Diskuze
Vysokorychlostní železnici můžeme mít do 12 let, řekl v Rozstřelu expert
Děkujeme za pochopení.
O46n92d36r23a 22P56a74ř45í29z81e51k
Čím to je, že se u nás nedaří dálnicím, obchvatům, železničním koridorům, elektrifikaci, rozvoji letišť? Ano, peníze jsou důležité. Avšak v českém prostředí za vše mohou politici, úředníci a lobbisti. Jsme uprostřed Evropy, někdy mám pocit, že ani v Evropě nejsme a sníme svůj evropský sen.
M47a26r87t73i53n 32R42u12z71i91c91k31a
A rada politiku ma zajem nas opet dostat do podruci ruska...
M51a34r52t82i60n 35H86o51c21h69m70a87n
Jo a Praha - Berlín je podle pana Hlaváče na letadlo. Hm, pán je odborník. Proto byly na většině tras VRT do vzdálenosti cca 800 km zrušeny letecké linky a aerolinie začaly vozit vlastní klienty vlakem.....
M11a47r17t35i93n 29H19o12c59h71m22a80n
Tak jsem si to vcelku důsledně poslechl a nerozumím účasti pana Hlaváče. Na polovinu otázek s úsměvem odpověděl, že se necítí kompetentní k odpovědi. A k jeho ekonomickým hlediskům asi toto: VRT s možností průběžného propojování se stávající infrastrukturou a tedy i s možností postupného uvádění do provozu, ještě před dokončením celého projektu sítě VRT a s možností provozování rychlé nákladní dopravy říká NE. Ale tentýž pán ve stejné debatě prohlásí, že nesmysl typu hyperloop (již v mnoha článcích od mnoha odborníků je vysvětleno proč to nemůže fungovat,(alespoň ne v prezentovaných parametrech), nebo MAGLEV u nějž jsou náklady na výstavbu a provoz proti VRT astronomické a jejich napojení na stávající infrastrukturu nepřipadá v úvahu jsou pro něj naprosto snadno představitelné. Tož to su z toho jelen.
A ještě k argumentům diskutérů typu nedokážem postavit ani dálnici apod. To je výborný argument proč nic nestavět. Nebylo by lepší se urychleně zamyslet jak celou situaci řešit a pak vyvíjet tlak na řešení, než se furt jenom vymlouvat že TO NEJDE!!! Myslím, že když se chce tak to jde. Jo a taky si lakavě uvědomte, že případná náprava tragického stavu na poli zákonném a administrativním bude mít sakra velký přínos pro budování CELÉ infrastruktury, nejen VRT.
M34i83l92a14n 34C64o26u91f54a70l
K čemu nám budou další tratě? Stavět je jen proto, že je mají jinde? To je zase nápad!
M84a88r68t73i24n 19H42o40c40h77m55a10n
Jste spad z višně, ne? Projděte si článek a diskuzi a těch argumentů proč to stavět tam najdete spoustu, ať jako zastánce, nebo jako odpůrce...
J71a15k24u16b 17L52n82ě89n70i79č21k71a
Tato castka mi trochu pripomina stale opakovany pruplav Labe-Odra-Dunaj. Radeji bych ty penize videl v zeleznici nez na vode :-D
J57i75ř41í 81B26a55b52i78n43s39k62ý
savební povolení za 12 let nezvládnou to je v čechách sci-fi , potom přijdou zelení s ochranou přírody a máte stavební povolení nejdřív tak kolem roku 2093
O28n66d30r14a 98P68a29ř40í44z34e34k
A to už si pro něj budou muset do Bruselu nebo do Dubaie.
M21i86c88h27a56e72l 19C63h98a14r76v96á25t
Nikdo Vám nedá tolik, kolik já toho naslibuji....
R77a60d23e84k 34J75a65n41a52t95a
On neslibuje, protože není politik a nikam nekandiduje. A stihnout za 12 let to lze, jelikož v jiných zemích to zvládnou i rychleji (i 9 let od politického ropzhodnutí ke zprovoznění).
M53a91r97e97k 79M69a78r40t58i50n
Pardon, ale jeden lepší jak druhej. První se zastává hlava nehlava, druhej by pro jistotu udělal skanzen. No, nic moc.
P15e65t31r 18N15a55j19d57e67k
Mám doma schovaný jeden hezký článek z Hospodářských novin z roku 1996, kde experti předpovídali co všechno bude postaveno za 20 let, tedy v roce 2016. Je to opravdu zábavné čtení
Moje vize roku 2050 (protože dřív v Česku rychlovlak jezdit nebude) je taková, že v té době už všichni budou jezdit elektromobily, které vás odvezou na druhý konec republiky bez potřeby dotknout se volantu a nějaké trmácení se na nádraží bude bráno jako přežitek.
R79a44d92e77k 70J34a35n42a57t64a
Elektromobily a automatická auta nemohou soupeřit s VRT. Ani cenou, ani spotřebou energie, ani rychlostí, ani schopností řešit zácpy.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...
Děláte z Benátek zábavní park, stěžují si místní. Město začalo vybírat vstupné
Italské Benátky od čtvrtka zavedly poplatek ve výši pěti eur (asi 126 korun) pro návštěvníky, kteří...
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...