Diskuze

OBRAZEM: Opel začal u šicích strojů, skončil v náruči Francouzů

Historie automobilky Opel je od svého vzniku spojena s městem Rüsselsheim u Frankfurtu nad Mohanem. I když se může zdát pohlcení francouzskou PSA překvapivé, Opel s Francouzi spolupracoval už před více než stoletím. Kdysi největší výrobce aut v Evropě má zásadní problém: sedmnáct let nevydělává.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na tehto sahodlouhych automobilovych diskusich se clovek nikdy nic podstatneho nedozvi. Nekonecne kecy o tom, co kdo " si mysli "!

0 0
možnosti

Sici stroje, raketove pohony, pojizdne plynove komory... Opel byl proste v autech vzdycky mimo. Je dobre, ze se to spoji.

0 3
možnosti

Opel byl po většinu své existence majetkem GM. Tedy amerických držitelů akcií. Paradoxní je, že bez Opel Blitz, coč byla nákladní vozidla, která osobně objednával Hitler a trval na jejich včasných dodávkách, by nejspíše nedokázal vést Blitzkrieg. Jako jedna z amerických firem se zasloužila na Hitlerově úspěšném válečném tažení.

0 0
možnosti

Behem valky ale naciste zavedli nad vsemi prumyslovymi podniky statni spravu. To same se stalo i Fordovi. Tam si zadna firma nerozhodovala, co bude vyrabet a kolik toho bude vyrabet. Tak jako AG Farben napr.

2 0
možnosti

V Německu se říká, že každé auto bude jednou Opel .......... toto tvrzení jsem pochopil, když jsem před lety koupil Opel Omega 2,0 v bazaru za 170tis ........ poruchy elektroniky motoru mě za 3 roky stály přes 80 tis na opravách a tak jsem Opel prodal za 75tis ;-€;-€;-€

Od té doby vím, že kdybych náhodou v nějaké loterii vyhrál Opel, tak zavolám odtahovku a okamžitě nechám převést do nejbližšího bazaru - nebudu nic riskovat !!

0 1
možnosti

Brek někoho, kdo loví v bazarech a sekne se, je opravdu relevantní. Měl jste si za naspořené peníze koupit logana. Nebo holt mít šťastnější ruku.

3 0
možnosti

Ten poslední obrázek je vševypovídající...hodil by se na úvodní fotku...

0 0
možnosti

K20a34r61e58l 61C61h64v60a47l

18. 3. 2017 22:34

Na Opel nedám dopustit. Sice nyní sedlám VW, ale o to víc si vážím kvalit značky Opel, kterou muj Passat postrádá:( . S Vectrou B (2.0DTi) jsem nalítal 750tis km bez větších potíží. s Vectrou C jsem nalítal 300tis (3.2i V6). To že se mění majitel ještě neznamená, že se změní aktuální směr, kterým se Opel vydal a který patří mezi to lepší na trhu spotřebáků jako je automobil. Nebo by Ford koupil něco co stojí za starou bačkoru? Peníze nesmrdí a je jedno zda přijdou za Opel nebo za Ford....

0 0
možnosti
Foto

Opel přežije jako značka, jeho majitelé a výroba budou zcela jinde. Stejně skončila firma Telefunken, AEG, Körting, jejich firmy jsou v Turecku nebo v Číně.

0 0
možnosti

No frantíci už tu zkázu jen dokončí....

0 0
možnosti

Jo před rokem 2000 dělal Opel aspoň hezká auta (Vectra, Omega, Calibra) pak to šlo z kopce.

1 0
možnosti