Diskuze
Vyrobeno v Indii, zaplaceno Brity. Království loví v postkoloniálních vodách
Děkujeme za pochopení.
J27a26r32o88m37í41r 70P94r50a72u13s
Jo po koloniních se všem stýská. To byly časy, když se dalo všude krást něčí nerostné bohatství, plenit zdroje a práce skorootroků byla sotva za kus suchého chleba.
M45i31r89o89s90l35a26v 82B67r87o25z27i55k
Když tohle sleduju, tak se nemůžu ubránit dojmu, že Britové absolutně netušili, o čem vlastně hlasují...
K23a78r81e13l 76K98u78t15t84e90l37w92a47s85c49h27e53r
Vážení diskutující, kdo na obchodních vztazích VB a Indie vydělá nechte na těch dvou.Vaše poznámky jsou úplně nepodstatné.Podstatné je to, že VB tímto krokem jasně směřuje k oživení Britského společenství národů.To je trh velikosti minimálně 2,5 miliardy obyvatel na různé úrovni.Od Austrálie, přes Kanadu, Indii až po JAR.O takovém trhu se může EU jen zdát.Je to souhrn států, kde lze uplatnit vše.A prakticky téměř všude je i nadále uctívána anglická královna se vším co k tomu patří.Snad si nemyslíte, že v těchto zemích si sednou na zadek před nějakým Tuskem nebo Merkelovou. O Francii ani nemluvě.Namyšlená EU se bude divit, ale bude pozdě.
R75a42d61e11k 49J63a25n25a80t22a
"Britové podle něj zdevastovali indický hospodářský růst a zemi dodnes dluží finanční vyrovnání."
To je nesmysl. Britové přinesli Indii rozvoj. Zavedli tam moderní státní správu, zavedli železnice, průmysl, atd. prostě to, z čeho Indie žije dodnes. Zavedli jim tam taky společný (a světový) jazyk. Však proč je tolik zakázek v IT zadáváno do zrovna do Indie, když je u hodně jiných chudších zemí? Protože umí alespoň trochu anglicky.
J24o10s23e12f 98K75r63a23l
Všude jsou v tomto politici stejní, se snaží odlišit. Je špatný se chytat výroky jedinců, ba politiků, stejně nakonec rozhodnou bankéři a byznys, kteří si ty politiky platí.
L62a88d91i72s73l34a39v 45V97o62n97d87r40á43č50e43k
Drazí Indové, rádi bychom u vás investovali bohatství, které jsme z vaší země vyvezli. Vaši Britové.
J48i83n93d33ř72i24c65h 86H94r86d64l15i71č88k37a
Jistě, bohatství tam rostlo na sromech a válelo se po ulicích, takže stačilo jen sebrat....
V27l82a71d86i38m61í12r 68K37r70á13l
Ten slogan by měl znít co nejlevněji vyrobit a Britovy draze prodat. Láká je levná pracovní síla, prakticky žádné ekologické předpisy ale zapomínají že tomu odpovídá i produktivita práce
P65e62t27r92a 80M80a59l79a62k25o81v39a
nezapomínají, ale indii nemohou jako trh ignorovat a výhoda jazyka tu je...
O50d47s32t14r77a86n68ě34n73ý 19U34ž80i14v68a55t22e80l
M46a24r65i62a68n 58P13e69š12t15a
Mohli investovat v Česku, Polsku, Maďarsku atd. - v zemích, které mají úroveň, potenciál a jsou blízko. Ale není to nikde vidět - těchto příležitostí se chopili jiní, kromě Němců, Korejci, Japonci. Britové i se svou City nejsou moc vidět. Zahleděni do sebe.
P83e55t91r35a 22M44a52l30a49k15o57v34a
a oni neinvestovali? minimálně na tesco a vodafone si vzpomenete...
P81e67t46e39r 56N37e46š87v22a34r46a
V Indii jsem pracfoval pro Britskou firmu na několika projektech. Britové mají sice výhodu, že Indický právní systém je pořád velmi blízký Britskému, ale vydeělat cokoli na onom trhu je zatraceně těžké i pro Brity. Ta Indická mentalita je absolutně jiná než Evropská. Takže jim přeji hodně úspěchů, ale boty na ně nevsadím. Spíš si myslím, že odtáhnou s těžkými ztrátami.
V97á26c10l25a76v 81V87a28n44ě74k
Je to běh na dlouhou trať a na to je potřeba značných prostředků do začátku. Při současných problémech, které GB čekají budou potřebovat každé penny doma.
V80á84c78l81a82v 22V45a60n47ě16k
Indie a GB jsou v první řadě sami sobě konkurencí v mnoha věcích a prolíná se to do mnoha odvětví, které byly doposud doménou GB.
Namátkou bych se zmínil třeba o ikonickém - britském - Land Roveru, který je ve vlastnictví indického Tata Motors a tato firma vlastní v GB také myslím jediné ocelárny v zemi, které se snaží prodat anebo zlikvidovat protože nejsou konkurenceschopné.
V informační technologii dnes vychází v Indii každým rokem 30 tisíc inženýrů.
Mám dojem, že ohledně pomoci to bude v mnoha případech naopak.
A16n33t22o41n96í26n 39Z12e75l33e23n91ý
Indický IT inženýr, to je pojem.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...