Diskuze

E-shop ČD slibuje vždy nejvýhodnější jízdenku. Ty nejlevnější ale tají

České dráhy zásadně změnily vzhled svého e-shopu. Slibují cestujícím, že jim usnadní nákup jízdenek a vždy za ně najde nejnižší možnou cenu. Ve skutečnosti cestující nechává často stále platit zbytečně moc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, já bych si o agilitě MD iluze nedělal :-D. Jistě že to není triviální, ale v okolníchzemích to jde. Pokud dále naroste podíl soukromých dopravců, ztratí úplně bez uznávání jízdenek smyslčasové jízdenky. Na co bude IN 100, pokud jí nebudete moct vyuzit treba u 30% spojů. A zhorší se i obslužnost pro držitele časových jízdenek. Budou muset čekat na vlak svého dopravce déle.

0 0
možnosti

IN 25 IN 50 IN 100 je soukromá nabídka ČD takže není důvod aby ji uznával někdo jiný

0 3
možnosti
Foto

J63a10n 97V23a36l40a13l83í36k

26. 3. 2017 18:58

jak tu napsala p.Prokopová že jízdu lze přerušit po ujetí 101Km tak by mně zajímalo jak si mohu koupit jízdenku z Prahy do Brna a nastoupit v Kolíně jak uvádí p.Sůra

když je to 62Km bylo by to jako přerušení jízdy nebo ne??

0 0
možnosti

Nebylo.

Přerušení jízdy by to bylo v případě, že byste si cestou z Prahy do Brna udělal bezdůvodnou přestávku v Kolíně (což se dokáže tím, že byste měl jízdenku už orazítkovanou, z vlaku mezi Prahou a Kolínem).

Pokud nastoupít až v Kolíně, tak takové rezítko nemáte, takže to nikomu nevadí. Navíc přepravní podmínky myslím výslovně dovolují nastoupit i později, než v nástupní stanici na jízdence.

2 1
možnosti

Tohle není nic nového, dokonce ani nic českého ani vlakového. Dělají to DB, OBB, RJ, LE, letecké společnosti nebo dokonce i u dálkových mezinárodních autobusů to jde najít. Nejhorší to je však u železnic, kde se k výstupu používá turniket např. v UK nebo Španělsku tam vás nemusí z nádraží pustit, když vystoupíte dříve. Jeden britský profesor za to dokonce dostal pokutu.

3 0
možnosti

Myslim si ze to je celkom normalny komercny postup, ktory sa priblizuje systemom pri nakupoch leteniek. Tam sa tiez casto oplati napriklad letiet z Viedne do Bruselu cez Londyn. Treba hladat a skumat moznosti. Jediny problem vidim v tom, ked napisu, ze to vyhlada najlacnejsi listok. To je naozaj zavádzanie.

5 0
možnosti

Nejlevnejsi z mista A do mista B. To ze jde se tam dostat i jinak je druha vec.

1 0
možnosti
Foto

Copak dělená jízdenka, ale nestalo se mi, že by mi e-shop a ani pokladní na nádraží nabídli třeba včasnou jízdenku. A mám ověřeno, že tuto jízdenku tají úspěšně i jiným cestujícím. ;-D

0 6
možnosti

e-shop nabízí včasnou jízdnenku automaticky už mnoho let

7 0
možnosti

Zajímalo by mě, jestli by se mohlo stát, že např. na nějaké zastávce na znamení odmítne strojvůdce zastavit cestujícímu, který má lístek až do stanic v okresním městě :-)

0 1
možnosti

Považovala bych to za omezování osobní svobody - za cestu jsem zaplatila a ukončit ji předčasně (tj. v kterékoliv stanici, v níž vlak podle jízdního řádu zastavuje) je moje právo.

Jinak by se to taky dalo dovést ad absurdum a např. pokutovat zákazníka, který si koupil jízdenku a pak nikam nejel... :-)

1 0
možnosti

J54a26n 68J79e68m56e60l10k35a

25. 3. 2017 17:50

Split ticketing, aneb rozdělování jízdenek nemají v systémech implementované ani "slavní" britští soukromí dopravci. Je to tam teď celkem téma. Ale proč by to taky dělali, že.. Od toho tam nejsou.

7 0
možnosti

Článek nám asi chtěl sdělit, že kdysi mohl jezdit vlakem kde kdo. Dnes už to pro každého není.

0 8
možnosti

ceny jízdenek už několik klesají a platy stoupají takže jízda vlakem je čím dal dostupnější :-)

4 2
možnosti

M59i31l22a29n 62I58l46l18e14k

25. 3. 2017 14:24

Praha hl.n.- Brno hl.n. za 230 Kč, Praha-Kbely - Brno hl.n. za 370,-? Takže jízda 15min po Praze za 140 Kč, tomu nerozumím, dřív to počítalo lepší cenu.

3 0
možnosti
Foto

J81a31n 17V27a36l28a49l87í71k

25. 3. 2017 14:29

nevím proč bych kupoval jízdenku ze Kbel když tam platí normálně PID... a opencard-lítačku má pomalu každý...

2 2
možnosti

Řekl bych, ze kdyz si koupim jizdenku do Luzny, tak mám jizdenku do Luzny. Kdyz do Rakovnika tak tam. Samozrejme normalne muzu vystoupit driv, ale pri nestandardnich pripadech to uz jedno nebude. Typicky ujety posledni spoj a zajisteni taxika do cilove destinace. Nebo uz otazka co kdyz ten nasledujici spoj nestavi tam, kde jsem chtel vystoupit.

0 0
možnosti

a nebo když dojde k výluce a vlak je veden odklonem do místa kde mám jízdenku, ale jinudy, než kde jsem chtěl vystoupit :-)

3 0
možnosti