Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L32a56d71i87s39l69a50v 19T41r58i84s13k44a 4825657230

Jo tak tohle vypadá hezky. Tak hlavně, aby ten nový design byl nejen venku, ale i vevnitř.

+25/0
doporučit
7.4.2017 13:40

R73o56m82a84n 12T45r88y69l54č 9655239348345

Fakt kvalitní novinařina. Článek o novém designu a k tomu jedna fotka. A když na oktávce změní kliky u dveří tak je to na elaborát na pokračování

+18/0
doporučit
7.4.2017 16:40

D43a13v40i31d 56H44e84l31l65e16r 6256423360296

Ruku na srdce SORy potřebovaly facelift jako sůl. Většina jejich modelů vypadá jak materiál z devadesátých let.

+16/0
doporučit
7.4.2017 15:12

I24v22a36n 93G29a74l67a88m58b70i54c31a 4851671122430

Zajímalo by mě, jestli Ti lidé, kteří rozhodují o koupi autobusů SOR v tom někdy jeli? A nebo ještě jinak. Jestli v tom někdy jeli Ti, co to navrhují? Jezdím tím autobusem často (linka 125 v Praze). Když mám štěstí, tak přijede stará kloubová Karosa, ale většinou jezdí SOR. No to je děs a hrůza. Když si sednete a máte velikost nohy 45 (jako já), tak se Vám chodidlo prostě u některých míst nevejde rovně na podlahu. Musíte vybírat, kde si můžete sednout, kde ne. Pokud měříte 182 cm (jako já) musíte přemýšlet, kam si sednout, neboť některé sedačky Vás nutí mít hlavu na stranu, jinak hrozí náraz do stropu. O ostatních věcech nemluvím, jako třeba, že sloupek okna Vám nedovolí opřít si ruku a tak dále. Kdo ty autobusy dělal, tak tím nikdy nejel. A nebo je to 165 ti centimetrová žena.

+19/−1
doporučit
7.4.2017 17:38

J72a56k25u84b 96M55i53k81u87l48a79c91e17k 7508676526753

Snad zapracovali i na vnitrku....

+14/0
doporučit
7.4.2017 13:35

V26a73c56l28a71v 92P58e65r54o53u69t75k35a 6578277294321

Design vem čert,pokud bude v uličce stát člověk a vystupující nebude moci projít,tak je něco špatně a tak je to v 80% dnešních městských autobusů.

+13/0
doporučit
7.4.2017 16:27

J42i68ř26í 51V31o68l68k54á15n 3790946751

Naše firma má především auta s manuální převodovkou a ta, ač mají za sebou již více než 100 tisíc km, tak jízda je podobná posilovně.

Poraďte někdo SORu, že již mnoho let se výrobci automobilů ve světě zaměřují na výrazné zmenšení fyzické námahy pro řidiče. Je směšné, když vidím poutače, že by tamto nebo tohle auto mohla řídit žena, když já chlap 110 kg živé váhy a 185 cm mám na pravé ruce mozoly.

Pro neznalé, řídit bus i 14 hodin je fakt těžké, s autobusy SOR.

Další slabinou je místo, kam si mohu postavit kafe . . . atd.

+13/0
doporučit
7.4.2017 14:05

K80a17r13e12l 55L68a93n54g25r 2112627650288

Doufám, že tam půjde normálně složit nohy s botou 46, nějak mě to v některých sorech nejde...

+12/0
doporučit
7.4.2017 15:59

J52i11ř83í 15M62u90ž62í72k 5836187972352

A začnou do nich konečně montovat tlumiče?

+10/0
doporučit
7.4.2017 14:40

R33o94b14e87r72t 65S23e63d89l73á46r 4657722

Tak design by sme mali... ešte s kvalitou treba pohnúť....;-(

+11/−1
doporučit
7.4.2017 14:45

P78e87t33r 74H17a40m16ž60í33k 7771673832483

Rozkodrcané krámy, ve kterých je cítit každá dírka na silnici a kde jsou pro normálního člověka asi jen 4 místa k sezení. Zlaté staré Karosy.

+11/−2
doporučit
7.4.2017 17:05

M52a88r41t13i95n 98V14i76d31u73m88s65k51ý 5456487127377

Nemohu si vybavit nic, co by se mi od Kotase kdy líbilo... Tenhle pouťový design autobusů mi připomíná španělskou anonymní velkoprodukci tak deset let zpátky (Ayats, Beulas,...)

