Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M16a39r92t96i59n 53W51a54l17l69n67e19r 6865190224350

"Jejich dráhy, jejich pravidla"

Zákazník má dvě možnosti: akceptovat nebo neakceptovat.

Za mne v pohodě.

+37/−2
doporučit
15.3.2017 17:34

P93a38v57e21l 90K51r76á63l 5510279274988

Je zajímavé sledovat, jak právě regiojet nejvíce ze všech železničních dopravců ustupuje od původních plánů a prohlášení, a to často o 180 stupňů. A teď nenarážím na již kultovní hlášky o 6 nebo 7 třídách, či zastaralosti konceptu lokomotiva + vagóny. Mám na mysli, že bude mít snadný a přehledný ceník (ne složitý systém jako u ČD), že nebude konkurovat cenou, ale radši nabídne lepší služby, byť za vyšší cenu, že má v každém vagonu servírku a všichni cestující dostanou servis, že u něj se nebude jezdit na stojáka... Pro mě osobně je to důkazem nezvládnutého obchodního modelu, který se ukázal jako zcela nefunkční, a také nezvládnutí emocí, protože řadu těch prohlášení uvedl Jančura jako konfrontační vůči ČD. Ani Leoš neprovedl takové změny, přitom neměl s dopravou zkušenosti v podstatě žádné.

+33/−4
doporučit
15.3.2017 18:43

V62l43a89d37i41m39í61r 86Š91t96ě70r58b74a 2922871432947

A teď si představte, že by si vybrečeli monopol...;-);-)

+18/0
doporučit
15.3.2017 20:13
Foto

T72o27m63a88s 54C11a25b79a16k 8325215114449

No tak to je pochopitelne, ze někdo tu levnou jízdenku (94) musí zaplatit (300). Nevim proc se z toho dela takova senzace.

+20/−1
doporučit
15.3.2017 17:22

J85i67ř11í 73K90r65e52j50č20a 8344741326

Nikdo ale není nucen RegioJetem jezdit...je to jen jejich věc - říká se tomu volný trh a každý si může vybrat.

+19/−2
doporučit
15.3.2017 18:20

J96a61n 97V95a33l97a54l16í15k 6756339380656

no hlavně že RJ bude jezdit levněji...

+11/−1
doporučit
15.3.2017 20:09

P67a69v71e73l 52M84a59t70o22u89š47e47k 5730587118744

To víte, že vás studentík nebude donekonečna vozit za korunu! Chtěli jste "šikovného soukromníka", máte ho!

+10/−1
doporučit
16.3.2017 7:40

J92a97n 36J97e46m14e90l90k15a 1825340

Třeba budeme vzpomínat na prioritizované Pendolíno za 430, před nástupem konkurence. S IN 50 za 320?

Komerční železnice má trochu jiné zvyky než státní. A u letenek do Asie to při nutnosti na poslední chvíli jsou částky značně astronomické. Vánoce už ani nepředstavuju.

+8/0
doporučit
15.3.2017 19:09
Foto

A58l13a48n 62Ř69e56p67k85a 4885286

Zdražuje, a to se mu konkurenci zlikvidovat díky bohu nepodařilo ;-)

+5/0
doporučit
16.3.2017 7:10

R21a53d65k14o 59K33ř19i22v45á61n85e63k 7670673125740

Když jeden dopravce na trase drží poměrně drahé kapacitní rezervy pro přepravní špičky a drží stabilní jízdné, nejsou pak ostatní dopravci, kteří místo navyšování kapacity ve špičkách zdražují, jsou tak trochu příživníci?

+12/−9
doporučit
15.3.2017 17:33
Foto

J36a90n 74H70o45r75á15č80e67k 7792176175228

tak ja si myslim, ze jak LE tak Regio jet samozrejme vzdalenost u ceny jizdenek zohlednuji a ten propastny rozdil ktery se ukazuje je zaroven sleva za vcasny nakup atd... Obecne je pro dopravce vzdycky lepsi kdyz veze plny vlak nez poloprazdny, ale to je jedno.

Ceske drahy maji sve "akcni ceny" pouze na urcitych tratich a na tratich, kde neni tak velka poptavka, nedejboze na zahranicnich jizdenkach (prihranici nasi sousede) (prosim neplest si s akcnimi cenami jizdenek mezi Prahou a hlavnimi mesty nasich sousedu, ty jsou doopravdy akcni a dumpovane) se cena splha do tisicu, zatimco u konkurence maximalne radove ve stovkach korun pri vcasnem nakupu samozrejme.

Navic i Ceske drahy rozlisuji nekolik trid a ceny mezi jednotlivymi tridami jsou velike, takze bych prosil srovnani na trase ve spicce.

2 trida CD, Economy trida LE a Economy trida RegioJet, pak to bude mit vypovidajici hodnotu. Momentalne clanek nedava smysl.

+5/−3
doporučit
15.3.2017 18:42

R87o70m19a48n 14N46o40v49a18k 6289911472356

lowcost je super trida - sedet na ctyrce, kde neni zadny misto na nohy pro me, natoz pro cloveka, ktery sedi naproti me, se vyplati

+2/0
doporučit
16.3.2017 8:49

M10i32l11a48n 89V12o10l83e91k 5109273856539

Při současné tvorbě cen jízdenek, by se už neměla uvádět čistá jízdní doba vlaků, ale průměrná doba od rozhodnutí cestovat, do doby dojezdu prvního vlaku za přijatelnou cenu. Co vám budou platné rychlovlaky s jízdní dobou 2 hodiny, když akceptovatelná cena jízdenky pro vás bude jen za noční vlaky a zakoupená měsíc dopředu?

+4/−9
doporučit
15.3.2017 19:18

T83o61m90á43š 24N57a14v41r77á81t78i56l 9541783401647

Jančura už pana Sůru neplatí? A nebo je tohle skryté PR? Jsem nějak překvapen.

+4/−10
doporučit
15.3.2017 17:37

P86a85t37r40i94k 66E86g87e30r 2548160839211

Jezdím 3x ročně na autobusové lince Praha ÚAN Florenc - Brno AN Grand Hotel za 165 korun 1 jízda a dále Brno hlavní nádraží - Hodonín nádraží za 85 korun 1 jízda. Zkusím se podívat za kolik bych se tam dostal vlakem teď jezdím autobusem RJ a vlakem ČD.

+1/0
doporučit
15.3.2017 17:47

K49a80r17e48l 30N54e40d31o32p73i17l 7848446669184

Proc tolik lidi jede do Ostravy? Je tam neco k videni? Netrolim, ale udelal bych si tam za 90 Kc vylet.

+1/−3
doporučit
15.3.2017 22:19

Š53t44e58f34a28n 14F44r54i48č54a 7882968753626

Trochu je mi záhadou, co má tento článek znamenat. Ceny v dopravě se v tržním prostředí mění. Tedy nejen u jednoho dopravce, ale u všech dopravců. V tomto ohledu je uvedená informace firmy RegioJet v podstatě jasným reklamním sdělením, a měla by být jako reklamní sdělení řádně označena. Obecně pak, ceny se vlivem tržního prostředí denně (nebo i častěji) mění nejen v odvětví dopravy, ale ve všech odvětvích napříč celým hospodářstvím.

+1/−4
doporučit
16.3.2017 1:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.