Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A93l18e58š 74J64a33n20á75č12e70k 3773884206893

Jo před rokem 2000 dělal Opel aspoň hezká auta (Vectra, Omega, Calibra) pak to šlo z kopce.

+1/0
doporučit
18.3.2017 21:10

M41i61c14h61a83l 98F16r86ý92d69e12k 3573560907

Kdysi...To zacinal i Peugeot.Kola, podprsenky, mlynky na koreni, kola, nabojnice....Taky kdysi delali i dobre veci.Nez se toho chopili lide, kteri delali mene, ale za to draz

+1/0
doporučit
18.3.2017 20:35

D58a75v73i54d 91H66e45r17i56a44n 6144326257581

Jo,Kaďour byl fakt nejvíc...:-).

+1/0
doporučit
18.3.2017 18:35

L96u53k15á62š 37Š29m36a64h70e13l 2197824722164

Opel. Die Autos sind tot.

+1/−1
doporučit
18.3.2017 18:36

P24e88t71r 16V76o29n26d36r95a32c96e53k 7535341143690

V Německu se říká, že každé auto bude jednou Opel .......... toto tvrzení jsem pochopil, když jsem před lety koupil Opel Omega 2,0 v bazaru za 170tis ........ poruchy elektroniky motoru mě za 3 roky stály přes 80 tis na opravách a tak jsem Opel prodal za 75tis ;-€;-€;-€

Od té doby vím, že kdybych náhodou v nějaké loterii vyhrál Opel, tak zavolám odtahovku a okamžitě nechám převést do nejbližšího bazaru - nebudu nic riskovat !!

0/−1
doporučit
19.3.2017 3:48

M56i60r83o56s88l48a64v 49J30i36n63d92r14a 6697458192926

Sici stroje, raketove pohony, pojizdne plynove komory... Opel byl proste v autech vzdycky mimo. Je dobre, ze se to spoji.

0/−3
doporučit
19.3.2017 9:04

K39a91r67e71l 97N55o95v41á70k 6564812648834

Tak díky Opelu nebyl Ford nejhorší, ale teď se definitivně vrací k šicím strojům ;-D;-D

0/−2
doporučit
18.3.2017 20:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.