Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R44u62d33o19l85f 34Š67l12e96m78e41r 7248486817752

Však ony je České dráhy za 15 let jako ojetý od DB nakoupí :-)

+19/0
doporučit
11.3.2017 17:50

J13i65n78d37ř84i44c22h 22Š91k13o83p68e43k 4905131880165

fakt v České Lípě dělají kompletní vlaky ? Není to náhodou tak, že zde se dělá jen malá část, špinavá a lacině placená a pak polotovar putuje dál ?

+27/−3
doporučit
11.3.2017 18:12

I58v62a24n 57M84a29r88e44k 6814228212

Držím českolipským palce R^[>-] . . . . . Ne každá fabrika na kolejová vozidla u nás měla takové štěstí .

+14/0
doporučit
11.3.2017 17:42

J52i12ř14í 29S77t73r75a83k46a 9988156512528

A jaké podmínky jsou pro ně problém. To je obchodní tajemství? Bez této informace je ten článek takový nedodělek.

+16/−1
doporučit
11.3.2017 17:51

F58r48a49n51t43i63š23e89k 29V78r10á89n96a 5569242313951

To je typické - v ČR lidi makají jak šrouby na levné práci, a na Západě pak ty produkty používají.

Češi by si měli jasně říct o mnohem vyšší mzdy - na Západě nikdo ochotný pracovat není (ani ti migranti), Čína je na strojírenství daleko, a ve Třetím světě nejen, že je mizerná produktivita práce, ale je tam velmi nebezpečno. Takže země V4 jsou jediné, kde otroci opravdu mají reálně použitelné výsledky a drží Západ na vodou!

+11/−1
doporučit
11.3.2017 18:45

R24a73d91k20o 18K72ř35i20v92á59n53e13k 7820633165130

Bývalá vagonka Čeká Lípa je jenom výrobcem komponentů vozidel pro skupinu Bombardier, která jí vlastní, proto produkce logicky směřuje do zadraničí. Žádné hotové vlaky k dodání nevyrábí. Je to o tom, zda u ČD vyhraje kanadská či kyperská firma. Bohužel, ta kyperská má lepší politické krytí a klesající kvalitu produkce.

Nevidím důvod, proč by u ČD neměla jezdit vozidla Bombardier, ale pohádka o českých mašinkách z České Lípy je píárko + hra na city.

+12/−4
doporučit
11.3.2017 22:51

J74i18ř42í 84P34r31ů91š91a 7425512215169

Takže v České Lípě vyrobí maximálně skřín, to má do vlak velmi daleko. A do kolika výběrových řízení se Bombardier přihlásil? Když je tak skvělí proč po jejich vlacích nešáhl Leo expes nebo RegioJet?

+12/−4
doporučit
11.3.2017 19:10

T72o63m52a78s 68A71u17g94u43s78t33y38n 6567916891600

Nepřihlásili se do žádného výběrka a pan Sůra z nich dělá chudinky, které nemohou vyhrát.

Ale co, taky jsem mohl být mistr světa v boxu, jen jsem se prostě nepřihlásil do soutěže. Jinak bych určitě suverénně vyhrával ;-D

+4/0
doporučit
12.3.2017 9:39

J39o36s23e74f 34Z81a64h70á88l98k14a 4323419498976

V kavárně u stolu vzpomínají čtyři ruští imigranti na staré časy: Já, povídá první, býval hrabětem. Da,da, pokývá hlavou druhý. Já býval gardovým poručíkem. A já býval gubernátorem, zavzdychal třetí. Čtvrtý ukázal na malého psa. Vidíte toho jezevčíka, pánové? Tak ten býval za cara chrtem.

A propo - České dráhy si těžko objednají svařenec z České Lípy. Aktuálně hledají elektrické a motorové jednotky. A také vagóny pro osobní dopravu. To Česká Lípa těžko může nabídnout. Leda centrála ve Frankfurtu.

+3/0
doporučit
12.3.2017 9:47

R11o10m71a67n 23P89o81l95á87č30e36k 5786469605

Tolik lží v jednom článku...

Proč tedy v barvách ČD lze potkat vlaky od Pesy a Stadleru?

Otočné podvozky vzhledem ke klikatosti tratí taky nevidím jako extra problém... Šířka dveří je taky logická... Prostě máme jiné požadavky...

Navíc zakázka za 1 mld. CZK už není úplně nezajímavá...

+2/−3
doporučit
11.3.2017 21:13

P49a94v73e91l 65S78t66a27v39j51a11n73í52k 6748465407671

"Vlaky jezdí po kamionech". Tak to bych chtěl vidět na fotce. Neumím si to vůbec představit. Jsou na těch kamionech i koleje?

+1/0
doporučit
11.3.2017 21:56

J96i42ř77í 61P69o43k12o18r63n50ý 1161853951869

Inu, co je dobré pro Němce, Francouze a Belgičany, není dost dobré pro české železničáře.

+1/0
doporučit
11.3.2017 17:45

M24i75c25h17a48e52l 74S32t67a58n98o96v25s47k52ý 6507385908864

Holt je Škodovka vetsi kamaračoft. Navic Bombardier si se Skodou konkuruje, hodne dlouho jim drzel (mozna stale) v zajeti testovaci lomomotivu... Třeba po právu potrestat!!! Ze to ma za nasledek, ze Češi nebudou mit "nemeckou" kvalitu vlaku nikoho nebolí. Predevsim to neboli naše ČD.

+1/−1
doporučit
12.3.2017 12:34

J58a26n 76H27a47v86r19d50a 2588916701398

A my dál budeme jezdit ve "vychvalovaných" rekonstruovaných prehistorických hrůzách, co nám tu jezdí třeba na trase Liberec-Turnov (Pardubice). O hlučných hajtrách Regionova ani nemluvě.

0/−1
doporučit
13.3.2017 8:48

L19u37c34i57a44n 36P93a65p45a38z82i78a63n 5544947591665

Smutné, že nic z toho se na českých železnicích nevidí, místo toho si objednáváme šunty v cizině.

0/−1
doporučit
12.3.2017 22:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.