Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P34e67t71r 96S56c65h72w52a77r77z 7358509823531

Spolupráce s Polskem na železnici, to je jak z filmu "Páni kluci" - "Ale jó!" "Ale ne!"...

+21/0
doporučit
11.3.2017 10:29

M39i23r30o86s31l72a56v 51G97r88o22s73s74m65a90n93n 8742479864

Vše pro cestující. Právě zrušení přestupu výrazně zatraktivnilo cestování na trati. ČD navíc využívají moderní dynamická vozidla. Co nabídne "spolehlivý" polský partner?

+20/0
doporučit
11.3.2017 10:42

R42o85b81e97r47t 66H76a43n39z30l77í41k 5294281202395

Jsou sami proti sobě. Já bych jim opačné řešení nepovolil vůbec. Jsou to poláci, kdo spoje více využívají a pokud chtějí tlačit na ČD a tedy na nás, poslal bych je znovu na start, ať se odnaučej vydírat a naučej se slušně chovat

+12/−3
doporučit
11.3.2017 12:20

J96i74ř30í 39J95o55z36a 3788593320801

Poláci... víc asi není co dodat...

+13/−4
doporučit
11.3.2017 10:55

V10í80t58ě12z39s48l17a95v 71K40l75o62z19í86k 3421369724657

Domnivam se ze polakum jde jen o výkony, tedy o prachy.

+9/−2
doporučit
11.3.2017 11:07

Z68d93e62n45ě67k 26H73l44u50š40t15í17k 9325755654659

U Poláků člověk nikdy neví, jestli na tom chtějí něco vyvařit, nebo jestli je to pouhý šlendrián. Jejich neschopnost za 20 let opravit, byť i za cizí peníze, 4 km železniční tratě mezi Libercem a Žitavou přes jejich výběžek, který kompletně zdevastovali těžbou uhlí, je už legendární.

+8/−2
doporučit
12.3.2017 12:22

T94o84m36á89š 39K33ř32í55ž79e63k 6443646427956

Co se dalo od podrazáckých Poláků čekat ?

+10/−4
doporučit
11.3.2017 10:51

V69i82k69t19o64r 69N45á42r63o84ž67n88ý 3179122878

Vážení diskutující , přečetl jsem si zde všechny příspěvky s je mi z nich trochu šoufl. Kdo něco z vás o tom něco ví ? Kdo z vás je obeznámen se všemi smlouvami , kdo četl záznamy ze všech jednání atd ? Jak vlastně vůbec probíhá placení za dopravní cestu na českém i polském úseku , jak probíhá rozúčtování jízdného , kdo a jakým dílem se podílí na krytí ztráty , která je zde generována ?

Prostě je nějaká spolupráce , nějaký dohodnutý stav a jeden z partnerů tuto spolupráci chce ukončit . Buď se spolu partneři domluví a bude se jezdit tak jak dnes a nebo se nedomluví a jezdit se nebude a nebo se bude jezdit jiným systémem.

+5/−1
doporučit
11.3.2017 16:10

P49e63t20r 95F24i12a16l45a 9423426463483

Vážený pane novináři, můžete sdělit, co bylo závadného na příspěvku, který jste mi vymazal?

Povšiml jste si, že jsem výraz "sr***y" dal do uvozovek, protože jsem ho opsal od jiného diskutéra, na jehož příspěvek jsem reagoval? Jemu jste totiž příspěvek ponechal.

Anebo se nesmí napsat pravda, že české zemědělství má nižší dotace než Polsko, Německo, Francie? Nesmí se napsat pravda, že Pospíšil je komunistický synáček?

Nevšiml jsem si, že by byly někdy mazány příspěvky, kdy se diskutéři vyjadřují o jiných politicích úplně nechutně, ať je to Kalousek, Zeman, váš Babiš i další. Pánové Špidla a Pospíšil jsou proti nim něco extra?

+4/−1
doporučit
11.3.2017 18:51

P81e81t33r 61Z40w48i80k57i44r97s66c16h 7295335407109

Polákům by se měl "zatrhnout típec" s tím dovozem škodlivých potravin a smogovým ovzduším co neustále jde od jejich továren.

+8/−9
doporučit
11.3.2017 10:30

M68a11r32e30k 44Š15i26m52o47n 2494397888348

Je to důsledek 2. války a nešetrné hranice na Odře/Nise. Nebýt Hitlera, mohlo to být Německo celé.

