- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravdu si myslíte že s uberem jedete za 9.90?Zkuste si přivolat Uber třeba v pátek večer nebo kdykoliv na kraji města, a budete rád že se vejdete do 30kc/km ale i bez přirážky jedete za cenu klasického taxi, navíc s řidičem bez pojištění a budete mít štěstí když se vůbec domluvíte,je to jeden velký podvod jak na zákazníky tak i na jejich řidiče a o státu nemluvím.Na co tady všichni oslavují aplikaci která není nijak výjimečná, ale hlavně že je cool, v ČR funguje Liftago které je mnohem transparentnější a rozšířenější a dokonce je tu déle než Uber.Bohuzel Uber sází na hloupost lidí, kteří tu opěvují tento nesmysl a hlavně na hloupost řidičů kteří jim to jezdí a vůbec si neuvědomují že jim vlastně vydělávají na vývoj autonomních aut která je jednou vystřídají, lidí neblbnete a začněte počítat, a nechte se oblbovat na první pohled zajímavou cenou.
Pane Žižko, to není Über (ýbr), ale Uber (jůbr) :-)
Když to jde v Dánsku, proč to nejde v celé EU?
Taxikářská mafie není jen v ČR. A vláda jim jde na ruku. Odporné.
Protože taxamerty zaměstnávají mraky úředníků, dá se na nich vyvařit nádherná pokuta od čoiky, evidují všecky natočené kilometry, tak proto není v zájmu státu, aby se taxi platilo předem třeba přes platební bránu.
Nic jiného než státem posvěcené rozbíjení strojů, protože berou lidem práci.
Taxikáři jsou regulovaní už léta a jejich pověst dobře známe a bohužel ji ještě lépe znají nešťastníci z ciziny, kteří jejich služeb využili.
Über přišel a skokově zlepšil kvalitu celé služby. Jedinou rolí státu by mělo být, aby srazil paty a respektoval, že trh nakopal regulacím zadek.
Daně mají řidiči Überu povinnost platit úplně stejně jako kdokoliv jinej, takže tady není pro regulaci absolutně žádný argument.
Přesně! Mají povinnost platit daně jako kdokoliv jinej!
Problém je v tom, že příjmy neevidujou a daně tedy nejspíš neplatí!
UBER je služba jako každá jiná a tedy by ten, kdo ji poskytuje, měl mít něco jako registrační pokladnu pro průhlednou evidenci tržeb. A proč vymýšlet vymyšlené, když to taxametr stoprocentně splňuje.
Protože je taxametr zbytečná byrokracie a faktury z Überu naprosto dostačují?
Tak co jiného čekat od levičáka?
Zákazy a omezení...
Proč by měl mít taxikář taxametr, pokuď cenu znám dopředu a předem s ní souhlasím?
Aby byli odboráři spokojení přece. Smysl v tom nehledejte.
Ode zdi ke zdi, fakt ze jo. Me by u Uberu stacilo, kdyby mel stejne podminky jako regulerni taxi, pripadne taxi stejne podminky jako Uber. Nic vic, nic min.