Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P87e31t48r 88S55c98h64w91a66r35z 7358199203791

Spolupráce s Polskem na železnici, to je jak z filmu "Páni kluci" - "Ale jó!" "Ale ne!"...

+21/0
doporučit
11.3.2017 10:29

M30i97r54o25s56l86a83v 56G71r31o21s82s35m83a11n25n 8302429354

Vše pro cestující. Právě zrušení přestupu výrazně zatraktivnilo cestování na trati. ČD navíc využívají moderní dynamická vozidla. Co nabídne "spolehlivý" polský partner?

+20/0
doporučit
11.3.2017 10:42

R10o40b79e33r32t 58H45a15n56z28l84í12k 5154621492285

Jsou sami proti sobě. Já bych jim opačné řešení nepovolil vůbec. Jsou to poláci, kdo spoje více využívají a pokud chtějí tlačit na ČD a tedy na nás, poslal bych je znovu na start, ať se odnaučej vydírat a naučej se slušně chovat

+12/−3
doporučit
11.3.2017 12:20

J77i52ř73í 11J79o91z40a 3598273770721

Poláci... víc asi není co dodat...

+13/−4
doporučit
11.3.2017 10:55

V72í79t90ě50z14s91l83a20v 49K49l73o32z66í20k 3811379374857

Domnivam se ze polakum jde jen o výkony, tedy o prachy.

+9/−2
doporučit
11.3.2017 11:07

Z28d15e29n85ě65k 33H72l56u41š54t18í98k 9305165544859

U Poláků člověk nikdy neví, jestli na tom chtějí něco vyvařit, nebo jestli je to pouhý šlendrián. Jejich neschopnost za 20 let opravit, byť i za cizí peníze, 4 km železniční tratě mezi Libercem a Žitavou přes jejich výběžek, který kompletně zdevastovali těžbou uhlí, je už legendární.

+8/−2
doporučit
12.3.2017 12:22

T72o34m65á77š 79K19ř31í52ž10e77k 6133306167896

Co se dalo od podrazáckých Poláků čekat ?

+10/−4
doporučit
11.3.2017 10:51

V97i63k12t72o97r 71N52á85r24o67ž76n57ý 3599382118

Vážení diskutující , přečetl jsem si zde všechny příspěvky s je mi z nich trochu šoufl. Kdo něco z vás o tom něco ví ? Kdo z vás je obeznámen se všemi smlouvami , kdo četl záznamy ze všech jednání atd ? Jak vlastně vůbec probíhá placení za dopravní cestu na českém i polském úseku , jak probíhá rozúčtování jízdného , kdo a jakým dílem se podílí na krytí ztráty , která je zde generována ?

Prostě je nějaká spolupráce , nějaký dohodnutý stav a jeden z partnerů tuto spolupráci chce ukončit . Buď se spolu partneři domluví a bude se jezdit tak jak dnes a nebo se nedomluví a jezdit se nebude a nebo se bude jezdit jiným systémem.

+5/−1
doporučit
11.3.2017 16:10

P49e29t67r 77F80i46a56l71a 9593166193833

Vážený pane novináři, můžete sdělit, co bylo závadného na příspěvku, který jste mi vymazal?

Povšiml jste si, že jsem výraz "sr***y" dal do uvozovek, protože jsem ho opsal od jiného diskutéra, na jehož příspěvek jsem reagoval? Jemu jste totiž příspěvek ponechal.

Anebo se nesmí napsat pravda, že české zemědělství má nižší dotace než Polsko, Německo, Francie? Nesmí se napsat pravda, že Pospíšil je komunistický synáček?

Nevšiml jsem si, že by byly někdy mazány příspěvky, kdy se diskutéři vyjadřují o jiných politicích úplně nechutně, ať je to Kalousek, Zeman, váš Babiš i další. Pánové Špidla a Pospíšil jsou proti nim něco extra?

+4/−1
doporučit
11.3.2017 18:51

P76e85t87r 29Z52w50i50k55i53r95s57c17h 7815425857209

Polákům by se měl "zatrhnout típec" s tím dovozem škodlivých potravin a smogovým ovzduším co neustále jde od jejich továren.

+8/−9
doporučit
11.3.2017 10:30

M96a10r32e58k 91Š50i59m58o45n 2524357538508

Je to důsledek 2. války a nešetrné hranice na Odře/Nise. Nebýt Hitlera, mohlo to být Německo celé.

