- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jaké pak pomáhání lodní a železniční dopravě? Ta by měla být prioritní, bohužel není...
Oni už dnes běžně řidiči kamionů za sebou jedou cca 2..3m, není často možné se mezi nimi protáhnout na exit, takže pro nás ostatní žádné změna.
(Fakt nechápu, že jim nevadí, že vůbec nevidí, co se před nimi děje,a že pokud by to ten před ním zašlápl, tak je z něj placka.)
by me zajimalo jak to delali drive, zadny dalnice, kamionu jezdilo oproti dnesku minimalne a nikdo hlady neumiral. Lidi taky nepribylo.
a) Nevozili věci zbytečně sem a tam a b) vozili je vlakama.
Možná by nebylo od věci přesunout ty korány na koleje.
Pro všechny odborníky-zeleznice je tak přetížená že Vaše oblíbené zboží v Lidlu či Tescu byste asi marně a dlouho hledali protože by v tu dobu kdy jej potřebujete nejspíše stalo někde u Studénky.
Po okresních silnicích? To by zboží do Ostravy jelo celý den a vyjeli by se na něem 2 řidiči.
Bojujeme za emise a tady nam skoro 2x více zboží zanechá poloviční uhlíkovou stopu. Když stojí dalnice stojí auto.
Jsme opět papežtější než papež-jedte se podívat do Skandinavie jak dlouhé soupravy tam jezdí, v USA platí pro kamiony stejná maximální rychlost jako pro osobní auta, kolik tisíc komentářů by na toto téma by tady bylo. pokud chceme vidět méně kamionu s českými SPZ na našich dálnicích, musíme konzumovat zboží od výrobců v oklolí obchodu kde nakupujeme -což je bohužel řádové dražší než jsme zvyklí, na druhou stranu jsme tranzitní země a všichni na dálnicích vidí kolik madarskych,rumunských,bulharských kamionu u nás jezdí A to je to co by nás mělo trápit.
To bude vytecne je potkavat na usecich, kde chybi dalnice a veskery provoz se odehrava na pretizene silnici 1. tridy...
31 kusů v celé ČR, to nebude zas tak častý jev. Kombajnů o žních vyjíždí násobně víc.
To bude sranda v zimě na vysočině s jednou hnanou nápravou.
Tak on a to je mnohdy sranda i s "normálními" kamiony.
Česká pusinka musí jíst "jogurt" za 5,90 Kč a jiné, a proto se dějou takovéhle divnosti.
pro jogurty v přepočtu za 5,9 jezdím do Německa. To co se tu prodává za 5,9 je kolikrát jen obarvený škrob.
Bodejť by nebyly přetížené koleje, návazně pak i silnice, když se nesmysly převážejí z jedné strany zeměkoule na druhou jen z toho důvodu, že na jedné straně je to o korunu levnější.
Jen houšť! Silnice zaplatíme všichni. Na dálnicích budou zdržovat ještě víc, ale zisky dopravců se navýší
raději 2 gigalinery, než 3 obyčejné soupravy.