Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F86r36a26n62t60i75š73e49k 44L69o80u72d24a 1477957929498

A myslíte si,že američanům na emisích záleží?Jde jen o prachy a když platí za mořem ať platí i doma!To je myslím fér ne.

+32/−1
doporučit
14.3.2017 16:45
Foto

B71r63o60n34i97s64l50a37v 91G79a32b18r17y22š 2852839221

Pochybuju, že někomu, kdo si kupuje auto nebo s ním už jezdí, tak moc záleží na emisích, které provozem auta vypouští. Ten je rád, že projde STK. Kdyby je zajímaly emise, budou jezdit veřejnou dopravou.

+33/−3
doporučit
14.3.2017 15:53

J67a26n 15B30a59r21t66á16č70e15k 6195125910679

Tak je snad jasné, že těm čtyřem nejde vůbec o to že byli uvedeni v omyl a už vůbec ne o emise.

+36/−4
doporučit
14.3.2017 16:08

D10e56n37i88s 47H15u50m87l 4702745345676

Neuveritelne, ze ani po dvou letech nekteri nepochopili, ze v USA plati jina pravidla a smernice nez v EU

+20/−2
doporučit
14.3.2017 15:35

P95a51v41e36l 56M94a88l11i78n79a 9869283219529

"Auta běžně procházejí technickou kontrolou a vyšší spotřebu nebo menší životnost motoru po přehrání softwaru zatím nezávislé testy neodhalily."

Proč teda vlastně VW podváděl, jen tak ze srandy?

+15/−1
doporučit
14.3.2017 15:36

P92e27t36r 59N40i35v10n21i31c60k79ý 3332474785717

Tady má máslo na hlavě ten, kdo vymyslel nesmyslný způsob měření emisí (auto stojí, vyšťaví se otáčky). To přece není žádný reálný provoz. Podmínky měření a limity výsledků byly předem známé a auta je plnila. Že se provoz motory přepnul do speciálního, nízkoemisního módu? No a co? Je to zakázané? Elektronika běžně mění módy motoru v různých situacích.

Jako příčinu a vinu vidím jednoznačně na definici emisního testu.

+19/−3
doporučit
14.3.2017 15:37

O78n54d40ř94e91j 25M25u74s44i57l 9247235896884

Manželka už má se svou služební Oktávkou 2.0TDI CR svolávačku za sebou. Výsledkem je nesporně hlučnější motor a vyšší spotřeba. Tu ovšem Škodovka rafinovaně kompenzuje chybou počítače cca mínus 10%. Životnost motoru - těžko říct, u služebního to člověka tolik nepálí, hodně se mluví o odcházejících EGR ventilech. A i ta zvýšená hlučnost naznačuje vyšší namáhání, takže asi všechno úplně "v pohodě" nebude. Ale co už, u soukromého auta bych si rozhodně nenechal motor takto zmršit, musím říct.

+12/−1
doporučit
14.3.2017 16:02

M29a68r18e76k 94Š21n32o61b21r 9430985660844

Tady nejde o emise nebo o to do jak nesmyslných údajů tlačí úřady automobilky. Tady jde o rozdílný přístup jedné firmy vůči zákazníkům v severní Americe a v Evropě. Proč za něco, co je označeno za chybu nebo problém, odškodní firma pouze zákazníky v USA a v Evropě nikoliv? V tomto docela rozumím těm lidem a myslím, že VW si zadělal na problém tímto rozdílným přístupem úplně sám.

+15/−3
doporučit
14.3.2017 17:22

M29a79r56t33i56n 19Š39i98m35e56k 4320294378775

"Hodnota vozů kvůli podvodu klesla"

To je vtip? Viděl autor tohoto výroku ceny daných ojetin? Nemám pocit že by zrovna koncernový diesel zrovna propadl v ceně. Zmiňované motory jsou stále velmi žádané

+12/−2
doporučit
14.3.2017 15:34

K52a91r12e26l 22M20o32d11e91s71t 4552516679484

Je dobře, že to někdo zkusí, fandím jim. Jde hlavně o princip a VW podváděl, takže není o čem.

+23/−9
doporučit
14.3.2017 17:23

J27o43s95e95f 34V39a94l93a 9860333673133

zajimalo by mne, na cem je vyse jmenovana zaloba postavena. EU homologace na vsechna auta koncernu VW je stale platna, legalni a nezpochybnena. Evropsky zakaznik nebyl ani poskozen ani podveden. Ojeta auta s potrefenymi motory se prodavaji letos zhruba za cenu o nekolik procent vyssi nez odpovidajici auto pred 2 roky. Kupoval jsem ojetou octavii pred 2 roky a letos a mam prehled, kolik stala/stoji na nemeckem trhu

+9/−1
doporučit
14.3.2017 20:26

V59l88a93d22a 84S56i67m42o79n69i19k 3279863563615

a) Auto splnilo předepsanou přesně definocvanou a uznávanou zkoušku a má platnou homologaci

b) Jezdí bez problémů, žádná závada se neprojevuje

c) Spotřeba v souladu s údajem v manuálu ( moje vlatsní tříletá zkušenost)

d) Pokles prodejní ceny na ojetině neznamenán ( podpořeno mojí vlastní zkušeností z listopadu 2016)

e) Vyhodnocení doporučených úprav ( úpravy a sání a SW) stylem jeden říkal ... žádná vypovídací hodnota

d) Problém není - na rozdíl od japonských airbagů Takata - životu nebezpečný

Jakou kdo utrpěl škodu ?

