- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebo manazeri z prumyslove zony na Mosnove, tot vse. Protoze csa rozhodne nenabizi konkurenceschopny tarif pro kohokoliv jineho.
Nefunguje ? Zažádejte o dotace. Nefunguje ani s nimi ? Zažádejte o VETSI dotace !
To je linka mezi St. Gallen-Altenrheinem a Kolínem n/R s mezipřistáním ve Friedrichshafenu.
Žádná 20km linka.
To je v článku napsáno. Můžete si také ale koupit letenku jen na těch 20km.
Časově se jako spojení dvou měst nevyplatí ani Praha-Ostrava, takže linku mohli využívat snad jen nejzarytější letečtí fandové.
No, okolo toho jezera nevede zrovna žádná dálnice, takže těch pět minut versus jedna hodina je už znatelný rozdíl.
Chce to zkrátit kontroly na letištích třeba v rámci EU aby člověk netrávil více času na letišti před odletem než samotný let
V době množících se teroristických útoků není nic lepšího než omezit kontroly.
Nápad nedomyšlený, lepší by bylo posravit most nebo tubel a zavést vlakové spoje nebo autobusy.
Myslím, že kdyby byla po přepravě mezi oběma městy taková poptávka, že to stálo za to, už by tam jedno z toho bylo.
Autor clanku opet expert. Letiste je primo na brehu Bodensee. To oznaceni na mapce je pak uplne mimo ...
Hlavně mimo St. Gallen. Klasická povrchni novinářská práce. Na takových věcech se ukáže, jak moc je třeba brát novinářské tlachy s rezervou.
Vlakem + lodí to trvá 1 h 15 min a plné jízdné činí 20 Euro; při různých a slevách a kartách, které jsou v obou zemích samozřejmostí, podstatně méně. Jezdí to každou hodinu. Vzhledem k tomu, že k letadlu a od něj bylo jistě ještě zapotřebí něčím dojet, nelze se moc divit, že o takové lety nebyl velký zájem. Porovnávání ekologie takového letu s nejneekologičtější dopravou také nezní příliš přesvědčivě.
Ono to letiště je navíc úplně mimo St. Gallen u rakouských hranic. Toho jsem si všiml až teď.