- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bude to vypadat pěkně podle fotek.Pro diskutéry, že ČD nasazují staré pantografy (řada 451 pod názvem žabotlam), je to operativní záloha, když je elefant porouchaný, tak jede, ta záloha stojí na nádraží v Praha Vysočany.Holt diskutující měl smůlu ten den. Pro autora článku dík za info
Proč se nepřepravuje po kolejích ten vrak k renovaci?
Není pojízdný a není k ispozici vhodný vůz, na kterém by se dal přepravit.
Nevím kdo dělal rendery, ale jsou celkem zoufalé. To nemám ani jako nástin natož s tím lézt do novin.
Pantografi jezdí pouze a jenom na lince S41 Praha Libeň - Roztoky u Prahy. Po nasazení rekonstruovaných patrových vozů na linku do Berouna jinde už nasazovány nejsou v provozu jsou cca 3. jednotky každý den včetně víkendů.
Super pokud dají do jedničky tu "kůži".
Člověk se poslední dobou bál i v jednicce na ten silenej potah sednout. (Zažil jsem i kdysi cestou z Vídně čůně, co evidentně chodilo měsíc v sandálech, a v Pendolino si dalo samozřejmě nohy na protější sedačku...)
Tak jako OK,ale hlavně by se měly vyřadit z provozu staré pantografy.O víkendu jsem jednu viděl v Praze a nevěřil jsem vlastním očím, že ještě jezdí
Vyřadit zcela je nemůžou, jak byly předloni? Krátkou dobu ty extra mrazy tak jednotky City Elefant to nedali, ale staré city Frog ( pantografy) jezdili bez problémů, jsou to šílené křápy, ale co týče provozu za extrémních teplot jsou to vskutku nezmaři, dráhy je mají tzv do rezervy.
Ze chce i dnes v techto relativne starych vlacich, ktere si hraji na premiantskou tridu, Ceske drahy priplatek 70 Kc za misto plus premiova cena jizdenky, je zarazejici a prehnane. Fakt je, ze to filtruje urcita individua, ktera jezdi beznymi spoji, ale presto.....
Cena jízdenky je stejná jako v jiných vlacích.
Spíš by to chtělo upravit životní prostor, tedy hlavně místo pro nohy, člověk je tam doslova jak sardinka, je jedno zda jde o 2 nebo 1 třídu, je to naprostá katastrofa
Zkuste se projet Leo Express, a pak presednete do Pendolina a budete si pripadat jako v raji.
Hernajs, není to nějak brzo na modernizaci. Opravdu starých vagónů jezdí po kolejích pořád mraky. Nějak mi to smrdí.
Není, Pendolinem jezdím dost často a opotřebení běžným provozem je už nějaký čas hodně znát.
Zajímalo by mě jestli jsou už Pendolina zaplacena, když už je chtějí modernizovat. Nákupem Railjetu dráhy ukázaly jak je vlastně Pendolino zbytečné a drahé. Než modernizovat, by je měli prodat a místo toho nakoupit další soupravy Railjet. Jen se obávám že ty pendolina by nikdo nechtěl.
Pendolina nejsou zaplacena a nikdy nebudou.To byl tunel jak prase a malá domů
no já bych spíše přivítal větší prostor pro nohy a ne nové barvy.....ten není v pendolinu dostatečný ani v 1.třídě - zlatý EC ..
nedávno jsme jel vlakem na Taiwanu a místo pro nohy bylo dvojnásobné oproti "slavnému" pendolinu ..
No dokud se bude na Ostravu jezdit za těch 250kč (nebo za kolik to tam jezdí) tak asi moc místa na nohy nebude.