Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L64a51d37i83s48l25a56v 32T85r53i16s64k50a 4725647950

Jo tak tohle vypadá hezky. Tak hlavně, aby ten nový design byl nejen venku, ale i vevnitř.

+25/0
doporučit
7.4.2017 13:40

R72o80m47a79n 82T22r66y43l28č 9935489448475

Fakt kvalitní novinařina. Článek o novém designu a k tomu jedna fotka. A když na oktávce změní kliky u dveří tak je to na elaborát na pokračování

+18/0
doporučit
7.4.2017 16:40

D54a57v12i78d 25H45e88l62l45e74r 6836323700506

Ruku na srdce SORy potřebovaly facelift jako sůl. Většina jejich modelů vypadá jak materiál z devadesátých let.

+16/0
doporučit
7.4.2017 15:12

I83v52a12n 80G86a33l33a35m51b96i36c58a 4511841932650

Zajímalo by mě, jestli Ti lidé, kteří rozhodují o koupi autobusů SOR v tom někdy jeli? A nebo ještě jinak. Jestli v tom někdy jeli Ti, co to navrhují? Jezdím tím autobusem často (linka 125 v Praze). Když mám štěstí, tak přijede stará kloubová Karosa, ale většinou jezdí SOR. No to je děs a hrůza. Když si sednete a máte velikost nohy 45 (jako já), tak se Vám chodidlo prostě u některých míst nevejde rovně na podlahu. Musíte vybírat, kde si můžete sednout, kde ne. Pokud měříte 182 cm (jako já) musíte přemýšlet, kam si sednout, neboť některé sedačky Vás nutí mít hlavu na stranu, jinak hrozí náraz do stropu. O ostatních věcech nemluvím, jako třeba, že sloupek okna Vám nedovolí opřít si ruku a tak dále. Kdo ty autobusy dělal, tak tím nikdy nejel. A nebo je to 165 ti centimetrová žena.

+19/−1
doporučit
7.4.2017 17:38

J54a75k22u83b 41M94i13k84u34l36a75c42e37k 8157621567224

Snad zapracovali i na vnitrku....

+14/0
doporučit
7.4.2017 13:35

V70a82c89l25a22v 61P20e23r29o15u14t52k66a 6928137674791

Design vem čert,pokud bude v uličce stát člověk a vystupující nebude moci projít,tak je něco špatně a tak je to v 80% dnešních městských autobusů.

+13/0
doporučit
7.4.2017 16:27

J30i17ř20í 86V19o87l48k26á56n 3590576901

Naše firma má především auta s manuální převodovkou a ta, ač mají za sebou již více než 100 tisíc km, tak jízda je podobná posilovně.

Poraďte někdo SORu, že již mnoho let se výrobci automobilů ve světě zaměřují na výrazné zmenšení fyzické námahy pro řidiče. Je směšné, když vidím poutače, že by tamto nebo tohle auto mohla řídit žena, když já chlap 110 kg živé váhy a 185 cm mám na pravé ruce mozoly.

Pro neznalé, řídit bus i 14 hodin je fakt těžké, s autobusy SOR.

Další slabinou je místo, kam si mohu postavit kafe . . . atd.

+13/0
doporučit
7.4.2017 14:05

K96a46r43e78l 45L79a12n14g49r 2412247110698

Doufám, že tam půjde normálně složit nohy s botou 46, nějak mě to v některých sorech nejde...

+12/0
doporučit
7.4.2017 15:59

J22i89ř97í 42M66u43ž71í74k 5576847552462

A začnou do nich konečně montovat tlumiče?

+10/0
doporučit
7.4.2017 14:40

R34o61b93e51r97t 64S11e61d32l31á68r 4707732

Tak design by sme mali... ešte s kvalitou treba pohnúť....;-(

+11/−1
doporučit
7.4.2017 14:45

P30e22t11r 63H39a87m92ž18í26k 7951973492833

Rozkodrcané krámy, ve kterých je cítit každá dírka na silnici a kde jsou pro normálního člověka asi jen 4 místa k sezení. Zlaté staré Karosy.

+11/−2
doporučit
7.4.2017 17:05

M88a26r85t25i49n 60V87i42d20u28m17s61k50ý 5756227487467

Nemohu si vybavit nic, co by se mi od Kotase kdy líbilo... Tenhle pouťový design autobusů mi připomíná španělskou anonymní velkoprodukci tak deset let zpátky (Ayats, Beulas,...)

