Diskuze

Čína vydělává Škodě čím dál víc, poprvé jí přišly i dividendy

Škoda Auto začíná čím dál víc profitovat ze svého působení na čínském trhu. Z každého auta tu má sice v průměru stále o polovinu méně než v Evropě, jen z licenčních poplatků z továren, které v Číně škodovky vyrábějí, ale měla firma loni 3,385 miliardy korun. Podle výroční zprávy za loňský rok tak firmě z Číny přišlo nejvíc peněz v historii.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jakýkoliv článek o Škodě zaručuje diskuzi plnou lidí žvatlajících naprosté nesmysly o německé firmě a vyvážení peněz za hranice. Únavné.

1 0
možnosti

To víte že ano ... na vině je vždy forma článku,kde se zdůrazňuje,že Škoda je česká.A ona je opravdu německá.

0 0
možnosti
Foto

Škoda Auto akciová společnost je v ČR registrovaná firma a daní proto v ČR. Němečtí akcionáři vlastnící tyto akcie pak ze zisku po daních dostávají dividendy, čeští majitelé těchto akcií jistě také.

Škoda a.s. si díly od V.A.G. musí sama platit, své vžrobky prodává na vlastní pěst. Akcie jsou nadnárodní, vlastnit je může kdokoliv.

V ČR bych ale žádné akcie nekupoval, veškeré v kuponové privatizaci nabyté akcie mi byly podle zákona za směšnou cenu nebo zcela bez náhrady většinovým akcionářem "vykoupeny", čili ukradeny.

1 0
možnosti

M74i12l18a47n 39K68r54á23l

11. 4. 2017 19:23

Škoda a.s. je ale Plzeňská firma a s škoda Auto nemá nic společného pokud vím. Jinak pokud jsme u aut nevím o tom že by akcie Škody z MB byly veřejně obchodovatelné, tudíž je nemůže momentálně vlastnit kdokoliv.

1 0
možnosti

A jdou dividendy do ČR? Hamáček říkal že Škoda Auto je ryze česká firma včetně vývoje. Proč si furt můžeme med kolem huby, tento článek se ČR vůbec netýká.

0 2
možnosti

je všechno narvěte do číny a pak se budete divit.ale to jsou zaslepení hamounští kapitalisté-kteří nevidí důsledky svých činů.až čína obšlahne co půjde,tak se na západ vykašle a v evropě a americe zbude Detroid

1 1
možnosti

stejný vývoj se nevyhne ani Číně, až dost zbohatne, bude na výrobu drahá. To se ostatně děje už dnes

2 0
možnosti

a jaké tam mají dělníci platy ?

1 0
možnosti

D36a35v95i25d 36P20e98t97r

5. 4. 2017 4:37

Nepracují tam naši lidé, a peníze z Číny nejdou do ČR (když, tak velmi malá část), takže se tento článek ČR netýká. Naopak to ČR poškozuje, protože by tam jinak mohla dodávat u nás vyrobená auta (i když kdoví).

2 11
možnosti

A jak by je u nás mohli vyrábět, když momentálně nemají dost lidí ani na současnou výrobu?

13 0
možnosti

Chybi mne tu informace o tom, zda nejaka cast penez priputovala i do Ceske Republiky. Nebo jen firme VW a akcionarum? Ze uz ani z nazvu Skoda nic nase republika v tomto pripade nema/

2 7
možnosti

J35a76n 45S39ů33r35a

5. 4. 2017 5:20

Článek je o Škoda Auto,a.s.,tedy firmě sídlící a danící v Česku. Příjmy z Číny v podobě licencí se započítávají do zisku, který se daní v ČR. Například.

8 0
možnosti

Je dobře do Činy prodávat výrobky ale rozhodně není dobré umožňovat českým firmám investovat do našich společnosti, jelikož pak všichni naši technologie zkopírují k sobě a výroba v Evropě bude uzavřena jako konkurenční. Samotná Čina rozhodně neumožňuje evropským firmám aby nakupovali podíly u jejích klíčových výrobců.

Přístup Škody je správný, přístup Zemana nikoliv.

1 0
možnosti