+3/−1
doporučit
11.3.2017 13:27

J49o37s71e26f 86B63l19a12ž53e28j 3181584664882

Opětneúplný článek. Je potřeba objasnit, jak situace opravdu vypadana této trase. CD je ten, kdo blokuje zlepšení a prodlouženítéto trasy. Do roku 2015 byla situace taková, že do Harrachovajezdil starý motorák CD, z Harrachova dále do Polska moderní PesaSA134. Od konce roku 2015 jezdí celou trat modernizovaný osobák CDaž do Sklarske Poreby, pokud není nahrazen starým motorákem, jakje běžné. Odtud pokračuje dále do Vratislavi Newag Impus. Důvodneshod je fakt, že polský dopravce chce spojit Vratislav s Libercembez přestupů. Toto není možné provést s vlaky CD, protoženemají signalizaci pro Polsko, pouze po Sklarskou Porebu. A jinýdopravce nemůže na trat vstoupit kvůli monopolu CD v Liberci.Polsky dopravce nabízí vlaky Newag Impuls 31we, s většíkapacitou, wi-fi a koženými sedačkami pro celou trat Liberec -Vratislav protože má českou i polskou signalizaci. Toto sesamozrejme CD nelibi. Takže to tak pro rejply co neznají fakta. Jense podívejte jaké vlaky používají CD v Trutnově, a jaké polštídopravci....

+2/0
doporučit
14.3.2017 6:52

M81i57c89h72a82e11l 47C43h20a22r11v42á65t 9389848213112

Takže prvomájový alegorický vlak nebude?8-o

+2/0
doporučit
12.3.2017 8:39

R58e55g17i17n35e 50M28a65r24t38i56n 6492928720638

:-) Proč tak daleko. Pamatuji si jak pendleři do práce denně museli na trase z Pardubic do Prahy přestupovat v Kolíně, protože úředníci si neuměli mezi kraji přesípávat státní peníze.[>-]Rv

+2/0
doporučit
11.3.2017 18:46

J54i32ř67í 62K73o66c37u51r89e39k 6255704835318

Klidně bych jim vyšel vstříc, ale pod jednou závaznou podmínkou: Peáž z Žitavy do Hrádku na Nisou bude uvedna do normového stavu. buď to zajistí, nebo umožní zajistit třetí straně. A o investovanou částku budou sníženy poplatky za peáž.

+2/0
doporučit
11.3.2017 13:19

M35a33r89e52k 69Š61i51m59o62n 2414397348578

Paradox. Autobusovou linku můžu natáhnout z Talinu do Lisabonu a nepotřebuju k tomu jediný povolení. Pokud chci vlakem přejet čáru, musim se handrkovat se sebestřednýma Polákama. Evropské železnice by se měly nějak reorganizovat, aby ten přeshraniční provoz nebyl takhle komplikovaný.

+4/−5
doporučit
11.3.2017 13:25

M54i54c96h50a46e57l 56S19t96a74n21o54v72s16k65ý 6767915648654

Jasne ze jde o prachy. Polaci chteji jednak dosahnout na dotace, a potom proniknout na nas trh, jako se vice/spis mene snazi Nemci. Kdyz budou jezdit z Liberce do Sklarsky Poreby misto CD, tak to bude skvela reference.

+2/−2
doporučit
12.3.2017 12:17

P95a39v90e47l 14O79r40s31á14g 4905902383385

Budeme muset ke smlouvě přihodit další smlouvu. Na nákup kuřat, mléčných výrobků, slaných tyčinek bez soli, párky se silniční solí a další speciality.

+3/−8
doporučit
11.3.2017 11:40

P25a21v82e53l 48O92r66s24á73g 4335592213455

a nebo https://www.facebook.com/M%C3%A1me-r%C3%A1di-Pol%C3%A1ky-502378459923682/?fref=ts

+1/0
doporučit
11.3.2017 13:29

V79l62a94d73i66m97í74r 42J93i66r16o50š 6278194256

Když něco funguje, je to třeba bezpodmínečně zrušit. Typičtí Poláci.

+1/−1
doporučit
13.3.2017 18:35

P53e64t28r 68F46i94a42l88a 9613266833353

Asi přibude nezodpovědných polských řidičů v Krkonoších.

A Chovanec bude mít další starosti, kromě trestných činů a přestupků u polských řidičů kolem Hradce Králové a trestných činů Ukrajinců v Plzni, bude muset řešit i Krkonoše.

+1/−3
doporučit
11.3.2017 11:59

J50a91r72o79s78l12a34v 26V44a56v46ř92í25n94e44k 8580140413367

Pša krev cholera.

0/−3
doporučit
11.3.2017 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.