Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M38i83c95h43a16e14l 18N63e17m52e79c 8258486863939

Jediny duvod proc se na takovou vec, jakou je vyroba znacek, musi delat vyberove rizeni je kseftareni. V nemecku, kdyz jdete registrovat auto, dostanete papiry od uradu a pak jdete ven, kde stoji deset unimobudek a v kazdy vam vylisuji znacku na pockani (5 minut). Ceny jsou vicemene stejne, nekde dostanete od babky treba klicenku. Technicke parametry takove znacky jsou jednoduse statem definovany a obcane, ty si to sezen jak chces. Nevim jak to funguje v jinych statech, ale takhle mi to pripada jednoduche a transparentni.

+12/−1
doporučit
15.3.2017 10:35

P10e64t54r 78T85y78č13k39a 6785752319832

Hmm....majitelé Hiconu jsou za vodou. Odpovědnost ale nesou ti co jim to zadávali bez výběrového řízení.

+9/0
doporučit
15.3.2017 10:26
Foto

M85i92c80h96a82e38l73a 38F69e45r59f52e67c25k55á 8793165988719

Kolik stojí značka při přihlášení auta? Díky.

+1/0
doporučit
15.3.2017 10:37
Foto

A16l51a15n 23Ř71e67p94k51a 4615356

A neodnese tu nižší cenu kvalita SPZ, nebo hůře placeni zaměstnanci ve výrobě? už teď se blbě shánějí ;-)

+1/0
doporučit
15.3.2017 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.