Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P33e12t54r 73U61t78ě29k17a21l 9410438848

Myslím, že se nepodaří udržet tvrzení o tom, že LET Kunovice jsou jedním z největších světových výrobců sportovních letadel. podle mne je to nesmysl.

A Evektor je, jak je z fotek vidno, jen poněkud pokřivená L-410 Turbolet. Což není nic špatného, pokud to letadlo bude stejně dobré. Ale protože L-410 bylo skvělé, myslím, že to dá hodně práce.

+2/0
doporučit
20.3.2017 17:05

J73o22s10e17f 53R11i56c18h28t11e43r 9956365107343

Tak já nevím, nebylo by nejlepší celej ten projekt prodat, pokud ještě má nějakou hodnotu? Pokud se na to dodnes nepodařilo sehnat seriozního investora a zákazníky a firma se roky zmíta v bizarních soudních sporech, tak je asi někde zásadní problém a nevěřím, že se to v místních podmínkách ještě někdy podaří zrealizovat...

+2/0
doporučit
20.3.2017 15:55

I36g16n31á11c 89M75r73k38v79i15č16k47a 2188772759595

no a v čem je to jiný/lepší jak L-410 ?

+1/0
doporučit
20.3.2017 15:40

P77e95t17r 81S75v79o24b10o65d34a 9335887154110

... smutne konci tahle masivni statni investice do vvi ... nejaky zvedavy novinar by se mel podivat, kolik TACR venoval na vyvoj Evektoru a pak se zeptat treba pana Ciencaly nebo pana Frolika, co si mysli o efektivite grantu poskytovanych TACR.

+1/−1
doporučit
20.3.2017 17:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.