+3/−1
doporučit
11.3.2017 13:27

J91o52s65e88f 86B75l10a35ž48e33j 3171194814572

Opětneúplný článek. Je potřeba objasnit, jak situace opravdu vypadana této trase. CD je ten, kdo blokuje zlepšení a prodlouženítéto trasy. Do roku 2015 byla situace taková, že do Harrachovajezdil starý motorák CD, z Harrachova dále do Polska moderní PesaSA134. Od konce roku 2015 jezdí celou trat modernizovaný osobák CDaž do Sklarske Poreby, pokud není nahrazen starým motorákem, jakje běžné. Odtud pokračuje dále do Vratislavi Newag Impus. Důvodneshod je fakt, že polský dopravce chce spojit Vratislav s Libercembez přestupů. Toto není možné provést s vlaky CD, protoženemají signalizaci pro Polsko, pouze po Sklarskou Porebu. A jinýdopravce nemůže na trat vstoupit kvůli monopolu CD v Liberci.Polsky dopravce nabízí vlaky Newag Impuls 31we, s většíkapacitou, wi-fi a koženými sedačkami pro celou trat Liberec -Vratislav protože má českou i polskou signalizaci. Toto sesamozrejme CD nelibi. Takže to tak pro rejply co neznají fakta. Jense podívejte jaké vlaky používají CD v Trutnově, a jaké polštídopravci....

+2/0
doporučit
14.3.2017 6:52

M52i70c59h94a47e60l 46C73h58a83r59v91á35t 9359398823102

Takže prvomájový alegorický vlak nebude?8-o

+2/0
doporučit
12.3.2017 8:39

R24e96g15i60n53e 90M28a93r66t85i83n 6582768250498

:-) Proč tak daleko. Pamatuji si jak pendleři do práce denně museli na trase z Pardubic do Prahy přestupovat v Kolíně, protože úředníci si neuměli mezi kraji přesípávat státní peníze.[>-]Rv

+2/0
doporučit
11.3.2017 18:46

J19i92ř16í 86K85o56c86u91r14e28k 6925814385948

Klidně bych jim vyšel vstříc, ale pod jednou závaznou podmínkou: Peáž z Žitavy do Hrádku na Nisou bude uvedna do normového stavu. buď to zajistí, nebo umožní zajistit třetí straně. A o investovanou částku budou sníženy poplatky za peáž.

+2/0
doporučit
11.3.2017 13:19

M49a73r95e64k 33Š91i21m76o95n 2984797408108

Paradox. Autobusovou linku můžu natáhnout z Talinu do Lisabonu a nepotřebuju k tomu jediný povolení. Pokud chci vlakem přejet čáru, musim se handrkovat se sebestřednýma Polákama. Evropské železnice by se měly nějak reorganizovat, aby ten přeshraniční provoz nebyl takhle komplikovaný.

+4/−5
doporučit
11.3.2017 13:25

M80i73c61h24a81e67l 20S82t42a29n52o96v52s37k14ý 6107425608184

Jasne ze jde o prachy. Polaci chteji jednak dosahnout na dotace, a potom proniknout na nas trh, jako se vice/spis mene snazi Nemci. Kdyz budou jezdit z Liberce do Sklarsky Poreby misto CD, tak to bude skvela reference.

+2/−2
doporučit
12.3.2017 12:17

P89a98v26e21l 87O93r52s33á37g 4415952173165

Budeme muset ke smlouvě přihodit další smlouvu. Na nákup kuřat, mléčných výrobků, slaných tyčinek bez soli, párky se silniční solí a další speciality.

+3/−8
doporučit
11.3.2017 11:40

P54a56v15e28l 52O13r20s23á27g 4215172543525

a nebo https://www.facebook.com/M%C3%A1me-r%C3%A1di-Pol%C3%A1ky-502378459923682/?fref=ts

+1/0
doporučit
11.3.2017 13:29

V67l79a63d17i76m63í48r 70J50i10r64o61š 6728304386

Když něco funguje, je to třeba bezpodmínečně zrušit. Typičtí Poláci.

+1/−1
doporučit
13.3.2017 18:35

P44e82t51r 45F21i45a51l95a 9313856573383

Asi přibude nezodpovědných polských řidičů v Krkonoších.

A Chovanec bude mít další starosti, kromě trestných činů a přestupků u polských řidičů kolem Hradce Králové a trestných činů Ukrajinců v Plzni, bude muset řešit i Krkonoše.

+1/−3
doporučit
11.3.2017 11:59

J49a93r71o87s18l66a45v 35V72a68v29ř64í41n67e44k 8140550503657

Pša krev cholera.

0/−3
doporučit
11.3.2017 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.