Diskuze

Vídeň trpí mýtnou schizofrenií, reagoval na chystanou žalobu německý ministr

Německý ministr dopravy Alexander Dobrindt ostře kritizoval páteční oznámení Rakouska, že podá u Soudního dvora Evropské unie žalobu kvůli zpoplatnění německých dálnic pro osobní auta. Vídeň trpí „mýtnou schizofrenií“, uvedl v rozhovoru zveřejněném v sobotním vydání listu Münchner Kurier.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Auta mají jezdit po dálnicích, proto snad byly postaveny. Trend v některých místech je ale takový, že místo aby auta frčela po dálnicích, budou jezdit po místních komunikacích v obcích a městech, protože pochybuju, že si lidi na 3-4 cesty za rok do Drážďan pořídí známku za 80 euro. Postavili dálnici a jezdili jim tam lidi ;-D

0 0
možnosti

Úplně stejně jako si jí pořizují lidé tady na 3-4 cesty za rok třeba do Brna :)

0 0
možnosti
Foto

Navrhuji Vídni, aby zrušila mýto v Rakousku pro Němce, pak by Němci jistě také zrušili mýto pro Rakušany.

0 0
možnosti

Závěr je jednoznačný - všichni ti evropští politici jsou pěkní loupežníci.

Zdaňují auto, drsně zdaňují benzín, zdaňují použití silnic, zpoplatňují použití dálnic. A ani za tyto těžké peníze, nejsou dálnice perfektní, silnice plné děr. Peníze zpronevěří na jiné věci.

0 0
možnosti
Foto

Mě by jen zajímalo proč je tak diametrálně odlišná cena pro benzín a pro naftu? Proto VW tak dlouho vyvíjelo a přesvědčovalo E spoetřebitele aby přešli na Naftu aby to teď natáhli?

2 0
možnosti

U nás firmy platí silniční daň podobně jako budou Němci platit dálniční známku. Elektromobily, hybridy a plynová auta firem u nás neplatí silniční daň, ostatní platí podle stáří a emisní normy vozidel Euro. Moc nekřičte, aby nezavedli silniční daň jako na západě, čím starší auto, tím větší daň

1 0
možnosti

Když přijede Němec do Čech, Rakouska, Francie, Itálie, tak všude za použití dálnic platí. Ovšem kdokoliv přijede do Německa, má to zdarmo. Tak naprosto Německý postup chápu. Ovšem když už máme tu slavnou Únii, proč ta nedokáže vydat unijní známku na dálnice? Zřejmě je důležitější vozit turisty z Afriky.

2 0
možnosti

Soudruh ministr, ale i spousta diskutujících nepochopila, že problém není v mýtu samotném, ale v tom, že německé mýtné fakticky mají platit pouze cizinci a to je diskriminace a proto Rakousko podává žalobu a doufám, že se ČR přidá.

3 1
možnosti
Foto

Vy jste zase nepochopil že němci platí silniční daň za používání silnic a dálnic, proč by měli zvlášť ještě platit za používání dálnic?

4 0
možnosti

P54e61t20r 17H60o21r53á64k

1. 4. 2017 22:32

Po rakousku můžu jezdit za za dvě stovky čtrnáct dnů. V itálii ty dvě stovky projedu za hodinu. A v německu můžu nyní jezdit celý rok zdarma. Na němce se vůbec nezlobím, ať to mýto zavedou.

8 1
možnosti

Vzhledem k tomu, že rozdíl mezi euro 3 a 6 je jen v míře našvindlování laboratorních testů, resp. v přeměně části realitivně jedovatých splodin složitým neekologickým procesem na jiné silně jedovaté splodiny, tak je to opravdu motivující a přispěje to radikálně k záchraně lidstva!

0 0
možnosti

P61e44t89r 65H82o18r15á97k

1. 4. 2017 22:29

Rozdíl v euro 3 a 6 je značný, asi zhruba desetinásobný. Jen je otázka, zda to někteří našvindlovali.

0 0
možnosti

Při těch sazbách za auta od Euro 4 si nejsem jistý, jestli bude efekt toho poplatku přínosem. Řekl bych že hodně z toho sežere správa a náklady na kontrolu.

4 0
možnosti