Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arriva i kvůli mzdám řidičů zdraží na „dobyté“ trase z Prahy do Teplic

Cenová válka na trase Praha - Teplice mezi autobusovými dopravci končí. Dopravce Arriva, který vstoupil na linku před rokem a dopravu na této trase ovládl, v pondělí v tiskové zprávě oznámil zdražení nejlevnějších jízdenek z 59 na 69 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a10n 10H10o10r10a 6107101106

"Dobytá linka" "agresivni cenová politika" zajímavé slovosledy z pera mistra Jana Sůry.....

0/0
15.3.2017 13:47

P10a10v10e10l 10K10o10s10e10k 4105103106105

I 79 Kč je krásná cena na 90 km. Příbram - Praha, tj. nějakých 60 km stojí 80 Kč, s platbou z karty "peněženka" 75 Kč. Tarif Středočeské integrované dopravy je prostě brutál. A díky odkoupení veškeré konkurence Arrivou - Cup Tour bus -> Arriva Praha, Bosák bus -> Arriva střední Čechy, jsme přišli i o wifi v Bosák bus (jinde ani nebylo). Vozová park Karosy a Iveco Crossway, plus jedna stará Bova.

+2/0
14.3.2017 8:42

V10á10c10l10a10v 10K10ř10í10ž 7107103101106

Díky za Arrivu. Autobusy firmy Kavka byly příšerné šunky. Staré rachotiny s prosezenými sedadly. Hlavně, aby Arriva vydržela!!R^

0/0
13.3.2017 23:30

J10i10ř10í 10J10o10z10a 3108103100101

Kavka je hnus. Divim se, ze se jeste drzi na trase Most - Praha, kdyz tam jezdi RegioJet.

0/0
14.3.2017 4:00

R10a10d10i10m 10S10v10o10b10o10d10a 9103109106102

k tomu, aby se zvysovaly mzdy je potreba, aby se zvysila cena sluzeb.

cesky ridic odveze 40 lidi za 69 kc a nemecky ridic za 4.5euro. tim padem ma nemecky ridic o 80% vyssi produktivitu.

a jeste je potreba aby zamestnavatel v dostatecne mire prerozdelil zisk coz se v soucasnosti nedeje.

na zapade se bezne na mzdy dava 50-55% hdp. v novych clenskych zemich je to kolem 45%

0/0
13.3.2017 23:18

P10e10t10r 10K10n10ě10b10o10r10t 8102108109100

To je dobře, že řidičům přidaj.

+1/0
13.3.2017 21:08

P10a10t10r10i10k 10E10g10e10r 2108100109101

Praha - Teplice za 69 korun je pořád dobrý. Na trasách Praha - Liberec, Praha - Hradec Králové, Praha - Plzeň se jezdí dráž a myslím si, že Praha - Kladno za 38 až 42 korun je taky drahý. Snad však Střední Čechy postupně přejdou pod pražskou integrovanou dopravu. DÚK s PID úzce také spolupracuje třeba se i to rozšíří.

+1/−1
13.3.2017 20:47

Z10d10e10n10e10k 10M10a10z10a10n10e10c 9107102107101

Nesporne dobry. Praha - Litomerice jsou mnohem drazsi i kdyz jsou Litomerice znatelne bliz.

+1/0
13.3.2017 21:09

J10i10ř10í 10J10o10z10a 3108103100101

Linky Praha - Kladno nejsou dotovane krajem. Jedna se o komercni linky, nebot na sebe vydelavaji. Tedy kraj ani nemluvi v tomto pripade do jizdnich radu, kvality vozidel a tarifu. V pripade integrace do PID dojde nejspise ke snizeni trzeb na teto relaci a dopravce bude chtit kompenzace za ztratu z jizdneho. Takze se to zaplati z dotace od kraje.

0/0
14.3.2017 3:58

L10u10k10á10š 10Š10m10a10h10e10l 2107104102104

Zajímalo by mne, jestli už mají dost řidičů na předem nasmlouvané dotované linky základní dopravní obslužnosti (třeba v rámci PID). Ty by měly totiž mít přednost.:-(

+2/0
13.3.2017 19:51

J10o10s10e10f 10T10r10ö10g10l 8109102106106

Tohle mě přesně taky vadí. Arriva vysoutěžila provoz na 10 let, ale i díky nevalné mzdové politice dala výpověď řada řidičů a není neobvyklé, že některé spoje jsou odříkány, protože zkrátka není, kdo by řídil. Ale komerční linka do Prahy vyjede vždy. Je to velice nesolidní jednání nehodné velké mezinárodní firmy.

+2/−2
13.3.2017 21:38

M10i10r10o10s10l10a10v 10J10o10z10e10f10y 3108101102106

Taky že to DB dosti zajímá jak to tady manažeři koulí...v každém případě si dovolí vše co si lidé nechají líbit a věřte či nevěřte ale lidi si toho nechají líbit opravdu hodně

0/0
13.3.2017 22:36

M10a10r10t10i10n 10H10o10u10b10a 6103101109108

co si lide nechaji libit?? tak objednatelem dopravy je snad kraj.

mezi cestujicim a dopavcem v ramci ZDO neni zadny smluvni vztah

+1/0
13.3.2017 22:50

M10i10r10o10s10l10a10v 10J10o10z10e10f10y 3108101102106

Zaměstnanci Arrivy_řidiči

0/0
14.3.2017 7:49

M10i10r10o10s10l10a10v 10Z10i10k10m10u10n10d 6108102107108

Pokud dopravce spoj neprovede, platí objednavateli smluvní pokutu ... té se nevyhne, protože se uplatní započtení pohledávky a on dostane méně.

Na dálkové spoje se prodávají jízdenky často "s předstihem", takže ten spoj se musí zajistit. Tam by měl dopravce více problémů než u intervalového spoje. Každopádně, kdo si müslel, že když žebrácká mzda řidiče - i po zvýšení je to zhruba tolik, co berou zaměstnanci u hlídacích služeb nebude spojena se zvýšením jízdného, tak byl naivní. A to je ještě mzda hluboko pod tím, co by za svoji práci měli řidiči dostávat (v přepočtu na osm hodin na pracovišti denně) ...

0/0
13.3.2017 23:36

M10i10r10o10s10l10a10v 10J10o10z10e10f10y 3108101102106

Jasně, papírově se přidělí řidiči z jiných provozoven a je lidí kolik je třeba

0/0
14.3.2017 7:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.