Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M49a85r11t91i68n 40W51a71l98l94n65e33r 6975380324470

"Jejich dráhy, jejich pravidla"

Zákazník má dvě možnosti: akceptovat nebo neakceptovat.

Za mne v pohodě.

+37/−2
doporučit
15.3.2017 17:34

P19a75v46e84l 31K28r88á46l 5410359384428

Je zajímavé sledovat, jak právě regiojet nejvíce ze všech železničních dopravců ustupuje od původních plánů a prohlášení, a to často o 180 stupňů. A teď nenarážím na již kultovní hlášky o 6 nebo 7 třídách, či zastaralosti konceptu lokomotiva + vagóny. Mám na mysli, že bude mít snadný a přehledný ceník (ne složitý systém jako u ČD), že nebude konkurovat cenou, ale radši nabídne lepší služby, byť za vyšší cenu, že má v každém vagonu servírku a všichni cestující dostanou servis, že u něj se nebude jezdit na stojáka... Pro mě osobně je to důkazem nezvládnutého obchodního modelu, který se ukázal jako zcela nefunkční, a také nezvládnutí emocí, protože řadu těch prohlášení uvedl Jančura jako konfrontační vůči ČD. Ani Leoš neprovedl takové změny, přitom neměl s dopravou zkušenosti v podstatě žádné.

+33/−4
doporučit
15.3.2017 18:43

V67l54a83d24i58m70í42r 17Š54t21ě53r49b55a 2112891602287

A teď si představte, že by si vybrečeli monopol...;-);-)

+18/0
doporučit
15.3.2017 20:13
Foto

T95o91m85a30s 90C35a25b56a51k 8575775524939

No tak to je pochopitelne, ze někdo tu levnou jízdenku (94) musí zaplatit (300). Nevim proc se z toho dela takova senzace.

+20/−1
doporučit
15.3.2017 17:22

J46i56ř86í 11K25r97e15j15č14a 8114451456

Nikdo ale není nucen RegioJetem jezdit...je to jen jejich věc - říká se tomu volný trh a každý si může vybrat.

+19/−2
doporučit
15.3.2017 18:20

J27a27n 49V31a38l78a70l20í92k 6466889800556

no hlavně že RJ bude jezdit levněji...

+11/−1
doporučit
15.3.2017 20:09

P65a38v84e19l 53M65a40t70o18u93š35e98k 5340727208894

To víte, že vás studentík nebude donekonečna vozit za korunu! Chtěli jste "šikovného soukromníka", máte ho!

+10/−1
doporučit
16.3.2017 7:40

J18a13n 54J96e48m45e68l85k70a 1425130

Třeba budeme vzpomínat na prioritizované Pendolíno za 430, před nástupem konkurence. S IN 50 za 320?

Komerční železnice má trochu jiné zvyky než státní. A u letenek do Asie to při nutnosti na poslední chvíli jsou částky značně astronomické. Vánoce už ani nepředstavuju.

+8/0
doporučit
15.3.2017 19:09
Foto

A22l21a33n 37Ř62e61p11k89a 4355936

Zdražuje, a to se mu konkurenci zlikvidovat díky bohu nepodařilo ;-)

+5/0
doporučit
16.3.2017 7:10

R24a95d97k90o 48K77ř81i80v45á66n45e66k 7970803225600

Když jeden dopravce na trase drží poměrně drahé kapacitní rezervy pro přepravní špičky a drží stabilní jízdné, nejsou pak ostatní dopravci, kteří místo navyšování kapacity ve špičkách zdražují, jsou tak trochu příživníci?

+12/−9
doporučit
15.3.2017 17:33
Foto

J28a93n 64H47o59r24á38č69e42k 7792696265538

tak ja si myslim, ze jak LE tak Regio jet samozrejme vzdalenost u ceny jizdenek zohlednuji a ten propastny rozdil ktery se ukazuje je zaroven sleva za vcasny nakup atd... Obecne je pro dopravce vzdycky lepsi kdyz veze plny vlak nez poloprazdny, ale to je jedno.

Ceske drahy maji sve "akcni ceny" pouze na urcitych tratich a na tratich, kde neni tak velka poptavka, nedejboze na zahranicnich jizdenkach (prihranici nasi sousede) (prosim neplest si s akcnimi cenami jizdenek mezi Prahou a hlavnimi mesty nasich sousedu, ty jsou doopravdy akcni a dumpovane) se cena splha do tisicu, zatimco u konkurence maximalne radove ve stovkach korun pri vcasnem nakupu samozrejme.

Navic i Ceske drahy rozlisuji nekolik trid a ceny mezi jednotlivymi tridami jsou velike, takze bych prosil srovnani na trase ve spicce.

2 trida CD, Economy trida LE a Economy trida RegioJet, pak to bude mit vypovidajici hodnotu. Momentalne clanek nedava smysl.

+5/−3
doporučit
15.3.2017 18:42

R28o88m15a74n 32N20o32v42a45k 6309511142476

lowcost je super trida - sedet na ctyrce, kde neni zadny misto na nohy pro me, natoz pro cloveka, ktery sedi naproti me, se vyplati

+2/0
doporučit
16.3.2017 8:49

M20i28l74a52n 78V53o67l46e18k 5829113296299

Při současné tvorbě cen jízdenek, by se už neměla uvádět čistá jízdní doba vlaků, ale průměrná doba od rozhodnutí cestovat, do doby dojezdu prvního vlaku za přijatelnou cenu. Co vám budou platné rychlovlaky s jízdní dobou 2 hodiny, když akceptovatelná cena jízdenky pro vás bude jen za noční vlaky a zakoupená měsíc dopředu?

+4/−9
doporučit
15.3.2017 19:18

T91o85m75á57š 12N56a39v76r96á55t27i91l 9541113671927

Jančura už pana Sůru neplatí? A nebo je tohle skryté PR? Jsem nějak překvapen.

+4/−10
doporučit
15.3.2017 17:37

P81a85t80r46i40k 94E46g82e66r 2318670689231

Jezdím 3x ročně na autobusové lince Praha ÚAN Florenc - Brno AN Grand Hotel za 165 korun 1 jízda a dále Brno hlavní nádraží - Hodonín nádraží za 85 korun 1 jízda. Zkusím se podívat za kolik bych se tam dostal vlakem teď jezdím autobusem RJ a vlakem ČD.

+1/0
doporučit
15.3.2017 17:47

K51a90r58e56l 40N64e30d73o52p48i65l 7328116799324

Proc tolik lidi jede do Ostravy? Je tam neco k videni? Netrolim, ale udelal bych si tam za 90 Kc vylet.

+1/−3
doporučit
15.3.2017 22:19

Š37t68e22f32a98n 76F93r41i19č69a 7712608313546

Trochu je mi záhadou, co má tento článek znamenat. Ceny v dopravě se v tržním prostředí mění. Tedy nejen u jednoho dopravce, ale u všech dopravců. V tomto ohledu je uvedená informace firmy RegioJet v podstatě jasným reklamním sdělením, a měla by být jako reklamní sdělení řádně označena. Obecně pak, ceny se vlivem tržního prostředí denně (nebo i častěji) mění nejen v odvětví dopravy, ale ve všech odvětvích napříč celým hospodářstvím.

+1/−4
doporučit
16.3.2017 1:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.