- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auta mají jezdit po dálnicích, proto snad byly postaveny. Trend v některých místech je ale takový, že místo aby auta frčela po dálnicích, budou jezdit po místních komunikacích v obcích a městech, protože pochybuju, že si lidi na 3-4 cesty za rok do Drážďan pořídí známku za 80 euro. Postavili dálnici a jezdili jim tam lidi
Úplně stejně jako si jí pořizují lidé tady na 3-4 cesty za rok třeba do Brna :)
Navrhuji Vídni, aby zrušila mýto v Rakousku pro Němce, pak by Němci jistě také zrušili mýto pro Rakušany.
Závěr je jednoznačný - všichni ti evropští politici jsou pěkní loupežníci.
Zdaňují auto, drsně zdaňují benzín, zdaňují použití silnic, zpoplatňují použití dálnic. A ani za tyto těžké peníze, nejsou dálnice perfektní, silnice plné děr. Peníze zpronevěří na jiné věci.
Mě by jen zajímalo proč je tak diametrálně odlišná cena pro benzín a pro naftu? Proto VW tak dlouho vyvíjelo a přesvědčovalo E spoetřebitele aby přešli na Naftu aby to teď natáhli?
U nás firmy platí silniční daň podobně jako budou Němci platit dálniční známku. Elektromobily, hybridy a plynová auta firem u nás neplatí silniční daň, ostatní platí podle stáří a emisní normy vozidel Euro. Moc nekřičte, aby nezavedli silniční daň jako na západě, čím starší auto, tím větší daň
Když přijede Němec do Čech, Rakouska, Francie, Itálie, tak všude za použití dálnic platí. Ovšem kdokoliv přijede do Německa, má to zdarmo. Tak naprosto Německý postup chápu. Ovšem když už máme tu slavnou Únii, proč ta nedokáže vydat unijní známku na dálnice? Zřejmě je důležitější vozit turisty z Afriky.
Soudruh ministr, ale i spousta diskutujících nepochopila, že problém není v mýtu samotném, ale v tom, že německé mýtné fakticky mají platit pouze cizinci a to je diskriminace a proto Rakousko podává žalobu a doufám, že se ČR přidá.
Vy jste zase nepochopil že němci platí silniční daň za používání silnic a dálnic, proč by měli zvlášť ještě platit za používání dálnic?
Po rakousku můžu jezdit za za dvě stovky čtrnáct dnů. V itálii ty dvě stovky projedu za hodinu. A v německu můžu nyní jezdit celý rok zdarma. Na němce se vůbec nezlobím, ať to mýto zavedou.
Vzhledem k tomu, že rozdíl mezi euro 3 a 6 je jen v míře našvindlování laboratorních testů, resp. v přeměně části realitivně jedovatých splodin složitým neekologickým procesem na jiné silně jedovaté splodiny, tak je to opravdu motivující a přispěje to radikálně k záchraně lidstva!
Rozdíl v euro 3 a 6 je značný, asi zhruba desetinásobný. Jen je otázka, zda to někteří našvindlovali.
Při těch sazbách za auta od Euro 4 si nejsem jistý, jestli bude efekt toho poplatku přínosem. Řekl bych že hodně z toho sežere správa a náklady na kontrolu.