- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Správně. Pořádek musí bejt, jinak by lidi lezli po stromech...
Je naprosto nesmyslné, aby auto kvůli nesmyslům přicházelo definitivně o právo jezdit. Buď je způsobilé. Nebo není a může se třeba opravit. Toto už je totální nesmysl a ohýbání STK. Ať si stát udělá pořádnou databázi. Dává pokuty a spol.
A tak ono to bude "pouze" závada s 30ti denní lhůtou na odstranění, ale i tak to bude mít legislativní problém.
Je velmi podivné,že se to u nás řeší až po 25 letech přitom některé autobazary viz. AAA na tom profitovali roky a někteří dovozci také.
Pokud s tím stát teď hodlá hýbat zase to odnese nabyvatel nikoliv ten kdo vědomě trestný čin vykonal.Je jednodušší trestat někoho kdo nemá početnou bandu prévníků než jít po krku skutečným viníkům a to je přesně způsob řešení problému soc. vlády nemá kuráž na velikány a tak ukáže jakou má kuráž na chudáky.
Ano je těžko pochopitelné proč stát nejprve nepostaví samotné stáčení či jakoukoliv nezdůvodněnou manipulaci mimo zákon, resp. právně nedefinuje status tachometru, a pak teprve dělá podobná kontrolní opatření. Takto to nikam nepovede - stáčení bude dál legální a naopak spousta lidí bude řešit úkony navíc za které nemůže.
Zase předvolebni populismus. Stáčení tachometru je podvod a ten byl trestným činem vždy. Tak nechapu co řeší ....
Stáčení právě dodnes podvod ani trestný čin není, a místo aby se to konečně ošetřilo tak se vymýšlí takovéhle nesmysly....
Není to tak dávno co se to psalo do velkého TP.
Za prodanou věc ručí prodejce. Tato jediná věta by nahradila stovky pseudodírokličko zákonů. Proč tomu tak není?
No protože by nastaly cca 2 extrémy:
- prodejci by se u každého auta soudili, do jaké míry mají možnost znát skutečný stav použitého zboží, aniž by ho rozmontovali do posledního šroubku
nebo
- ojetá auta by se přestala prodávat vůbec, protože by nikdo nechtěl riskovat
Stačí sehnat někoho na bazoši kdo to stočí na 999999 a máte po problémech.
Jezis, tak pred kazdou technickou stocim tacho na puvodni stav + tisic. Takze vse bude sedet. Auto bude mit na tachaci po par letech 10 tisic, realne treba 300. Ale pri prodeji nebudu ztratny a vsechny udaje ok...
Až takhle jednoduché to u moderních automobilů není
Klasický český kočkopes který ani nemůže fungovat. Dokud česká legislativa nemá upravený status samotného tachometru (ve smyslu cejchovaného, kalibrovaného či jinak braného meřidla) a tedy ho defacto nezná, má jakýkoliv údaj na něm nulovou právní hodnotu a těžko se od něj pak dají odvíjet další věci