- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Soudruh Pomazblitek působí silně oduševnělým dojmem.
Chapu to spravne, ze kdyz ridicum pridaji, budou min prepracovani?
dost mizerné peníze. zdražit jízdné a hotovo.
Ale pane odboráři a kdo za to muže že od devadesátých let nikdo netlačí na hodinovou sazbu? Stačil by každoroční narůst jen o inflaci ale v pevné složce mzdy. To že jste na to dlabali a skočili jste jen po nadstavbové složce (prémie) je jen výsledek vaší práce. Tlačte na hodinovku každý rok a ne jednou za 20let o 30kč. To že vám přidají prémie příplatky či za náročno je dost zcestné...
Můj soused dělá řidiče autobusu u jedné firmy,a ty karty ma 2
Před revolucí dělali řidiči ročně i 800 hod přesčas, (nyní ZP max 416 hod). Změnilo se toho málo - práce je více, než-li šoférů. Chudobu , směšných 75 - 100 Kč á hod, zakládá samotný Stát - Magistráty ! Výběrové řízení jde za nejnžší cenou, (pochopitelné), nicméně to pak odráží mzda ! Evidentně v zadání chybí zvýraznění momentu - ano cena provozu co nejnižší se zvýrazněním mzdy řidiče - Ta by měla být naopak co nejvyšší, (neděje se). Přijatelnou mzdu pak tvoří ony přesčasy - Člověk ovšem nežije, je stále před - po směně, i odpočinek má - pravda na sedadle autobusu , ovšem zase v jiném městě ! Dobré zejména pak v zimě ... Nejsem odborář - žádný revolucionář - Nicméně opravdu, za 28 let jsme měli být dále - Podporuji !
ne magistráty, ale Krajském úřady. problém se netýká MHD, ale linkových autobusů
Linky do 50 km nespadají pod směrnici 581 a nemají ani digikartu. Tak že jezdit můžou. Já udělám 70 hodin za týden a nikoho nezajímá zákoník práce... Ani mě mě to baví... ale nedělám to za 100 Kč na hodinu to by mě nehlo...
To jo, ale je spousta i jiných tvrdých zaměstnání. Každý se může rozhodnout, co se mu ještě vyplatí dělat a hledat optimální práci. Trh rozhodne.