko.

Za ty penize je to neskutecne auto. Se spotrebou 5,2 na okreskach se fabie nemuze moc merit, tam se pod 6 tezko dostanete.

+1/0
10.3.2017 22:52

J53o76s83e82f 35V68o50s69i23c39k58y 4413397876533

Vzdyt ta fima TATA jiz vlastni Land Rover Jaguar ! Tak by spise mohli oni radit Skode!

+1/−1
10.3.2017 12:31

J75i20ř90í 15S87c20h60w43a78c59h 8918734978326

Jaguar by jako mohl "radit" s výrobou levného auta?

+1/0
10.3.2017 13:11

P74e88t78r 65P53o55s65p34í92š54i95l 4308644876166

Škodovka zrovna expert na levná auta taky není.

+1/0
10.3.2017 17:43
Foto

L51u84k33á79š 64Z89á13v39o29d83s47k73ý 9261919191

oni chtějí vyrábět velký vůz, že potřebují radu Jaguaru?

0/0
10.3.2017 16:05

J36o45s75e80f 43M72i14š85k73o63v60s31k23ý 9708491101138

Když se dohodli na spolupráci, tak asi i TATA s tím souhlasí. ??

0/0
10.3.2017 16:11

J19a58k55u79b 37S82e93k92e55r14a 6416900376635

Co chtějí u Rikši zdokonalovat nebo dokonce vyvíjet?

0/0
10.3.2017 12:12

T55o96m56á78š 25V85r91á82b30e77l 8300724573504

Když to přeměnu, tak právě jak vyrobit tu rikšu, Škoda je v Indii v dost blbém segmentu ve stejném jako byla v Evropě Lancia či v USA Mercury, je to dražší auto, které si nekupuje střední třída, ale zároveň to není ani prémiový vůz.

+1/0
10.3.2017 13:54

T28o63m38á25š 74V88r28á45b63e35l 8420524303754

*přeženu

0/0
10.3.2017 14:10

J12a81n 76S31o27u65k13u51p 1974844576265

Co je to v Indii ́střední třída ́?

0/0
10.3.2017 14:43

J82a40k37u81b 31S85e64k40e63r39a 6396510716905

Rikša ;-D

+1/0
10.3.2017 17:32

J98i30ř64í 13S58m48e82t19a16n98a 7605649692168

Vždyť už vyvinuli fabii, do Indie, jako dělaná.R^

+1/0
10.3.2017 11:31

J51a43n 15S21o41u43k60u46p 1244774706115

Určitě, ty typicky odcházející přední nápravy na Fabiích jsou na indické cesty jako dělané.

+4/0
10.3.2017 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.