- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsi asi nikdy nekupoval letenky, to co mi předvedl WizzAir minulý týden, bylo minimálně na pokutu jak Brno. Sem je objednával 3 hodiny. Po každém odeslání platby mi to napsalo že nemám na účtu peníze a cena vzrostla o 8 tis. Tak jsem se po 3 pokusech dostal až na dvojnásobek inzerované ceny. Nakonec když už jsem si je chtěl po telefonu podat, jsem v poště objevil email, že bych zřejmě rád jel do zvolené destinace a odkaz na objednávku za původní cenu a ejhle objednání bez problémů. No prostě podvod jak Brno. Co mám zkušenost tak se situace zhoršila výrazně od loňského roku. Ještě před rokem jsem se s tak výrazným podváděním kupujícího u aerolinek nesetkal.
Věrko, a dokonce tři třetiny politiků klamou spotřebitele. To jsem zvědav, co s tím uděláš?
Jestli by nebylo lepší a poučnější neklamat třeba při sepisování celkových nákladů na snědé povaleče, do přitáhli do Evropy bez znalosti kategorie "práce". To bych ocenil, na cestovním portálu ať si každý najde, co potřebuje sám.
Pepíkovi, který necestuje to jedno samozřejmě bude. Asi jste nikdy nezažil to zklamání, když zjistíte že všechny weby na které narazíte mají nějakou chybu v cenách a pokud mají náhodou cenu správně tak pro změnu nejsou vůbec uvedeny podmínky letu (např jaké zavazadlo bude v ceně zahrnuto)
Situace je skutečně zoufalá. V době kdy se srovnávače vyrojily to vypadalo dobře, ale postupem času se v tom prodejci naučili kličkovat a předávají vyhledávačům špatná data.
Když jde o prachy, tak to náš Úřad pravdy nezajímá?
Chytrému napověz...
Paní Jourová zjevně nemá absolutně tušení o čem mluví, ceny jsou vždy aktuální v době napsání příspěvku. S přibývajícím časem může dojít ke změně. Zvláště u bleskovek typu New York za pětku. Jinak se vždy zobrazuje konečná cena u většiny např. letenkových portálů...
Jourova, radši se starej, abychom měli stejně kvalitní výrobky v ČR i ve zbytku EU. To je tvoje starost!
Další ukázka, že v tom Bruseli nemají co na práci. Je snad logické, že si nebudu bukovat hotel přes nějaký obskurní cestovatelský portál, ale jdu buď na srovnávač, jako třeba Trivago, nebo na Booking com., kde mám předem jasnou a pevnou cenu a samozřejmě jdu ještě rovnou na stránku dotyčného hotelu, abych si vše ověřil. Někdy je totiž booking rovnou v hotelu ještě výhodnější, než ve srovnávačích a na portálech.
Trivago je jedním z těch podle vás "obskurních" portálů, protože samo neřeší bookování ani platby, nýbrž jen porovnává a přesměrovává. Neexistuje žádná záruka, že cena zobrazená na trivagu bude stejná jako ta, kterou uvidíte na jimi odkazovaném webu při placení.
A kolik představitelů EU klame občany? Neporovnáme finanční ztráty, které ty dvě skupiny způsobují? Že by paní Jourová začala dělat třeba něco pořádného.