+6/0
doporučit
7.4.2017 14:44

L90i31b37o68r 46N30á69b20ě27l96e61k 3375183642952

Doufám, že kabina řidiče je stále ve stylu 80. let oblepená kobercem(čti pracholapem), silně neergonomická palubovka a displej, brzda je stále nepochopitelně výš oproti plynu. Pokud si drží stále svou kvalitu, mechanici budou mít pořád práce víc než dost.

+5/0
doporučit
7.4.2017 16:29

K11a24r75e83l 75Č17e80r17n81ý 6405193932931

Kotasovi tramvaje, stanice metra, ....jsou neštěstím Prahy. ("Kotasovy stavby funkci plní mnohem složitě a také za mnohonásobnou cenu." ) Tak snad se povede vnitřní uspořádaní lépe.

+5/0
doporučit
7.4.2017 15:53

J11a87n 21J80í68l79o15v75e21c 7253520954251

Současnej typ je zoufalej, takže bylo na čase.

+5/0
doporučit
7.4.2017 14:13

D15a31v63i36d 14D12o62b20e60š 3365102377

Mně ten vnější design nepřijde úplně špatný (naopak - z boku pěkně zpracované), ale čelní pasáž pod sklem řidiče považuji za nepovedenou, nepěknou a agresivní (jak tvarování světel, tak maska).

Ostatně obdobný styl se mi nelíbí ani např. na kamionech a podobných "těžkých" dopravních prostředcích.

Nakonec podobně jako zmršení upgradované verze tramvaje 15T(4).

+4/0
doporučit
7.4.2017 14:47

J72i39r19k23a 54B37l36a36h75i18č 9384841809672

Tak když jim leští trasu ve výběrkách, tak aby nebyli úspěšnější Rv

+3/0
doporučit
7.4.2017 14:53
Foto

M37i59c29h88a97l 33N87a59j11m59a53n 7559363176400

Design je pěkný, ale jen ten kvalitní autobus nedělá.

SOR boduje pouze cenou. Jinak je to technicky nepovedený stroj se zoufalou kvalitou zpracovaní.

To ,že se dobře prodává je dáno kritérii při výběrovkách, které jsou nastaveny z 80 - 90% na nízkou cenu.

+6/−6
doporučit
7.4.2017 14:27

P82a50v61e21l 52S95v49o95b62o65d87a 4267680482952

Nevím zdali jsou SORy nejrozsirenejsi, ale z meho pohledu jsou nejosklivejsi.

+3/−1
doporučit
7.4.2017 14:31
Foto

R91o78m54a45n 74K13o89z70e38l 4757496223374

Tak pořád asi lepší SOR, než levné čínské autobusy.

http://www.regionvalassko.cz/aktuality_zobraz.php?lang=1&id=198&akt=8412&page=1

+2/0
doporučit
7.4.2017 19:39

M59i69l98a10n 29V94o92l67e76k 5739383716869

Pan Kotas chce být tak strašně IN, že je úplně OUT. Je to asi jako když chce někdo zbohatnout na burze a dělá to samé, co (skoro) všichni ostatní. Taky se mu to nemůže podařit.

Ego je takové svinstvo, že DPP, který má svoje barvy žlutou a červenou, v nich už asi čtvrt století žádný nový typ vozidla neměl. Zanechat svoji stopu je nejsnazší v barvičkách...

+2/0
doporučit
7.4.2017 19:32

T62o66m32á19š 17S29o20u15k66u74p 4103895410370

Hned jak jsem ten design viděl, bylo mi jasný že to kreslil Kotas. Všechno na efekt, ale funkce žádná.

+1/0
doporučit
9.4.2017 8:57

J91i78n32d44r12a 83S22t46e92p66a86n96e73k 6552386259148

a vleze se tam 11 lidi,tak že se budem zas mačkat :-/

+1/0
doporučit
7.4.2017 18:18

J26a73n 86V49a33l47o28u68c30h 6112327918930

Něco více... Sice už z před půl roku, ale zvenku je nafťák stejný, v interiéru musíte přimyslet motorovou věž a někam šoupnout nádrž. Bohužel vzadu stále opičí dráha se 2 schody k sedadlům...

http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/9/21/pohled-do-interiru-novho-elektrobusu-sor?rq=Sor

+1/0
doporučit
7.4.2017 16:47

L97u20k86á66š 10S87e53d38l35á87č74e26k 1723657327200

Vypadá docela dobře, navíc to jistě sníží odpor Cx, což má vliv i na spotřebu a ekologii, tak že i účelné.

0/−1
doporučit
8.4.2017 0:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.