+8/−2
doporučit
14.3.2017 20:57

M27i87l83o76s14l51a89v 81K91n59o36p 9944966823573

Domníval jsem se, že jako vyspělý národ si nebudeme brát příklad z národa, kde se soudí o to, že se opařili kávou, protože na kelímku nebylo napsáno, že může být horká. Nebo s výrobcem automatických praček, protože v návodu nebylo napsáno, že se nesmí používat k očistě živých koček. Nebo s výrobcem mikrovlných troub, protože do návodu nenapsali nic o tom, že se v ní nesmí živé kočky sušit.

+5/−1
doporučit
15.3.2017 8:09

J14i77ř57í 19E59r43b17e79n 1863984836347

"Američané odškodné dostanou, proč ne my?" - asi proto, že vám žádná škoda nevznikla. Vaše auto pořád splňuje homologační předpisy platné v době jeho uvedení na trh, a za pokles ceny ojetiny může mediální kampaň, nikoliv výrobce.

+4/0
doporučit
15.3.2017 8:07

M68a57r33e78k 19K76e77r76n16e13r 9551620602698

Podvod je podvod ať si skopčáci řikají co chtějí.

+4/−1
doporučit
14.3.2017 21:00

P16e12t61r 57J61a70r58o31š 2644401685777

V USA radsi zaplati, protoze by mohl o tamni trh prijit. V Evrope jsou vask silni v kramflecich, takze nas....

+4/−1
doporučit
14.3.2017 19:36

I96v28o 20U18r96b77á30n27e31k 2336677807

Američané jsou Američané a Češi jsou Češi...co na tom pánové nechápou??? :-)

+4/−1
doporučit
14.3.2017 15:49

J27a28r28o15s51l11a31v 94D57u89n36d14a 1273382466220

Treba proto ze chyba a problem je to pouze v USA.

+3/0
doporučit
14.3.2017 19:08

R74i47c91h92a19r40d 79T59o66m97e15č77e42k 7436475816441

Rozvojová země a tak si vyskakuje ?!

+3/0
doporučit
14.3.2017 18:17

O80n40d43r51e53j 78M63a18t73e29j17k90a 9159898674409

to mi taky vadi. .sice nemam presne ten typ VW kterej je v tom prusvihu ale vadi mi pristup VW koncernu k takovemu problemu. Vsimli jste si ze v ultrapracivovem (oproti evrope mereno) USA dostane KAZDY zakaznik svoje odskodneni protoze se za nej pere stat i pravnici... a v ultralevicovem (tedy socialistickem) zrizeni kde ma byt vse lepsi a predevsim pro obycejne lidi nedostane clovek za prokazany podvod ani vindru??? Me to stve. Bud tedy zadne hajeni statem a pak vyhazov vsem urednikum a nebo pekne vsechno pred soud a pekne po americku ... je videt ze ultralevicove vlady v evrope krasne pomahaji korporacim a na obcany kaslou.. proste .. LEVICE je humus pro miliardare jak vidno... obrana obcana a jeho prav proste v levici neni prioritou.. zdar obcane volici.. premyslejte i penezenkou

+7/−7
doporučit
14.3.2017 15:40

E17v51a 83H41a73s70n85í48k68o48v53á 1944531616244

To je jako chtít odškodné za to, že nemovitosti poklesla hodnota díky kulturnímu obohacení novými sousedy. ;-)

+5/−4
doporučit
14.3.2017 16:59

J51a53r68o 46S97i13m69o 4310683381

...držím jim palce...je svinstvo, že VW veřejně a neostyšně se staví k podvodu způsobem takovým, jakým se k tomu staví...stejný podvod v USA, jako V EU, ale řešení naprosto rozdílné, protože tam mají lepší právníky a hlavně se za lidi postavily i státní orgány vůči nadnárodnímu molochu, v EU VW téměř všichni politici lezou do zadku, protože mají od nich desátky...dělají z lidi v EU za bílého dne blbce, a to jak VW, tak politici v Bruselu i v Praze!!!!!! Třeba se toho chytne současný všeuměl Bohouš a jeho poradci z USA a vytřískají společně na VW miliardy...pro sebe a socany do děravé stranické kasy;-D!!!!!!

+10/−13
doporučit
14.3.2017 15:42

L83a45d21i71s67l60a17v 47L46a34k90e63r 2503699195536

Prosťáčci ... Ať se tedy soudí.

Američtí zákazníci totiž nedostali od koncernu VW žádné "odškodné". Jak ti Češi - tak i autor článku - by si měli nastudovat jaký je skutečný právní stav.

Koncern VW od svých amerických zákazníků odkupuje DOBROVOLNĚ starší koncernová auta. To je vše. Nikdo tedy nemá nárok na nějaké odškodné. Ani v U.S.A., ani v Evropě.

VW si toto řešení dobrovolně sjednal s americkou prokuraturou, protože při homologačním řízení v U.S.A. koncern podváděl federální orgány.

V Evropě VW nic neporušil a k žádnému odkupu vozů se nezavázal.

+3/−2
doporučit
14.3.2017 20:18
Foto

K94a82r15e34l 68M64a21l14ý 6646474460531

Super, kde se můžu připojit k žalobě? :-)

+3/−2
doporučit
14.3.2017 17:54

F68i36l46i29p 24S13t89ř35í74z75e11k 1860466575176

Zase vychcánkové z Česka... Vytřískat z ho.na majlant !

+7/−12
doporučit
14.3.2017 15:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.