Diskuze

Téměř 23 tisíc z každého auta. Škoda loni vydělala nejvíce v historii

Automobilka Škoda Auto má za sebou nejúspěšnější rok ve své historii. Její čistý zisk loni dosáhl 25,2 miliardy korun. Firma svou ziskovostí předstihla v koncernu Volkswagen například už i Audi. Větší zisk má jen Porsche. Na každém vozu měla firma zisk 22 800 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škoda vydělalA? Ta Škoda = pojistná událost,trochu jazykový nesmysl že?

0 0
možnosti

Naopak, je to ta škoda auto, takže zcela v pořádku.

0 0
možnosti

Tak at, vetsina lidi stejne nekupuje nove auta. Ja mam taky uz 9 letou skodu, koup

0 2
možnosti

E11m31i61l 66F12a39t52k85a

22. 3. 2017 14:56

jo, kdyby, na superbu má skoro 100 táců, 25 táců leda tak na fabce

1 0
možnosti

se obávám, že to takhle rozdělit nedokáží, spočítají kolik prodali aut a tímto číslem podělí zisk, výjde jim 23 tisíc korun, je hodě pravděpodobné, že na jednom superbu vydělá továrna víc, než na jednom citigo

0 0
možnosti

Jen 23 tisíc za auto? Tak to AAA nebo Auto ESA mají větší zisk na autě ;-D

0 0
možnosti

možná mají majitelé prodejen starých aut čistý zdaněný zisk po odečtení všech nákladů vyšší jak 23 tisíc na jednom autě, ale určitě jich neprodají 1,2 milionů, ale ať je to tak nebo tak, je to jejich věc a majitelům zisky přeji

0 1
možnosti

A proto asi firma hulí na kvalitu práce značkových servisů. Od doby kdy mě tenhle " servis " opravoval auto je pro mě slovo značkový servis sprosté slovo.... Tak až zase tady někdo ze Škodovky bude tvrdit jak je nutné jezdit jenom do značkových servisů, v klidu o něm budu tvrdit že to je lhář a podvodník....

1 1
možnosti

"Na každém autě měla loni firma zisk 22 800 korun, jde ale i o započítání zisků z prodeje například náhradních dílů." Na to, že v tom jsou i N.D. a Škodovka není zrovna etalonem bezporuchovosti, čili se těch dílů určitě neprodává zrovna málo, tak ten čistý zisk na jednom voze je celkem malej. To snad tu finální předraženou cenu Škodovek vs. vybavenost vozu oproti konkurenci dělají marže prodejců vozů anebo mají tak nákladnou výrobu a dodávku dílů od subdodavatelů.

0 0
možnosti

Za a) je správně - finální cena u dealera je věcí marží, tady se mluví jen o zisku škodovky jako výrobce.

3 0
možnosti

Tak to není nic tak obrovského ta míru zisku, to je v pohodě. Myslel jsem , že mají více. OKR^

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji k výbornému výsledku! Ale minimálně stejnou sumu si VW "odklonil" ze škodovky "daňově optimálním způsobem", jako to dělají v ČR prakticky všichni zahraniční investoři...

2 1
možnosti

Nějaký podklad pro toto tvrzení?

0 0
možnosti

P40e55t60r 49N77ě85m82e32c

22. 3. 2017 12:41

jen 23 tisíc na autě? :-O

0 0
možnosti

P24e42t60r 43H68o80r83á42k

22. 3. 2017 12:45

Loni to bylo myslím jen devět.

0 0
možnosti

E42m92i23l 10F26a81t23k51a

22. 3. 2017 12:19

dneska ty auta, všechno na jedno kopyto, všichni dělaj všechno, na značky už vůbec nekoukám, bo je to všechno stejné, koukám jen na cenu a výhody a délku záruky

2 6
možnosti

Nemate pravdu, system vystupni kontroly je jiny. Nektere znacky overuji vystupni parametry u 100% soucastek, jine u 20% a nektere pouze namatkove pod 1%. Kdyz si vezmete kolik je soucastek v aute a pravdepodobnost ze neni vse 100%, tak se to projevi na kvalite vozu v provozu.

3 0
možnosti