- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda vydělalA? Ta Škoda = pojistná událost,trochu jazykový nesmysl že?
Naopak, je to ta škoda auto, takže zcela v pořádku.
Tak at, vetsina lidi stejne nekupuje nove auta. Ja mam taky uz 9 letou skodu, koup
jo, kdyby, na superbu má skoro 100 táců, 25 táců leda tak na fabce
se obávám, že to takhle rozdělit nedokáží, spočítají kolik prodali aut a tímto číslem podělí zisk, výjde jim 23 tisíc korun, je hodě pravděpodobné, že na jednom superbu vydělá továrna víc, než na jednom citigo
Jen 23 tisíc za auto? Tak to AAA nebo Auto ESA mají větší zisk na autě
možná mají majitelé prodejen starých aut čistý zdaněný zisk po odečtení všech nákladů vyšší jak 23 tisíc na jednom autě, ale určitě jich neprodají 1,2 milionů, ale ať je to tak nebo tak, je to jejich věc a majitelům zisky přeji
A proto asi firma hulí na kvalitu práce značkových servisů. Od doby kdy mě tenhle " servis " opravoval auto je pro mě slovo značkový servis sprosté slovo.... Tak až zase tady někdo ze Škodovky bude tvrdit jak je nutné jezdit jenom do značkových servisů, v klidu o něm budu tvrdit že to je lhář a podvodník....
"Na každém autě měla loni firma zisk 22 800 korun, jde ale i o započítání zisků z prodeje například náhradních dílů." Na to, že v tom jsou i N.D. a Škodovka není zrovna etalonem bezporuchovosti, čili se těch dílů určitě neprodává zrovna málo, tak ten čistý zisk na jednom voze je celkem malej. To snad tu finální předraženou cenu Škodovek vs. vybavenost vozu oproti konkurenci dělají marže prodejců vozů anebo mají tak nákladnou výrobu a dodávku dílů od subdodavatelů.
Za a) je správně - finální cena u dealera je věcí marží, tady se mluví jen o zisku škodovky jako výrobce.
Tak to není nic tak obrovského ta míru zisku, to je v pohodě. Myslel jsem , že mají více. OK
Gratuluji k výbornému výsledku! Ale minimálně stejnou sumu si VW "odklonil" ze škodovky "daňově optimálním způsobem", jako to dělají v ČR prakticky všichni zahraniční investoři...
dneska ty auta, všechno na jedno kopyto, všichni dělaj všechno, na značky už vůbec nekoukám, bo je to všechno stejné, koukám jen na cenu a výhody a délku záruky
Nemate pravdu, system vystupni kontroly je jiny. Nektere znacky overuji vystupni parametry u 100% soucastek, jine u 20% a nektere pouze namatkove pod 1%. Kdyz si vezmete kolik je soucastek v aute a pravdepodobnost ze neni vse 100%, tak se to projevi na kvalite vozu v provozu.