- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, trošku toho štěstíčka a srdíčka, to je základ úspěchu. To vám potvrdí každý, kdo metá kulaté do hranatého...nebo šustivé do koženého.
Že by pro někoho šla "malá domů"? Tak to už u velkých a středních tendrů chodí skoro povinně!
Někdy je třeba jít tomu štěstíčku trochu naproti.
O kolik se vsadíme, že vyhraje původní "výherce" ?
Stejně jako u "S karet" se upravila podmínka, aby do tendru mohli jít 3 nej banky a nakonec to stejně vyhrála ČS jako u původního.
Stíhací Passati to samé Upravilo se VŘ a pak to stejně vyhrál Passat.
Vlk se nažral a koza zůstala celá.
Vzhledem k tomu, že často je ten proces schvalování příčinou opoždění dodávek vozů,tak celkem i chápu, že chtěli něco co už je schválené.
Obecně se nedivim, že chtějí něco, co je schvaleno, aby to tu mohlo jezdit.
Ještě by pak mohl dopravní podnik doplácet za pozdní dodání kvůli chybějícím papirum dodavatele. ;)
No a teď konkrétně. Řešení, že schválení musí být do konce termínu dodání, stejně jako přísne sankce za nedodržení je čistší. Ovšem musí si pak někdo být schopen tuto podmínku pohlídat a vynutit.
Jenže někdo musel být první. Žádná firma si nenechá udělat certifikaci u Drážního úřadu když nemá na tu tramvaj zákazníka.
Už jenom to jméno je moooooc podezřelé.
V USA jedou podle politiky "Buy America". Proč bychom u nás nemohli preferovat tuzemského výrobce? Když nakoupíme tuzemské tramvaje, byť o něco dráž, tak společenský přínos je i v tom, že ji někdo u nás musí vyrobit - lidi mají práci.
Buy Czech, Pay EU. Tenhle slogan se bude v Bruselu líbit.
Plzeňská radnice hýří podivnými zakázkami už dlouho, to nejsou jen tramvaje, ale i depo pro MHD, divadlo a mnohé další. Radniční sestava ČSSD a ODS si tu dělá co chce.