+6/0
doporučit
7.4.2017 14:44

L78i64b27o42r 82N12á39b97ě76l76e90k 3745983262462

Doufám, že kabina řidiče je stále ve stylu 80. let oblepená kobercem(čti pracholapem), silně neergonomická palubovka a displej, brzda je stále nepochopitelně výš oproti plynu. Pokud si drží stále svou kvalitu, mechanici budou mít pořád práce víc než dost.

+5/0
doporučit
7.4.2017 16:29

K14a34r23e33l 31Č86e76r46n61ý 6955573242431

Kotasovi tramvaje, stanice metra, ....jsou neštěstím Prahy. ("Kotasovy stavby funkci plní mnohem složitě a také za mnohonásobnou cenu." ) Tak snad se povede vnitřní uspořádaní lépe.

+5/0
doporučit
7.4.2017 15:53

J18a65n 94J66í57l95o98v13e66c 7163680854121

Současnej typ je zoufalej, takže bylo na čase.

+5/0
doporučit
7.4.2017 14:13

D15a29v32i22d 12D32o56b51e61š 3275322247

Mně ten vnější design nepřijde úplně špatný (naopak - z boku pěkně zpracované), ale čelní pasáž pod sklem řidiče považuji za nepovedenou, nepěknou a agresivní (jak tvarování světel, tak maska).

Ostatně obdobný styl se mi nelíbí ani např. na kamionech a podobných "těžkých" dopravních prostředcích.

Nakonec podobně jako zmršení upgradované verze tramvaje 15T(4).

+4/0
doporučit
7.4.2017 14:47

J79i50r12k27a 65B46l35a87h94i88č 9204811339262

Tak když jim leští trasu ve výběrkách, tak aby nebyli úspěšnější Rv

+3/0
doporučit
7.4.2017 14:53
Foto

M13i27c42h46a27l 53N47a29j81m56a24n 7489923356670

Design je pěkný, ale jen ten kvalitní autobus nedělá.

SOR boduje pouze cenou. Jinak je to technicky nepovedený stroj se zoufalou kvalitou zpracovaní.

To ,že se dobře prodává je dáno kritérii při výběrovkách, které jsou nastaveny z 80 - 90% na nízkou cenu.

+6/−6
doporučit
7.4.2017 14:27

P90a56v48e72l 51S77v54o96b84o11d68a 4427970162252

Nevím zdali jsou SORy nejrozsirenejsi, ale z meho pohledu jsou nejosklivejsi.

+3/−1
doporučit
7.4.2017 14:31
Foto

R18o49m88a85n 28K38o18z24e98l 4777766593684

Tak pořád asi lepší SOR, než levné čínské autobusy.

http://www.regionvalassko.cz/aktuality_zobraz.php?lang=1&id=198&akt=8412&page=1

+2/0
doporučit
7.4.2017 19:39

M54i13l27a52n 10V30o13l42e71k 5199803476579

Pan Kotas chce být tak strašně IN, že je úplně OUT. Je to asi jako když chce někdo zbohatnout na burze a dělá to samé, co (skoro) všichni ostatní. Taky se mu to nemůže podařit.

Ego je takové svinstvo, že DPP, který má svoje barvy žlutou a červenou, v nich už asi čtvrt století žádný nový typ vozidla neměl. Zanechat svoji stopu je nejsnazší v barvičkách...

+2/0
doporučit
7.4.2017 19:32

T30o57m45á57š 21S49o22u65k47u73p 4593175160380

Hned jak jsem ten design viděl, bylo mi jasný že to kreslil Kotas. Všechno na efekt, ale funkce žádná.

+1/0
doporučit
9.4.2017 8:57

J81i41n48d93r74a 27S85t51e81p83a26n42e76k 6132826469408

a vleze se tam 11 lidi,tak že se budem zas mačkat :-/

+1/0
doporučit
7.4.2017 18:18

J17a47n 69V18a60l77o50u66c37h 6472127178380

Něco více... Sice už z před půl roku, ale zvenku je nafťák stejný, v interiéru musíte přimyslet motorovou věž a někam šoupnout nádrž. Bohužel vzadu stále opičí dráha se 2 schody k sedadlům...

http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/9/21/pohled-do-interiru-novho-elektrobusu-sor?rq=Sor

+1/0
doporučit
7.4.2017 16:47

L66u45k92á91š 30S10e33d24l16á30č71e77k 1753617417780

Vypadá docela dobře, navíc to jistě sníží odpor Cx, což má vliv i na spotřebu a ekologii, tak že i účelné.

0/−1
doporučit
8.4.2017 0:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.