Diskuze

České dráhy žalují Evropskou komisi, nelíbila se jim razie ve firmě

České dráhy podaly dvě žaloby na Evropskou komisi. Nelíbí se jim, že u nich v loňském roce proběhla razie kvůli možnému dumpingu po nástupu soukromé konkurence na trase Praha - Ostrava.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechci se zastávat Českých Drah. Ale na trati je konkurence a volný trh. Můj názor je ten, že kdo začal podsekávat ceny byl RegioJet a podsekal je tak moc, že nyní řve, že jezdí za málo. Jak si to nastavil RegioJet a LE tak to teď mají. Zřejmě nepočítali, že ČD se přizpůsobí. ČD se jen přizpůsobovali tomu co dělali RegioJet a LE. Protože na druhou stranu pokud by se nepřispůsobovali tak by čelili obviněním, že nic nedělali a přivedli to do ztráty tím, že by přicházeli o cestující. Takže když udělali co udělali je to blbě, když by to neudělali bylo by to asi blbě taky. Jsme holt v Čechách.

1 0
možnosti

J53a33n 60H97o98r78a

21. 3. 2017 20:00

Mistře Sůro, žádná státní či Evropská instituce nefunguje na základě pocitů, ale na základě právního názoru, pokud jsou názory instituce rozdílné od názoru kontrolovaného subjektu, musí rozhodnout soud a k tomu je potřeba podat žalobu bez ohledu na to jak bude či nebude působit....

0 0
možnosti

V tom úseku jsem pravidelně jezdil asi půl roku a ČD tam nebyly nikdy nejlevnější, proto jsem volil hlavně soukromníky. Tak že nevím, co vlastně ta Evropská komise vyšetřuje.

5 0
možnosti

J67a53n 79H84o80r65a

21. 3. 2017 20:00

Pravděpodobně nějaké udání....

4 0
možnosti

J60i60ř74í 80J76o28z59a

21. 3. 2017 16:30

7 let se to resi u antimonopolniho uradu - a to nikomu divne nepripada?

0 0
možnosti

J94i71ř33í 15V67a40n16k

21. 3. 2017 14:24

Ano já jsem pro konkurenci o to by nešlo ale když ta konkurence si vybere nejvýdělečnější a nejfrekventovanější úsek a pak chce mít stejné podmínky jako ČD a pak se diví že se toho úseku nechce bez boje ČD vzdát. Tady je hlavní problém tohoto sporu.

2 4
možnosti

Jenže je to i o tom co konkurence naslibovala. Jančura nasliboval soupravy ala LE a kde je to teď. Lokomotivy stažené z Italských dolů co na začátku jezdili po dvou pokud by jedna umřela už to samo mluví za to co nakoupil za šroty. Vagony skoupené kde se dalo. Neříkám, že ČD nenakoupila od rakušáků ty samé. Ale neslibují to co sliboval Jančura. Jednotky LE jel jsem v tom 2x jízdní vlastnosti strašný. Z Prahy do Uherského Hradiště a zpět. Nepochopil jsem proč souprava neustále přidává a pak ubírá a zase přidává a pak zase ubírá. Prostě to s vámi cuká dopředu dozadu dopředu dozadu. Za cenu v 1 nebo 1+ fakt fajn zážitek. A pak nabídka jídel u Le je dost děs včetně obligátních nefungujících toalet, takže člověk musel pořád přemýšlet 5 minut dopředu, aby se nepočůral nebo nedej bože něco horšího. Takže LE fakt díky ne. Takže další cesta raději přes Břeclav RailJetem a pak ten kousek EC. Sice 1x přestup cena vyšší, ale jízda super, jídlo v pohodě a záchody též. Pravda nebyla řazena rakouská jednotka, ale ihned při nástupu jsme všichni dostali slevové vouchry na další jízdy kamkoliv a vouchry na jídlo. Za cukání v LE jsem nedostal nic pouze jsem zaplatil za jídlo zbytečně protože skončilo v toaletě. A ještě jedna zkušenost opravdu trapná. Při nástupu jsem byl upozorněn proč si beru 1,5 láhev s vodou když ji dostanu pravda 0,33l. Potím se bylo teplo tekutiny doplňuji, aby to se mnou neseklo. Když jsem si chtěl vzít z vozíku 5 láhev 0,33 ještě než jsem se stihl vůbec zeptat byl jsem sprdnut co si to dovoluji, že mám nárok na lahve 4. U stolečku jsme seděli 4 včetně mne ostatní vypili dohromady 4 lahvičky 0,33. Přítelkyně mne tedy lahev koupila opět řečí, že platba kartou. Pokud díky vjízdním vlastnostem necháte oběd na toaletě necháte tam i tekutiny které pak potřebujete doplnit tento argument neobstál prej sem si měl vzít Kynedril. takže s takovýmto přístupem fakt ne. Mimochodem na cestě z Popradu do Prahy jsem během jízdy v Pendolinu Košičan dostal těch lahviček tuším 8.

0 0
možnosti