Diskuze

Investoři stále více věří Tesle. Na burze si už vede lépe než Ford

Výrobce elektroaut Tesla se stal druhou největší automobilkou v USA podle tržní kapitalizace, tedy hodnotě firmy dané kurzem ceny akcií na burze. Na druhém místě po pondělním nárůstu cen akcií vystřídala Ford. Investoři ztrátové firmě věří, motorem pro další růst byly čerstvě oznámené prodejní výsledky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J64a92r72a 94R34a23n49k

27. 5. 2017 0:24

Pristi rok je Mitsubishi full electric asi za 27.000

http://www.energy-exchange.net/myths-busted/

0 0
možnosti

... to je krásna doba zarábať a zvyšovať hodnotu akcií takto..... hodnota automobilky ktorá vyrobí 25 tisíc áut 1/4 ročne podľa nejakých akciií je vyššia ako hodnota automobilky ktorá vyrobí 25 000 áut denne. Keby Tesla robila napríklad lietadlá, alebo raketoplány, ešte to pochopím, ono až taký rozdiel v tých autách nie je, že? :-) ... vedia to predať, čo európskym a japonským automobilkám veľmi chýba, aj keď osobne si myslím že hlavne európska trojka audi, mercedes, BMW (+volvo) budú v autonómnych elektro vozidlách ďalej

0 0
možnosti

J22a89n 83U27l79r47i46c63h

4. 4. 2017 16:02

Je to nesmysl, podvod. Čas elektromobilů přijde možná až po vytěžení většiny zásob ropy a plynu.

V každém případě je podmínkou rozvoje v konkurenci aut se spalovacími motory zásadní zvýšení dojezdu na baterii na zhruba dvojnásobek dnešního a hlavně nalezení technologie, která by umožnila úplné dobití baterie v řádu minut. Pak musí přijít investoři a postavit sítě dobíjecích stanic. Než se to stane, jsou elektromobily jen líbivým vrtochem podivínů.

0 0
možnosti

J22a53n 74K94o36t90a45s

5. 4. 2017 9:47

A co si myslíte o kvantové fyzice? Taky ještě nepřišla její doba?

0 0
možnosti

Prostě jenom do doby, než se pořádně rozhoupou Japonci a Korejci ... pak celá slavná Tesla skončí .....

Třebas na Toyotu, jejich výrobní linky, zkušenosti mnoha desítek let, na její kvalitu a cenu ... prostě mít nebudou ....

Už i ten Hyundai se rozhoupal a začíná prodávat Ioniq ...

Tesla těží z designu závodního kupé ... to je vše ....

0 0
možnosti

P42e62t67r 13P28e47t11r

4. 4. 2017 14:05

Hyundai má takové prodeje jen díky ceně, ne že by byl tak kvalitní a podobně.

0 0
možnosti

Kdybych mohl prodat opci za současnou cenu se splatností za 5 let. hned do toho jdu.

0 0
možnosti

Takhle z pohledu hodnoty nedává ocenění Tesly zatím racionálně smysl. Je před nima moc proměných a nejistot, které je potřeba překonat. Jistě mají skvěle našlápnuto, ale to je zatím otázka budoucnosti.

3 0
možnosti

J98a59n 83K29o97t70a47s

4. 4. 2017 13:48

Jeden příklad za všechny - Nedávno koupila společnost Intel izraelskou firmu Mobil Eye s cca 600 zaměstnanci za 15 miliard USD. To není tím, že by tahle firmička měla dnes takovou hodnotu, ale tím, že Intel předpokládá, že velké automobilky budou v budoucnu používat senzory pro autonomní řízení právě od Mobil Eye. Takže do akciích se promítají různá růstová očekávání. U Tesly je to totožné.

0 0
možnosti

J84a77n 60K93o15t72a58s

4. 4. 2017 13:23

Podle mě není daleko okamžik, kdy Tesla překoná GM a bude nejhodnotnější americkou "automobilkou". Stačí aby letos správně ošéfovali náběh produkce levnějšího Modelu 3, začali prodávat ty představené solární střechy a cena Tesly na burze půjde vysoko nad 50 miliard USD. Long TSLA...

0 0
možnosti

solární panel střechy .. to měl mercedes na autech už asi před 15 lety ....

0 0
možnosti

Nejen díky prodeji automobilů investoři věří Tesle, také díky budování velmi komplexního a pokročilého produktu. Automobily jsou jen částí a to konečnou, další je výroba energií (solární střechy), jejich skladování (baterie) včetně distribuce (superchargery) + další projekty kolem.

4 0
možnosti

Jaké ukazatele autor myslí? Meziroční nárůst prodejů o 70%? Marže na prodaný vůz přes 25%? Vyprodanou produkci na dva roky dopředu? Skvělý rozjezd nového byznysu (stacionární baterie)?

V účetní ztrátě jsou jen kvůli obrovským investicím do růstu produkce. Veškeré zisky a ještě něco navíc investice do nových produkčních zařízení.

4 1
možnosti

A přesto jsou ve ztrátě .... už spoustu let ...

A elektro auta vyrábí kde kdo ... a výrazně levnější a výrazně kvalitnější ....

0 3
možnosti

E47m15i50l 90F13a68t28k86a

4. 4. 2017 12:07

dneska se může napumpovat kdejaká akcie , za jeden týden klidně o desítky procent, ty ceny na burze jsou tak nereálné a manipulované, že určovat hodnotu firmy cenou akcií je v dnešní době debilotina

2 1
možnosti

Přesně tak. Skutečná hodnota Fordu resp. GM je už jenom díky nemovitostem mnohonásobně vyšší. V každém případě má Tesla určitý potenciál (a ten asi vyjadřují akcie), ale ten může snadno padnout. Ve vzduchu je prostě příliš mnoho ALE (např. stále vysoká cena vozů, problémy s dobíjením (doba/dostupnost), vozy jen pro horních 10 tisíc). Ostatně ani Model 3 nebude žádná větší masovka i když už bude relativně přístupnější. Cena startuje téměř na milionu s dojezdem 350 km, varianty s větším dojezdem přes 500 km stojí téměř 1,5 mil. korun.

0 0
možnosti