Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M65i33r42o15s95l11a58v 46S92t37e33i14n35e22r 6218544933975

Hydraulika má zásobu tlakového oleje v nádobě s pístem, podobně jako common rail vstřikování má zásobu dieslu v zvětšeném potrubí mezi vysokotlakým čerpadlem a tryskami.

Většina tuningů zvyšuje tlak v tomto úseku aby se zvýšil i výkon motoru.

U převodovky musí být stále dost oleje pod tlakem, aby se mohly použít elektricky ovládané kohoutky, řídící pohyby řadicích páček a spojek. Když však zlobí třeba tlakový spínač, může tlak narůst do nebezpečné výše pro pevnost nádoby.

+5/0
doporučit
13.3.2017 16:59

L12e61o58š 26M92a70r73š40a58l 5302874202878

Nejedná se o vadu,je to vlastnost.;-D

+3/0
doporučit
13.3.2017 19:44
Foto

E56m13i60l 87F24a38t68k15a 1260183930301

co to je hydraulický akumulátor? to zní divně

+3/0
doporučit
13.3.2017 16:34

J85i42ř27í 54S71m98e57t67a65n65a 7265209482408

Předražený šunt!!!Rv

+1/0
doporučit
13.3.2017 19:16

P71e40t65r 52B38á58č82a 8485756105745

Nechce to rovnou stahnout vsechno? Dyt se na ty auta neda divat.

0/−1
doporučit
13.3.2017 19:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.