Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R47u82d25o51l17f 47Š32l35e59m23e64r 7638746667232

Však ony je České dráhy za 15 let jako ojetý od DB nakoupí :-)

+19/0
doporučit
11.3.2017 17:50

J84i54n35d52ř31i70c40h 61Š92k98o54p36e35k 4905671830525

fakt v České Lípě dělají kompletní vlaky ? Není to náhodou tak, že zde se dělá jen malá část, špinavá a lacině placená a pak polotovar putuje dál ?

+27/−3
doporučit
11.3.2017 18:12

I42v74a91n 14M52a47r29e69k 6234608772

Držím českolipským palce R^[>-] . . . . . Ne každá fabrika na kolejová vozidla u nás měla takové štěstí .

+14/0
doporučit
11.3.2017 17:42

J25i14ř57í 98S22t20r10a32k97a 9958386722858

A jaké podmínky jsou pro ně problém. To je obchodní tajemství? Bez této informace je ten článek takový nedodělek.

+16/−1
doporučit
11.3.2017 17:51

F89r26a96n80t21i40š66e75k 70V31r88á82n61a 5699472353651

To je typické - v ČR lidi makají jak šrouby na levné práci, a na Západě pak ty produkty používají.

Češi by si měli jasně říct o mnohem vyšší mzdy - na Západě nikdo ochotný pracovat není (ani ti migranti), Čína je na strojírenství daleko, a ve Třetím světě nejen, že je mizerná produktivita práce, ale je tam velmi nebezpečno. Takže země V4 jsou jediné, kde otroci opravdu mají reálně použitelné výsledky a drží Západ na vodou!

+11/−1
doporučit
11.3.2017 18:45

R38a70d92k24o 56K44ř98i42v25á35n68e69k 7860243695880

Bývalá vagonka Čeká Lípa je jenom výrobcem komponentů vozidel pro skupinu Bombardier, která jí vlastní, proto produkce logicky směřuje do zadraničí. Žádné hotové vlaky k dodání nevyrábí. Je to o tom, zda u ČD vyhraje kanadská či kyperská firma. Bohužel, ta kyperská má lepší politické krytí a klesající kvalitu produkce.

Nevidím důvod, proč by u ČD neměla jezdit vozidla Bombardier, ale pohádka o českých mašinkách z České Lípy je píárko + hra na city.

+12/−4
doporučit
11.3.2017 22:51

J11i87ř55í 65P18r38ů55š84a 7175922255749

Takže v České Lípě vyrobí maximálně skřín, to má do vlak velmi daleko. A do kolika výběrových řízení se Bombardier přihlásil? Když je tak skvělí proč po jejich vlacích nešáhl Leo expes nebo RegioJet?

+12/−4
doporučit
11.3.2017 19:10

T51o72m74a65s 69A35u45g57u39s54t27y64n 6657846701960

Nepřihlásili se do žádného výběrka a pan Sůra z nich dělá chudinky, které nemohou vyhrát.

Ale co, taky jsem mohl být mistr světa v boxu, jen jsem se prostě nepřihlásil do soutěže. Jinak bych určitě suverénně vyhrával ;-D

+4/0
doporučit
12.3.2017 9:39

J87o55s61e98f 80Z72a24h80á26l36k81a 4843849308406

V kavárně u stolu vzpomínají čtyři ruští imigranti na staré časy: Já, povídá první, býval hrabětem. Da,da, pokývá hlavou druhý. Já býval gardovým poručíkem. A já býval gubernátorem, zavzdychal třetí. Čtvrtý ukázal na malého psa. Vidíte toho jezevčíka, pánové? Tak ten býval za cara chrtem.

A propo - České dráhy si těžko objednají svařenec z České Lípy. Aktuálně hledají elektrické a motorové jednotky. A také vagóny pro osobní dopravu. To Česká Lípa těžko může nabídnout. Leda centrála ve Frankfurtu.

+3/0
doporučit
12.3.2017 9:47

R68o61m90a52n 60P12o10l61á78č21e58k 5556709905

Tolik lží v jednom článku...

Proč tedy v barvách ČD lze potkat vlaky od Pesy a Stadleru?

Otočné podvozky vzhledem ke klikatosti tratí taky nevidím jako extra problém... Šířka dveří je taky logická... Prostě máme jiné požadavky...

Navíc zakázka za 1 mld. CZK už není úplně nezajímavá...

+2/−3
doporučit
11.3.2017 21:13

P10a32v67e58l 96S60t40a25v93j73a36n90í57k 6398865497591

"Vlaky jezdí po kamionech". Tak to bych chtěl vidět na fotce. Neumím si to vůbec představit. Jsou na těch kamionech i koleje?

+1/0
doporučit
11.3.2017 21:56

J36i98ř85í 64P72o22k34o68r96n35ý 1761503501349

Inu, co je dobré pro Němce, Francouze a Belgičany, není dost dobré pro české železničáře.

+1/0
doporučit
11.3.2017 17:45

M12i33c80h92a68e33l 87S34t88a24n74o87v63s61k12ý 6727225228284

Holt je Škodovka vetsi kamaračoft. Navic Bombardier si se Skodou konkuruje, hodne dlouho jim drzel (mozna stale) v zajeti testovaci lomomotivu... Třeba po právu potrestat!!! Ze to ma za nasledek, ze Češi nebudou mit "nemeckou" kvalitu vlaku nikoho nebolí. Predevsim to neboli naše ČD.

+1/−1
doporučit
12.3.2017 12:34

J83a59n 69H15a27v86r97d97a 2608706831898

A my dál budeme jezdit ve "vychvalovaných" rekonstruovaných prehistorických hrůzách, co nám tu jezdí třeba na trase Liberec-Turnov (Pardubice). O hlučných hajtrách Regionova ani nemluvě.

0/−1
doporučit
13.3.2017 8:48

L74u69c70i12a19n 64P69a63p60a34z46i83a21n 5764187601325

Smutné, že nic z toho se na českých železnicích nevidí, místo toho si objednáváme šunty v cizině.

0/−1
doporučit
12.3.2017 22:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.