- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Treba se pochlapi LEO ci RegioJet kdyz nechcou CD :D
je zajimave ze Nemci ci Frantici si vybereou ale nae vyberove rizeni ma asi vyssi standardy :D
Sak se treba pochlapi LEO ciRegioJet kdyz nechcou CD :D
A my dál budeme jezdit ve "vychvalovaných" rekonstruovaných prehistorických hrůzách, co nám tu jezdí třeba na trase Liberec-Turnov (Pardubice). O hlučných hajtrách Regionova ani nemluvě.
hele, nějaký slepý a hluchý šotouš mě zamínusoval
Smutné, že nic z toho se na českých železnicích nevidí, místo toho si objednáváme šunty v cizině.
Holt je Škodovka vetsi kamaračoft. Navic Bombardier si se Skodou konkuruje, hodne dlouho jim drzel (mozna stale) v zajeti testovaci lomomotivu... Třeba po právu potrestat!!! Ze to ma za nasledek, ze Češi nebudou mit "nemeckou" kvalitu vlaku nikoho nebolí. Predevsim to neboli naše ČD.
V kavárně u stolu vzpomínají čtyři ruští imigranti na staré časy: Já, povídá první, býval hrabětem. Da,da, pokývá hlavou druhý. Já býval gardovým poručíkem. A já býval gubernátorem, zavzdychal třetí. Čtvrtý ukázal na malého psa. Vidíte toho jezevčíka, pánové? Tak ten býval za cara chrtem.
A propo - České dráhy si těžko objednají svařenec z České Lípy. Aktuálně hledají elektrické a motorové jednotky. A také vagóny pro osobní dopravu. To Česká Lípa těžko může nabídnout. Leda centrála ve Frankfurtu.
Nepřihlásili se do žádného výběrka a pan Sůra z nich dělá chudinky, které nemohou vyhrát.
Ale co, taky jsem mohl být mistr světa v boxu, jen jsem se prostě nepřihlásil do soutěže. Jinak bych určitě suverénně vyhrával
Bývalá vagonka Čeká Lípa je jenom výrobcem komponentů vozidel pro skupinu Bombardier, která jí vlastní, proto produkce logicky směřuje do zadraničí. Žádné hotové vlaky k dodání nevyrábí. Je to o tom, zda u ČD vyhraje kanadská či kyperská firma. Bohužel, ta kyperská má lepší politické krytí a klesající kvalitu produkce.
Nevidím důvod, proč by u ČD neměla jezdit vozidla Bombardier, ale pohádka o českých mašinkách z České Lípy je píárko + hra na city.
Škoda je česká firma. Na Kypru sedí tak možná jeden právník, možná i méně než jeden (protože jeho firma vyřízuje sídlo více takovým firmám).
"Vlaky jezdí po kamionech". Tak to bych chtěl vidět na fotce. Neumím si to vůbec představit. Jsou na těch kamionech i koleje?
Tak na podvalnících z ČL vozí hrubé stavby a ty koleje nepotřebují. Jinak koleje na podvalníku vyloučené nejsou. Na takových spec. podvalnících vozí např. ze Škody tramvajové soupravy do světa.
Článek jinak překrucuje řadu fakt a fabuluje.
Tolik lží v jednom článku...
Proč tedy v barvách ČD lze potkat vlaky od Pesy a Stadleru?
Otočné podvozky vzhledem ke klikatosti tratí taky nevidím jako extra problém... Šířka dveří je taky logická... Prostě máme jiné požadavky...
Navíc zakázka za 1 mld. CZK už není úplně nezajímavá...
Protože Škoda Transportation nedělá dieselové vlaky. Určitě není nezajímavá, zvláště, když někdo ví, že postupně se touto salámovou metodou nakonec protočí taková miliardová zakázka nejméně pětkrát. Ale vždy je přeci efektivnější soutěžit po pár kouscích, aby se nikdo nepřihlásil a případné zpoždění pak odpustit a ještě poslat miliardu navrch v projeté arbitráži.